![]() |
schaamhaar
ik heb zoveel last met men bikinilijn....
scheren of epileren, ik krijg er telkens plekjes of bultjes van, ingegroeide haartjes ed... heeft iemand hier ook veel last van? want is jouw oplossoning? definitieve laserontharing.... al eens aan gedacht of laten doen ? |
bloempieke
M - Lid ? :p Scheergel voor de gevoelige huid gebruiken, vaak genoeg een (goed!) nieuw scheermesje halen en na het scheren insmeren met babyolie, en ongeveer om de dag scheren zodat je huid er 'gewend' aan raakt. (y) |
Om de dag scheren is echt naar aan het begin. Dan haal je steeds alles open (als er bultjes komen) en jeukt het constant. Ik heb dat er echt niet voor over. Nouja, ik ga dan ook nooit naar het strand oid, dus dat scheelt ;).
|
Na het scheren scrubben.
|
Epileren en dan calendula creme of emulsie erop (y)
|
Mannenscheermesjes gebruiken die maar een mesje hebben (ipv bijvoorbeeld 2, 3, of 5)
Helpt bij mij, en dan insmeren met babyolie:) |
Niet scheren met scheerschuim, maar met babyolie. Wordt ook nog eens veel gladder. Scherpe mesjes gebruiken (ik gebruik mach3, die venus mesjes vind ik pijnlijker). Na afloop insmeren met een lekker naturel cremetje.
Ik heb het idee dat het na verloop van tijd ook wel went. Toen ik 18 was had ik er ook last van, nu veel minder. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |