![]() |
probleem met msn
laatste week kunnen mensen haast niet tegen mij chatten omdat de berichten niet aankomen terwijl ik gewoon online bent en ik kan gewoon wel praten tegen ze.
ik heb msn 8.1 nu verwijderd weer geinstalleerd virus scanner over heen gegooid maar nog helpt het niet echt weet iemand hoe ik dit moet oplossen? |
Al een paar dagen heb ik last van precies hetzelfde en wel meer mensen tegen wie ik zelf praat. Heb msn 7.5 en ook al de virusscanner er overheen laten gaan.
Wellicht ligt het niet aan ons? |
Hebben meerdere mensen last van, het probleem ligt bij MSN, niet bij de gebruikers. Misschien een ander programmaatje gebruiken? Heb hier met pidgin nergens last van.
|
Misschien kan je tijdelijk http://webmessenger.msn.com gebruiken? Ik weet niet of je hier hetzelfde probleem mee hebt, maar je zou 't kunnen proberen :)
|
hmm ik gebruik 8.1 WLM.. mjaa gaat die probleem na een tijdje weg? anders is het best wel irritant.. zijn er nog andere messengers dan ?
|
Citaat:
|
hmm.. mjaa hopelijk komt het over een tijdje weer goed tis best niet echt relax.. dat heel mensen niet tegen mij kunne praten.. ik heb ook een live account als ik op mijn hotmail account zit heb ik die probleem niet :s
|
:mad: ik heb het al de helle week voor wat ik ook probeer :evil:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |