![]() |
Dove firming
Ik zag laatst Dove firming douche gel bij een vriendin van mij staan en ik heb het gebruikt onder de douche. Ik vond het meer op een body lotion lijken dan op douche gel, het maakte mijn huid ook meer zachter dan strakker.
Nou vroeg ik me af; hoe zou zoiets kunnen werken, als het al werkt? En wat zijn jullie ervaringen ermee? |
Wat zo'n douchegel doet weet ik niet, maar al die verstevigende cremes maken je huid iets dikker (op lange termijn). Daardoor valt cellulite (dat onder de huid zit) wat minder op.
|
Mijn tante heeft (toen ze toevalligerwijs haar huisarts bezocht voor een kwaal) gevraagd naar de werking van die anti-cellulitis crèmes en gels.. Volgens de huisarts is het evenals de rimpelcrème heftige onzin en werkt het totaal niet. Het enige wat enigszins helpt, is smeren met vitamine E.
Volgens de huisarts van mijn tante doet het dus NIKS. |
Citaat:
Anti-rimpelcreme is perfect voor de preventie van rimpels net zoals het nemen van anti-oxidanten serums en vitaminen C. Bovendien heb je zeker en vast producten die rimpels meteen een opvuleffect geven en dat dan ook enkele uren blijven doen. Hoe meer je die producten gebruikt tes te langer blijft het effect. en dan denk ik aan Dr. Brandt & StriVectin-SD, waarvan het laatste zelfs bewezen beter werkt dan Botox. En de mensen gebruiken ook steeds meer en meer Vitamine A creme (met 7,5% Isotrenoine) wat een opvuleffect en peeling effect geeft ipv van de talgklieren te verkleinen zoals gebeurt met de orale Isotrenoine. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |