![]() |
DJ-Set
Ik ben DJ, en ik zou graag een leuke set willen samenstellen. Misschien dat jullie me kunnen helpen met leuke nummers, het mag verschillen van 'snelle r&b nummers(zoals jean paul) tot Jumpnummers, graag nummers zoals sound of freedom van bob sinclair en graag een aantal goede dance hits, en nummers met een beetje spanningsopbouw. Ik hoop dat jullie zoveel mogelijk willen reageren.
|
Het is leuk om te doen wat de luisteraar wil, maar het is nog leuker om zelf wat samen te stellen en ons te verassen.
|
Stop nu het nog kan.
|
Citaat:
|
het is sowieso belachelijk dat je je als dj op anderen gaat verlaten om jouw set samen te stellen? Hup de platenzaak in alle bakken afschuimen naar de nieuwe en gave shizzle
|
Loool
|
Wat maakt jou een DJ dan?
|
Citaat:
Technics SL1200MKII http://members.lycos.nl/aaaa111/Tech...SL1200MKII.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Will never happen.
|
Citaat:
(2) The Yardbirds - For Your Love (3) Tegen dat je die in je platenbak gevonden hebt heeft je publiek al vijf keer naar The Yardbirds kunnen luisteren. (4) DJ Dwight Yoakam - Honky Tonk whatever (5) Rozalla - Everybody's Free (6) Carl Cox - Last night a dj saved my life // Scissor Sisters - Don't feel like dancin' // Wipneus en Pim - Get dancin' (7) Pink Floyd - Shine on you crazy diamond Hakkuuuhhh !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga voor die underground shizzle :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |