![]() |
documentaire examenstof gs
ik was net even op zoek naar handige examensites.. toen kwam ik via kennisnet op een site en zag dat ze 6 afleveringen op internet hadden staan waarin álle examenstof voor havo en vwo voor geschiedenis wordt uitgelegd aan de hand van nieuwsuitzendingen enzo...
erg leuk, maar je moet je eerst aanmelden.. Het is gratis, maar je moet wel een digicode invullen die je (alleen als je school is aangemeld) van je school krijgt... Ook voor de school is dit gratis, dus ik begrijp deze rompslomp niet helemaal... De website is van Teleblik en dit is de link: http://vo.teleblik.nl/dossiers/neder...ikgeschiedenis aangezien ik geen les meer heb en dus niet meer naar school ga (en mijn school ws toch niet lid is, omdat ze te lui zijn) vroeg ik mij af of iemand anders een code heeft gekregen die ik misschien even mag gebruiken... De filmpjes lijken mij echt perfect, dus ik hoop dat iemand reageert... groetjes.. |
wat is de url? gewoon de website van kennisnet?
|
Och, het is helemaal geen kennisnet..
ik kwam er via kennisnet op :o .. sorry ik zal het ff veranderen... dit is de url: http://vo.teleblik.nl/dossiers/neder...ikgeschiedenis |
ik zou het graag willen bekijken...
maar dat somme inloggen!! ik krijg dat niet voor elkaar :S kan niet iemand gewoon zijn inlogcode + gebruikersnaam Pmmen naar mij? ik zal diegene heel erg dankbaar zijn!! |
Citaat:
danku! |
zou publiekelijk de code posten mogelijk zijn, dan graag..
|
ik heb een naam + inlogcode, dus pm me maar als je m wilt hebben..
|
Citaat:
Ik wil hem echt graag ;) |
ja, ik ook!
|
ik heb je ook gpmt :)
|
Citaat:
*whhaa wanhopig * :bloos: Bedankt :) |
Ik heb hem ook niet ontvangen :)
|
ohh, zo :P Oke..
*wacht in spanning* |
ja me too :o
|
honnybun where are youuuuu? :o
|
ja waar ben je?:P
|
Als één van jullie de code ontvangt, zou je hem mij dan ook willen sturen?
|
nog niks, :(
|
ik heb ze rondgestuurd hoor!
|
Dankje :D
|
ik heb nog niks gehad..zou je die a.u.b ook naar mij willen sturen...alvast bedankt!
|
En naar mij? :o
Thanks so much |
post die code gewoon..
|
Ik zou 'em ook wel willen, bitte :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom niet gewoon posten?
|
ik zou em ook wel heeel erg graag willen hebben! zou me nog goed kunnen helpen vanavond !!
|
Ik heb em al. ff kijken. :bloos:
|
Gebruikersnaam : Annemiek88
W8woord : Miek88 http://vo.teleblik.nl/dossiers/neder...ikgeschiedenis Ditte heb ik ontvangen. :bloos: |
Bij wie speelt die filmmpjes wel aff? bij mij doen ze het niet :( en ik heb gewoon mediaplayer 10 enn realplayer ma bij beide doen ze het gewoon niet :s
|
Bij mij speelt tie gewoon ..af..
|
Welke mediaplayer..of iets dergelijks heb je dan bij mij zegt tie van die tie protocol niet herkent ofzo :(
|
Gewoon nieuwe Windows Media Player. :bloos:
|
echt klote..hij doet het gewoon niet :mad:
|
Pop-upblokding?
|
Citaat:
|
Bij mij doet de inlognaam/wachtwoord het niet?
|
Citaat:
|
Inderdaad. Iemand pm me ff een inlognaam en wachtwoord ofzo.
|
bij mij drstraks wel, misschien heeft iemand m veranderd of et moet met kleine letters
|
en jullie mogen dit meisje wel dankbaar zijn hoor
bij mij werkt t overigens gewoon |
wachtwoord niet met hoofdletter typen!.. dat heb ik tenminste niet gedaan.. en het werkte:)
|
Heeft iemand het al gekeken, zoja, heb je er veel aan?:)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |