![]() |
Dichtwedstrijden deel 3
Om gewoon verder te doen waar we geëindigd waren...
Dit was het vorig topic Dichtwedstrijden deel 2 Traditiegetrouw dan maar: vanavond hoor ik of ik iets gewonnen heb bij de Litaraire Prijs Babylon :o |
zodat de jury je niet beoordeelt op wat je eerder misschien gewonnen of ingestuurd hebt? klinkt logisch.
|
Citaat:
|
ik had eerst m'n post gewijzigd, maar toen had je al gereageerd,
dus eh, een open briefomslag is een open envelop? en dan doe je je inzendingen ondertekend met schuilnaam x2 in een envelop met nog een open envelop erin met je details? |
Citaat:
|
ja dat staat er wel,
'Maar zelfs als de twee jury's je gedicht(en) niet selecteren, is er geen reden om op te geven. Zelfs al ben je niet bij de genomineerden, toch krijg je – als je twee postzegels bij je inzending voegt - een antwoordbrief van Jeugd & Poëzie, waarin een woordje uitleg wordt gegeven bij het oordeel van de jury. Een soort begeleiding die je - indien gewenst – ook naast de wedstrijd kan voortzetten.' |
Citaat:
|
gefeliciteerd, en gefeliciteerd met je verjaardag.
|
Gaaf! Gefeliciteerd en inderdaad ook met je verjaardag!
|
Driedubbel gefeliciteerd! :)
|
gefeliciteerd, wat gaaf! :)
|
je weet wat ze zeggen over bogen en spanning
|
Citaat:
En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag. Hmpf, negen mei alweer, de tijd gaat snel;) |
Citaat:
|
Bedankt iedereen voor de felicitaties :) Eén van de prijzen is dat ik *mag* gaan poëzie voordragen in een café hier, lol.
|
Citaat:
Hm. Ik weet nog niet eens of ik wel mee ga doen dit jaar. Poëzie wint zelden en ik heb maar weinig korte verhalen die in aanmerking komen. Gelukkig heb ik nog tot dit najaar om erover na te denken. Heel vreemd trouwens dat Den Bosch als enige voorronde eerder is. Oja. @ gezweetwel: Kunnen we de winnende teksten nog ergens lezen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen heb ik zes andere gedichten en het Kunstbende-gedicht ingestuurd. In alle haast. |
:0 Ik kom er net (te laat) achter dat CSN afgelopen zaterdag een optreden had bij het 'geen daden maar woorden festival' en dat ze heel erg goed was!
Gefeliciteerd! |
Citaat:
(iets minder tof was dat ik niets had gewonnen bij writenow, maar toch) |
Ik vond het ook erg mooi. Er heerste een mooie stilte in het publiek van de kleedkamer.
Ja, en ik heb ook niets gewonnen bij Write Now!. Ik vond de winnende teksten eigenlijk een beetje schokkend allemaal, alsof dat dan goed is. Nou ja, meningen, eh smaken, verschillen. |
Citaat:
|
Citaat:
@Elfe: Ah, jij was er ook? Hm, als ik eerlijk ben, vond ik mijn tekst ook wel beter dan de winnende, maar ja, de jury dacht daar anders over;) |
Ja, ik was er. Ik vond sommige van mijn gedichten beter, maar niet allemaal :)
|
Heeft iemand nog meegedaan aan Soetendaelle?
|
Ja, ik heb wat dingen ingestuurd. Ik ben benieuwd of ik daar (in oktober geloof ik?) nog wat van ga horen. :)
Nog meer mensen? |
Ik ook, en deze zomer jureer ik voor de... ehm veertienjarigen geloof ik. Nog iemand die dit doet?
|
Heb je je daar voor opgegeven of ben je gevraagd? :)
|
Ervoor gevraagd, maar iedereen wordt ervoor gevraagd als je het jaar ervoor geselecteerd bent geweest voor Soetendaelle.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25. |