![]() |
Stop.woordjes.
Wat zijn jouw laatste stopwoordjes? Zijn vet en cool nog wel hip, helemaal uit de mode, of allang weer op hun retour? Vertel me alles!!!!! Noem voorbeelden!!
TopDrop is de man die deze thread beginnen kan: Ik gebruik sinds kort sars vrij vaak. Bijv: 'Sarsfiets!' of 'Krijg sars!' of 'Moeten we hier links of sars?'. Ook zeg ik - vaak tot ergernis van anderen - de zin Ja.. of niet! als reactie op een vraag of opmerking. Bijv: 'Kom je even tafeldekken?' - 'Ja.. of niet.' of 'Mag ik dit van je lenen?/Wil je dat even doen?' - 'Ja, of niet.' etc. |
nu heb ik er geen, maar een tijdje geleden had ik 'pauper' overgenomen van hier :o
|
Cool.
uhu. |
Alle tyf op een stokstaartje.
Oh mijn God, Oh my God, Oh noes |
Ik zeg tegenwoordig heel vaak kanker, als in: "Wat in kankersnaam ben jij aan het uitkankeren?", of "Ik heb geen kankerzin om naar die kankerschool te kankeren".
TJa 't is niet echt netjes maar welke idioot verzint er dan ook zo'n heerlijke alliteratie voor een ziekte. :( |
sowieso en ook, op het moment
|
cewl heur. inderdaad, feestelijk, wat een eer, je bent geweeeeeeeeldig, ofzoiets, uberhaupt en standaard.
Meer weet ik even niet. |
bla bla bla ... ook gezellig.
bla bla bla ... of niet dan en willekeurige woorden als geel, lantaarnpaal, helmgras en ventilatierekje (altijd iets totaal willekeurigs, mensen worden er snel gek van) |
'Stelletje hippies'
'Fucking hippies' 'Die hippie daar...' Aargh, vreselijk irritant eigenlijk. Geen idee sinds wanneer dat erin geslopen is... |
Bizar
(ipv gek, vreemd of raar) |
Pauper is een leuke ja.
En ik merk dat ik in heel veel zinnen het woordje 'sowieso' gebruik. |
gebarentaal leuk of domtoren.
Ga bloemetjes plukken ofzo.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: We roepen het trouwens ook als iemand niest of hoest. 'Hatsjoe!' - 'SARS!!' :bloos: |
kanker
- hey job! alles goed - kanker - ok |
Citaat:
|
Klopt :P Is ook te leuk... Maarja, een beetje subliminal mij zulke woordjes aanleren :nono:
|
Citaat:
|
"Dit gaat te ver."
"Maar dit is heel naar." "Nee." "Hallo." Niet alleen als begroeting, ook als iemand me opeens aankijkt ofzo. |
Citaat:
en ook neen tegenwoordig |
Jofel, blits en mieters gebruik ik vaak.
Oh en ook 'neen' ja, dat klinkt zo lekker elitair. :) |
Citaat:
|
Ook 'grutjes'.
|
Een incidentele godverdomme klinkt ook nog steeds wel lekker :o
|
tyf, idd, daar wil ik het niet over hebben, ik probeerde subtiel het antwoord geven te vermijden en dat is zuig
|
Ik zeg ook vaak 'prima', 'ok' en 'akkoord'.
|
Klapmongool (y)
|
'crap'
'oh ok' 'zabaaai!' 'Het is wat' 'omg' Oh en de ja... of niet van TopDrop heb ik ook een tijdje gehad! |
helaas, volgende keer beter ("dat is echt zo'n kledingcombinatie van helaas, volgende keer beter")
kanker pauper graf... (graflelijk, grafmongool, ...) randdebiel (...) tuurlijk |
Het viel me op dat ik vaak lame en retard zeg.
|
*omg (eigenlijk voor de gein)
*jij bent gay *triest *cool *Mieters *puik *kneus *kut *kak |
Citaat:
|
ik heb het even veranderd.. ik bedoelde dat ik het gewoon zo'n triest woordje vind, maar het daarom leuk is om te zeggen. Snapje? :D
|
Oke, mijne:
Dubieus (de laatste tijd) Retard(ed) Overrated / overschat Omg Kut Fuck Dammit Wat gek Heus wel (soms) :o |
Citaat:
|
geil
redneck/trailertrash |
que bonito
que bueno puta madre carajo cariño |
Boeiuh!
BAH! Vooral die laatste zeg ik te vaak als iets me niet bevalt... :o |
Citaat:
schitterend pauper goaf ofzo oké doei en vaak hele zinsconstructies die ik overal tussen gooi zoals: 'ja nee ja nou, dat zou men dus kunnen zeggen en dat doen men ook wel eens maar, (en dan de daadwerkelijke mededeling) |
Funky :)
Verschrikkelijk irritant wanneer het er steeds uitfloept :o |
'Wat je wel kun doen...'
|
Aha
Jah oke Zozo Mooi zo Wow Is goed Ainoo Wajoow |
Citaat:
|
Vet cool :o
Awsome!! Wicked!! chill Bruut (heel erg de laatste tijd) Kansloos JEZUS CHRISTUS :cool: Edit: Nais en: dodelijk |
Als ik met hommies chill schreeuwen we altijd levvvvvuhhhhhhh!
|
"Pauper" ja, maar ik verbeeld me dat het forum dat heeft overgenomen van mij.
"Ofzo". Het duurde heel lang voordat ik doorhad dat ik dat als ik praat echt steeds gebruik :o Zelfde geldt voor "zeg maar". Argh. "Kut". "Serieus" als 'seriously' in het Engels, op zo'n geërgerde toon, als iemand/iets iets stoms doet. Kan nog niet helemaal in het Nederlands, denk ik, maar dat komt nog wel. |
- lol k
- boeie - nouen - houd je bek |
-noob
-tsja -duizendzestig |
Citaat:
OT: alles met fuck. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |