![]() |
GZ: oude eastpacktas
voor een project voor school heb ik een tas nodig, en dan het liefst dit model:
http://www.ingolstadtvillage.com/Ing...ds/Eastpak.jpg De kleur maakt me absoluut niet uit, alhoewel het liefst een lichte kleur. De tassen zijn in de winkel vrij prijzig (ongeveer 45e) en dat heb ik er bij lange na niet voor over. De tas moet nog wel draagbaar zijn maar dat is ook een van de weinige criteria, en er moeten geen scheuren inzitten of een kapotte rits. wie oh wie heeft deze tas nog ergens op een verlept zolderkamertje liggen en wil hem voor een paar euro van de hand doen? Gijs |
Ik heb nog wel een zwarte eastpaktas. Onbeschadigd, maar je ziet wel dat hij gebruikt is.
Hoeveel bied je? |
vrij weinig haha, ik wil eerst de rest van de reacties afwachten maar in dit schoolproject wil ik echt niet meer dan 10 euro steken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het goed is heb ik nog een licht blauwe, een beige, een donkerrode, een tijgerprint, een zwarte en een knalgele liggen. Maar misschien dat een vriend van mij ze laatst heeft meegenomen... Ik ga even voor je zoeken. :)
|
je kan ook gewoon bij bristol ofzo een tas in dat model kopen. geen eastpack, maar wel zelfde model, kost geen flikker.
|
Ik hoop t HvJ, voor hoeveel zou ik er dan 1 of 2 van je over kunnen nemen?
en bedankt belli, jammer genoeg zit er hier in de stad geen bristol. Maar als het zo niet lukt zal ik even gaan kijken :) |
scapino, actie sport, tassen winkels werken ook :)
|
Citaat:
|
hmm indd, najah..
mocht het een beetje lukken gaat iemand m misschien nog dragen, en dan heb ik toch liever een eastpak :) toch bedankt leonoor en belli |
Je kunt ook overwegen om de tas toch aan te schaffen...
45 Euro lijkt veel geld, maar ze gaan echt lang mee. Heb mijn eigen Eastpack nu al 12 jaar en gebruik 'm nog steeds om boodschappen te doen (minimaal twee keer per week). Hij doet het nog als nieuw! |
ze staan op marktplaats voor erg weinig geld!
|
Citaat:
|
We hebben hier in Kerkrade 'n V&D Outlet: Eastpak rugtassen en schoudertassen voor 10 euro. Kom naar Kerkrade! :D
|
Citaat:
ik zoek nog wel een zwarte voor weinig geld, maar kerkrade is te ver ;) |
Citaat:
|
Ik heb nog een grijze liggen, zal zo even zoeken. Hoeveel wil je ervoor geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is de staat? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |