![]() |
Wie wordt Belgisch kampioen ?
Wie wordt de nieuwe Belgische kampioen in de Jupiler League ?
Verspeelt Anderlecht hun titelkansen nog ? Of gaat Genk resoluut voor een 6/6 ? Ik zie Anderlecht vandaag(thuis tegen Brussels) of de laatste wedstrijd(in Bergen) punten laten liggen. Bij Genk beginnen de loodjes zwaar te wegen,maar dit Genk met hun ijver en karakter moet gewoon weg een 6/6 halen. Ik zie het nog allemaal zitten voor Genk,maar het moet vanavond wel een hele moeilijke partij spelen tegen Charleroi. Kortom Genk zou een verdiende kampioen zijn. Genk bracht gedurende het hele jaar het beste voetbal en speelde altijd constant. Greetz |
Anderlecht dus ;)
|
Citaat:
Ben blij dat die vieze mijnwerkersclub geen kampioen is. |
Misschien verraad zijn avatar het een en ander. ;)
|
Net of Anderlecht dit jaar hét bestevoetbal heeft gebracht ? Stelletje kortzichtige wannabes !
Kortom,wat er gebeurde na de wedstrijd in Genk. Petje af. Iedereen is blijven zitten en zingen. Wel misschien zijn we de titel mislopen,ik ben fier om een Genkie te zijn! ! |
Citaat:
Nu ja, RSCA kampioen en niet meer dan terecht, na al jullie Calimero-gezever over "Anderlecht mag eerst spelen" "Anderlecht mag nog 2x thuis spelen en wij maar 1x" "Anderlecht gaat spelers afstaan aan Roeselare, logisch dat ze daar tegen winnen" "Anderlecht praat met Moeskroen-trainer Jacobs net voor Moeskroen tegen Genk moet"... :rolleyes: Kijk naar jezelf en zie dan maar dat Genk zeker niet het beste voetbal bracht dit jaar, maar vaak het geluk had om snel op voorsprong te komen en dan de wedstrijd uit te kunnen spelen. Anderlecht doet de laatste 3 wedstrijden hetzelfde (vroeg scoren) maar wij maken er dan wel nog 'n tof feestje van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jammer dat het Anderlecht geworden is.
|
Citaat:
en dit :o Citaat:
|
Ja wij Genkies zijn fier dat we mijnwerkers zijn. Verschillende sfeergroepen zijn hierzelf naar genoemt (Coalboys,Geneche Kompels).
Greetz |
Citaat:
Zie je Tofke, zo raar was mijn opmerking niet. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20. |