![]() |
Schaamlippen
Een beetje vreemde vraag ofzo, maar dat is omdat ik zelf nog niet zoveel ervaring heb. :bloos:
Ik heb een half jaar geleden voor het eerst oraal sexy gehad met een meisje dat toen mijn ex-vriendin was. Zij was 13 en ik 14 Ik vond het toen niet echt spannend en heb toen ook nooit meer gedaan. Nu heb ik een nieuwe vriendin en heb afgelopen week orale sex gehad om het toch maar weer eens te proberen. Toen ik haar slipje opzij deed, schrok ik. Die van haar was totaal anders dan die van mijn ex-vriendin. Haar kleine schaamlippen waren heel groot en staken heel ver naar buiten. Bij mijn ex-vriendin zaten die gewoon verscholen achter de grote. Grote=groot, kleine=klein, dacht ik. Wat is nou normaal? Wat komt nou het meeste voor? Hoe is dat bij jullie? |
Dat is bij iedere vrouw, en elk meisje verschillend en anders. Grote=groot en kleine=klein, gaat dan ook lang niet altijd op. :)
|
ik denk dat ze ziek is :eek:
|
Citaat:
|
maar zie je dat niet als je haar vingert dan? Of is oraal het eerste wat je doet :confused:
Iig, ik dacht dat het redelijk 50/50 verdeeld was |
Jongens en meisjes, lief zijn asjeblieft. :)
|
Maar vingeren alleen soms met onderbroek aan, niet dat ik er recht voor zit.
Een echt antwoord heb ik nog niet gelezen. :confused: |
Citaat:
Voor mij gaat het wel op, maar ik snap niet zo veel wat jij er nou mee opschiet dat je dit weet :confused: Of je moet willen dat alle vrouwelijke forummers hier gaan posten, maar dan had je er beter een poll van kunnen maken :o |
Nonaj, misschien wilt ie dat alle vrouwen pics van hun schaamlippen posten of in pm sturen? :confused: ;)
|
Citaat:
|
Dit topic gaat denk ik de verkeerde kant op, en het antwoord is feitelijk gezien al gegeven 'Het is beide even normaal'. Mocht je het niet eens zijn met een slotje op dit topic, PM me dan maar even.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |