![]() |
Hulp nodig voor scriptie
Hallo iedereen,
Ik ben op dit moment druk bezig met mijn scriptie. Daarvoor moet ik 250 mensen vinden die mijn enquete willen invullen. Daarom zou het heel erg fijn zijn als jullie hier even de tijd voor zouden willen nemen. Het duurt ongeveer 10 minuten en is volledig anoniem. Hier is de link: www.studentenonderzoek.com/marloes Alvast heel erg bedankt! Groetjes Marloes |
ingevuld,
Een tip: gebruik geen ontkenningen, zoals niet en geen in een stelling, want dat is verwarrend. |
Deze poll is te lang en gaat vervelend.
Maar ingevuld. |
Sommige stellingen zijn erg slecht geformuleerd. Bijvoorbeeld deze:
Citaat:
"Hier in Nederland zijn ook mensen die het slecht hebben (bejaarden, armen). Die moeten geholpen worden" en "niet de vluchtelingen (moeten geholpen worden)." De eerste ben ik het mee-eens. De tweede niet. Ik kan dus niet 1 antwoord op deze stelling geven (heb maar 'geen mening' gedaan). Zelfde verhaal bij deze: Citaat:
en "omdat zij daar niet in nood verkeren." Eerste deel ben ik 't mee-eens, tweede deel niet. Zo zitten er wel meer vage formuleringen in. Maar succes ermee. |
Al het commentaar op de stellingen klopt. Het grootste deel van die stellingen komt echter uit eerder onderzoek en daarom heb ik geprobeerd ze zo veel mogelijk precies over te nemen.
In ieder geval bedankt voor het invullen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |