![]() |
Emo ???
wat is dat nou eigenlijk voor soort muziek ???
en noem es een paar bands... bij voorbaat dank :o |
Hier zijn al zo vaak topics over geweest de laatste tijd, misschien zou je ff de searchfunctie kunnen gebruiken dan kan hier een slot op.
|
Op www.fourfa.com wordt duidelijk gemaakt wat Emo inhoudt. Te lastig om even zo te vertellen.
Zie ook deze topics: http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=emo http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=emo |
thank ye :)
|
emo is een subgenre van hardcore en punk en bestaat al sinds begin jaren 80 (o.a. rites of spring)...begint nu alleen ineens in te worden door bekendere pop-emo bandjes als jimmy eat world
|
ooooh, al die bullshit over emo
word er strontziek van slotje |
Citaat:
je weet niet eens wat emo is en je vind het hele gezeik erom heen nu al irritant. moet je eens weten wat ik ervan vind, ik luister het nu zo'n 5/6 jaar en ineens begint het in te worden en wil iedere top40 luisteraar een emoplaatje hebben. das pas irritant |
zijn smartlappen eigenlijk ook geen emo?
|
Citaat:
|
my dog died, the toiletpapers all gone, my hamster dumped me and now i'm depressive and want to commit suicide
>>emo<< |
Ik snap nogsteeds niet wat dat Emo nou misschien moet zijn.. Ik vind 't een beetje een extreem vage term. Ik denk dat ik die maar gewoon vergeet. Is alles een stuk makkelijker..
|
Citaat:
..maar wie ben ik ;) bandjes .. eh alkaline trio jimmy eat world get up kids rival schools face tomorrow wie weet beetje.. .. maar check idd de topicjes maar |
Citaat:
|
Citaat:
nee, je leest niet goed ik zei dat al die verschillende emo topics me strontziek maken, want er zijn nog 3 anderen op 2 pagina's! je hoeft heus niet meteen zo boos te worden als je me niet eens begrijpt... |
Citaat:
|
bedankt voor de reacties enzo ik weet nu al zo ongeveer wat het is :)
|
Men beschreef fugazi altijd als straight edge (wel aparte soort) en nu als ik er wat over zie dan is het emo
snap ik niet helemaal Rat |
Citaat:
ik vind eht ook niet zo erg ofzo dat het in wordt maar ja, al dat gezeik eromheen is gewoon minder, mensen die dus willen weten wat het is en dan dingen zeggen als "dus als er emotie in zit is het emo? dus britney's ballads zijn ook emo? dat zie ik gewoon als dom. want dan is elk metal nummer ook emo als je zo gaat denken |
Citaat:
ik kan er gewoon niet tegen als mensen meteen om slotjes gaan roepen, dat was het denk ik waardoor ik weer es zo aangebrand reageerde...slecht dagje ;) sorry |
Citaat:
geeft niet hoor:) had ook een beetje een slechte dag... |
emo...wie heeft die klote-term verzonnen?...op www.fourfa.com staat wat 't zou moeten betekenen...maar 't slaat nergens op...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49. |