Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Flink zweten. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1581074)

Quantes 10-05-2007 15:10

Flink zweten.

Ik zweet altijd al veel, maar bij temperaturen als deze en helemaal als het nog warmer wordt, is het wekrelijk verschrikkelijk. Met name bij mijn rechteroksel is dat probleem aanwezig, daar hangt een zeer penatrante lucht, die ik zelf met 2 maal daags wassen en 3 tot 4 keeer deo spuiten niet wegkrijg. Iemand en idee wat helpt, want het is echt heel vervelend.

*Sbien 10-05-2007 15:26

odorex! niet de deo's van dat merk, maar van die potjes. moet je 's avonds je oksels wassen, spul erop deppen met een watje, slapen, 's ochtneds eraf wassen en klaar is uw zweetloze oksel :D ik zweer dr bij! geweldig spul.. hoef je maar 1 keer per week te doen ofzo. nouja jij miss wat vaker, weet niet precies hoe ernstig het is.. ik heb zelf geen last van overmatig zweten maar vindt zweetplekken gewoon niet prettig.

ohjaa wat ik wel vaak merk als ik t gebruitk heb.. ik zweet dan vaak wat meer op mn rug enzo, zal wel ergens een uitweg zoeken he :)

Kleedje 10-05-2007 15:34

Ik sluit me helemaal aan bij *Sbien.
Odorex is super spul! (y)

ekki 10-05-2007 15:48

Ik heb het idee dat het altijd spuiten van deo ook niet zo goed is. En anders is 'deoleen' ofoziets volgens mij ook een goeie.

Wel vervelend, ja.

Roos 10-05-2007 17:07

Odorex is goed spul ja. Voor overdag is de deo-roller van deoleen heel fijn.

LiefsvanHier 10-05-2007 17:30

Ik ben naar de dokter geweest en heb er lotion op recept voor gekregen. Werkt heel goed :).

JanDeVries 10-05-2007 18:54

Citaat:

*Sbien schreef op 10-05-2007 @ 16:26 :
ik zweer dr bij!
Ik las 'ik zweet erbij!':D

Maar eh, ja, inderdaad, Odorex is goed spul.

po 12-05-2007 19:20

Ik wou eigenlijk ook Odorex gaan gebruiken, maar ik las ergens dat het kan zorgen voor haaruitval. Klopt dat? Want als het zo is, dan hoef ik 't niet te gebruiken..

Quantes 16-05-2007 14:49

Prima, vrijdag eens langs 't Kruidvat (??)/

Bloem 16-05-2007 15:14

Van odorex krijg ik een soort uitslag als ik het vaker gebruik. Nu gebruik ik syneo5 naast mijn gewone deo, wel duur maar het werkt ook super (y)

knappe jongen 16-05-2007 15:27

Citaat:

po schreef op 12-05-2007 @ 20:20 :
Ik wou eigenlijk ook Odorex gaan gebruiken, maar ik las ergens dat het kan zorgen voor haaruitval. Klopt dat? Want als het zo is, dan hoef ik 't niet te gebruiken..
haaruitval is alleen maar mooi meegenomen bij meisjes lijkt me. iig okselhaaruitval :) .

BleuEyes 16-05-2007 23:33

Odorex werkt bij mij het best. :)

koekjes 20-05-2007 13:18

oke semi ontopic en ik vind t nutteloos om hier een nieuw topic over te starten: hoe krijg je zweetplekken en zweetgeur uit je kleren want sommige shirt blijven stinken al gebruik ik extra wasmiddel (n)

noa-zut 20-05-2007 13:23

Citaat:

koekjes schreef op 20-05-2007 @ 14:18 :
oke semi ontopic en ik vind t nutteloos om hier een nieuw topic over te starten: hoe krijg je zweetplekken en zweetgeur uit je kleren want sommige shirt blijven stinken al gebruik ik extra wasmiddel (n)
Nou ik kan je vertellen, die gaan er dus nooit meer uit ( die plekken dan) de geurtjes denk ik ook niet meer als je al veel wasmiddel hebt gebruikt

koekjes 20-05-2007 13:25

Citaat:

noa-zut schreef op 20-05-2007 @ 14:23 :
Nou ik kan je vertellen, die gaan er dus nooit meer uit ( die plekken dan) de geurtjes denk ik ook niet meer als je al veel wasmiddel hebt gebruikt
oh ok, jammer. maar bestaat er niet van die zooi om dat te verwijderen net als van die bloedvlekkenverwijderaar ofzo

Evatjuhhhh 20-05-2007 15:18

Citaat:

koekjes schreef op 20-05-2007 @ 14:25 :
oh ok, jammer. maar bestaat er niet van die zooi om dat te verwijderen net als van die bloedvlekkenverwijderaar ofzo
Het bestaat geloof ik niet; het enige wat helpt is shirtjes op tijd (dus niet eerst een week laten slingeren) in de was doen, en niet shirtjes meerdere dagen achter elkaar dragen. Schoon shirtje aantrekken als het nodig is etc.

Ik heb er best vaak last van dat mijn shirtjes na een 15-keer dragen en wassen gaan stinken. Dan wil ik ze niet weggooien maar dat moet eigenlijk wel.

Als iemand een middeltje er tegen weet hoor ik het graag, maar ik heb ns gezocht en kon het niet vinden ;)

lawallan 20-05-2007 15:23

Citaat:

koekjes schreef op 20-05-2007 @ 14:18 :
Gebruik vanish, heeft geholpen bij een van mijn shirts.

voor TS: gebruik zoals iedereen al zegt odorex, gebruik het nu 2 weken en het is de eerste deo die bij mij goed werkt.

Herman15 20-05-2007 15:52

als je dat Odorex gaat gebruiken heb je dus ook geen last meer van zweetvlekken met uitgaan? dat is het enige waarvan ik er last van heb... Wil graag andere shirts dragen maar daar zie je het meteen.. nu heb ik er wat waarbij je het niet ziet.. maar met dit spul gat dat dus weg?

Konijn 21-05-2007 11:08

Over het wegkrijgen van zweetplekken en zweetgeur uit shirtjes: het schijnt te helpen als je je shirtjes voor het wassen laat staan in een emmer met een scheut azijn.
Zelfs gele plekken onder de oksels in witte shirtjes schijnen er mee weg te gaan.
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd trouwens (ben het wel van plan, maar moet nog azijn kopen).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.