![]() |
ik kijk naar borsten
Als ik een vrouw of meisje zie kijk ik wel eens naar de borsten waarom weet ik et niet. Ben ik lesbisch of doen meerdere meiden het om te vergelijken zal maar zeggen.
|
Duidelijk gevalletje van lesbisch.
|
Dat kun je toch wel voor jezelf bepalen?
|
Eh, oke.
Ben je weleens verliefd geworden op een vrouw? Je bent lesbisch als je alleen op meiden verliefd wordt. Dat heeft dus niks te maken met het kijken naar mensen van een bepaald geslacht, noch met het opgewonden raken door dat geslacht. Dus bepaal voor jezelf maar of je lesbisch bent. :) |
Citaat:
|
Ik kijk ook wel eens naar borsten. Nou en.
Ik ken jongens die ook wel eens naar andere jongens kijken. Nou en. Denk je dat je verliefd op meisjes bent, o zou kunnen worden, of dat je heel erg lichamelijk tot ze aangetrokken bent? |
Doen zoveeeeeel meisjes.
|
Doe ik ook (y)
|
Citaat:
|
das een groot probleem eh
|
jij kijkt naar borsten = je bent lesbisch?
ok :) |
Ben je ooit verliefd geweest op een meisje? Denk je dat je dat zou kunnen worden? Beiden nee = geen pot. Tieten zijn ook mooi.
|
Ik kijk ook wel een naar borsten. Ik vind ook sommige meiden aantrekkelijk. Maar 'k ben niet lesbisch hoor =)
|
Borsten zijn gewoon mooi aan een vrouw. Ik kijk er ook graag naar en voel me verder niet aangetrokken tot vrouwen. Vind wel dat sommige vrouwen een erg mooi lichaam hebben (y)
|
Ja ook ik kijk er naar, als de mooi zijn, maar ook als ze vreemd of lelijk zijn. Ik kijk er niet naar met het gevoel dat ik er wil sabbelen ofzo. Maar gewoon. Ik kijk ook wel naar mooie auto's :P
|
Mensen kijken nu eenmaal graag naar mooie dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon eens kijken wat andere meisjes in huis hebben :) |
Citaat:
|
Waar kijk je naar, waar denk je aan, en waar fantaseer je over.
Als je op al deze 3 'vrouw' antwoord ben je lesbisch. Anders niet. |
ik kijk ook wel eens naar borsten en achterwerkjes. Soms kan ik me gewoon verwonderen over hoe mooi of hoe lelijk een vrouw kan zijn.
En nee ben niet lesbisch |
Vrouwenlichamen zijn nou eenmaal vaak interessanter dan dat van mannen dus ja ik kijk ook maar al te graag. Maar een relatie met een vrouw lijkt me uitermate vervelend (n). Ofwel, dat je kijkt maakt je nog geen lesbo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mannen kijken ook weleens naar elkaar, om te vergelijken oid.
dat betekent niet gelijk dat ze gay zijn dus jij bent ook niet gelijk een lesbo |
Citaat:
Ikzelf vergelijk ook altijd iedereen! |
Ik vind andere vrouwen wel aantrekkelijk maarja daar hebben we et ook over met meiden van die en die zijn aantrekkelijk gewoon van mooi maar niet dat ik er iets mee wil ofzo. Maar dat doen we met meiden onder elkaar. Maar ik kan me niet echt voorstellen om met een van men vriendinnen of een andere vrouw handje in handje te lopen en te kussen (ok ik loop met men vriendinnen we in armen vast maarja vriendinne doen dat) maar verder voel ik niks voor vrouwen.
|
Nou dan. Wat een vraag ook echt..
|
In dit soort gevallen wend ik me graag tot de Heer. Ik zou je graag hetzelfde willen adviseren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat vrouwen dat doen, oké. Maar mannen? Dan ben je echt een homo. Alleen nog even wachten tot het moment dat je de kast uitkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen zijn mooi, dus kijk er naar. Ik heb genoeg vriendinnen die hartstikke hetero zijn maar toch graag naar mooie vrouwen kijken. Niks mis mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder, mooie dingen mag je naar kijken. Gewoon lekker doen (y) |
Als je kijkt naar een ander lichaam van een vrouw ben je niet gelijk lesbisch hoor. Het kan zijn omdat je gewoon even wil vergelijken etc. Pas als je ook op de verliefd wordt kan je gaan overwegen of je inderdaad lebisch bent.
|
Offtopic:
Citaat:
misschien wíl ze zich naar naar het licht wenden, en bidden is |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |