![]() |
eerste date!
Morgen komt een jongen waarmee ik al een tijdje aan 't kloten ben, film kijken bij me thuis.. ik zou een compleet verzorgde avond maken..
boodschappen? wat moet ik halen? bestaat er ook romantisch eten?:P (behalve spaghetti:P) weet er iemand ook een leuke film? hij houdt veel van R&B/hiphop.. dus die richting moet t een beetje gaan... hoop dat iemand me kan helpen! xx danaa |
Aardbeien vind ik romantisch (en lekker met basterdsuiker). Beetje chips beetje komkommer, dat soort dingen. Gewoon wat dingen die je voor een feestje zou kopen alleen dan kleinere hoeveelheden.
Dirty Dancing 2 Save the last dance Honey Die film van eminem? :confused: |
Citaat:
Save the last dance is indd errug leuk ^^ |
8mile sucks.
Spagetti moet je wel netjes kunnen eten. Ik zou pizza doen of iets maken dat je goed kunt en lekker eet zoals een overnschotel die je van tevoren kan klaarmaken. Lekker biertje/wijntje? goede actie is oke. james bond ofzo |
Desperado, dat is pas goede actie (y)
|
Step up (y) (heerlijke dansfilm in dat straatje!)
Ik zou voor eten kopen, wat je normaal ook koopt. Dus voor 's avonds, chips, nootjes, spekkies ofzo ;) En voor het avondeten iets wat je charmant kunt eten (dus geen pizza)! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet zoveel verstand van R&B en hiphopfilms, dus daarmee kan ik je niet helpen. Maar Save the Last Dance (y) |
Ik vraag me af of kerels films als Step up en Save the last dance ook leuk vinden :confused:
Ik zou meer gaan voor James Bond ofzo. |
Citaat:
Misschien willen ze wel dat de jongens hun uit verveling bespringen :confused: |
Mr. & Mrs. Smith blijft ook leuk voor zo'n avond.
En pasta is wel een prima idee als je gewoon macaroni neemt ofzo.. Maar doe een keertje witte ipv rode saus oid :D |
ik vind het nogal merkwaardig dat je film bij je muzieksmaak moet matchen :S. ik zou gaan voor een echt goede film. dus geen meisjes/dans film. maar iets wat hij ook echt leuk vind. leuke thriller, of goede actie/thriller ofzo.
|
Citaat:
|
Misschien kan je ook samen een film gaan uitzoeken? Of heb je al afgesproken dat jij de film zou regelen?
|
anders huur je 2 of 3 films, dan kan hij nog kiezen.(y) en gewoon lekkere pasta met zalm ofzo, beetje sjiek maar is helemaal niet moeilijk. (y)
|
Citaat:
haha |
Lasagna kun je leuk samen klaarmaken. Gezellig samen koken.
|
Maak iets klaar wat je goed kunt klaarmaken. Ik heb de eerste keer ook lasagna gemaakt, saampjes, en we eten het nu nog steeds vaak omdat we het extra lekker zijn gaan vinden.
En bij een film zou ik eerst aan jezelf denken; wat vind jij leuk, want dan heb je in ieder geval zelf een leuke avond! |
Citaat:
|
moet je persé film kijken? Ik weet nu snel niet iets anders maar, is het d ebedoeling of kunnen er ook andere suggesties komen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |