![]() |
Hip hop beat
Deze beat heb ik pas gemaakt
gr dit een klein stukje ervan: refrein edit: het hele liedje: http://home.filternet.nl/~fn007033/lied1.mp3 |
Tip: mix het eerst goed voordat je het hier neerpleurt. En gebruik niet die uitgekauwde Fruityloops snare. O ja, en verzin gelijk iets gaafs;).
|
Citaat:
|
klinkt beetje te plastic...
|
Briljant.
|
dit klinkt als kinderen voor kinderen alleen dan electronisch
|
Heb je t in FL(studio) gemaakt? Zo ja, compres je master kanaal wat meer, het klinkt allemaal iets te lief naar mijn mening, het refrein zou ik 'pad' wat meer ontfilteren,
verder zou ik geen resonantiebas gebruiken voor muziek als dit, en de bas vaker laten doorlopen. Dit pompt nie lekker uit je speaker Verder in de pad solo, haal daar de attacktijd omlaag als je snel noten na elkaar doet. Verder zou IK persoonlijk geen pulse met unison gerbuiken als main melodietje maar eerder een gefilterde saw (hyper 3 of 2 van de Sytrus plugin), of gebruik een VSTi van de Nexus synth (= echt geweldig) In t refrein is meer galm toevoegen aan je melodietje De beat is opzich wel lekker, maar zoals ik zei iets harder en bij hiphop moet je toch wel een lekkere schelle clap of snare hebben hè ;). Goed op weg, alleen om nou je hele nummer in I(m) VI VII schema te houden, probeer ook II of eventueel V(maj) voor iets aparts, |
jezus wat een dunne synthjes
en die kick overstuurt lelijk meer delic en j dilla luisteren kerel ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32. |