![]() |
Boosdoener 2
Update van mijn verhaal "boosdoener"
Voor de inside information graag topic boosdoener lezen. Ik ben er dit weekend achter gekomen dat mijn ex, die mij van alles en nog wat beschuldigde, in de week dat ik in praag zat al met een ander meisje had gezoend. Hij had iedereen dringend verzocht dat stil te houden zodat hij het nog eens bij mij kon proberen. Daarna heb ik die zaterdagavond voor het eerst met mijn huidige vriendje gezoend. De week erop heeft mijn ex met nog twee andere meisjes gezoend. In principe geen probleem, ik vind het fijn voor hem als hij ook weer door kan met zijn leven. Maar ik vind het erg min van hem dat hij dit voor mij verborgen wil houden en dit aan anderen ook verzoekt stil te houden zodat hij mij zwart kan blijven maken. Ik sprak daar later over met een meisje en zij vond dat ik alsnog de slechterik was en dat mijn ex niets foutdeed omdat die niet verliefd was :confused: Ik snap deze logica niet, ik vraag me opnieuw af wat jullie vinden van deze kwestie. groetjes Zonnemeisje |
Heb je al eens van het begrip 'rebound' gehoord?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is uit, klaar, get over it. Negeer hem als je vindt dat hij vervelend doet.
|
Dit had volgens mij gewoon in het ander topic gekund.
Ik vind het knap achterlijk van je vriend. Want hij maakt je inderdaad een beetje zwart terwijl hij ook gewoon fout zit (in mijn ogen) Jij bent niet netjes tegen hem geweest door met zijn kameraad aan te pappen, maar hij is niet netjes geweest door dingen te verzwijgen. Ik vind dat jullie het allebei niet handig hebben aangepakt. Probeer het uit te praten en ga allebei verder met je leven! |
Citaat:
|
Dat wat je doet net zo hard weer terug kan komen, of nog harder.
Maar ik weet niet of dat wel zo van toepassing is op deze situatie, maar ik heb dan ook niet dat andere topic helemaal doorgelezen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Des te meer reden om hem links te laten liggen en te zeggen dat hij het nu echt helemaal heeft verpest. Jij bent eerlijk geweest, hij is boos; hij is niet eerlijk, maar jij mag niet boos zijn? Wat een klootzak. Wees blij dat je van hem verlost bent, negeer hem en leef lekker je leven (y)
|
hij is ex. laat m met rust
|
Mijn ex heeft dit ook gedaan, mij gedumpt terwijl hij huilde, me toen nog geknuffeld. en toen al na 4 dagen een vriendin van me uitgevraagd, nog 2 dagen alter hadden ze n date en hebben ze gezoend. het heeft mij werkelijk gebroken. Ondanks dat heb ik toch geprobeerd om ze te helpen in hun situatie (vriendin van me was behoorlijk in de war geraakt), omdat ik nog veel te veel om mijn ex gaf.
Maar ik kan je nog meer vertellen. De eerste keer dat ik mijn ex zag na de breuk begon hij me al heel stevig te knuffelen etc. Zo ook heeft hij geprobeerd mij nog te zoenen en met me naar bed te gaan. Je wil niet weten hoe ik me voelde, ik heb nu dan ook geen behoefte aan contact met hem of wat dan ook. Het is je ex meid, maak je daar gaan zorgen over, ik weet dat het nog steeds pijn kan doen maar je zal het echt uit je hoofd moeten zetten, als hij de player uit wil hangen moet hij dat toch zelf weten? Jou heeft hij er niet mee |
Ik begrijp niet dat hij het geheim voor je wilde houden, dat vind ik dan weer verkeerd van hem.
Hoe weet dat meisje dat je ex niet verliefd was? |
Niet netjes van je vriend. En wat kon jij er nou aan doen dat je verliefd werd? :confused:
|
Citaat:
Iemand is op de 'rebound' als het net uitgegaan is. Veel mensen hebben dan de behoefte om met iemand anders te zoenen/seksen om zo z.s.m. over hun ex heen te komen. Citaat:
|
Citaat:
|
Jij wist dat niet toen jij op de manier handelde dus het is geen rechtvaardiging van je gedrag. Daarnaast, praat de hufterigheid van een ander je eigen hufterigheid niet goed. Het maakt het wel zeer begrijpelijk.
Maar uiteraard, dit is echt gewoon enorm zwak van hem. Laffe klootzak (n) |
Als hij het niet vertelde omdat hij je nog terugwilde, vind ik het minder hufterig dan als het was om jou een slecht gevoel te laten houden.
Hoe dan ook snap ik niet waarom je hier nog bevestiging over nodig hebt. Het is toch uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus hij rotzooide al eerder dan jij?
En iedereen wist het maar niemand zei wat, want hij wilde jou nog aan het lijntje houden? En dat vonden zij helemaal voor zijn roodkoperen? Terwijl het dus al slecht ging met jullie, anders was het nu niet uit geweest. Ik zou niet alleen die ex uit mijn leven bannen, maar ook al die zogenaamde vrienden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |