![]() |
Besluier mijn schreeuwend lichaam
en bedek, de zo overheersende gedachten Een duivelend medogenloos wezen laat z’n controle, over mij, niet ontkrachtten Maar een gedaante in een zacht warmend engelengewaad daalde al spoedig neer en streek toversterren over mij heen en verdween, al flitsend, heel snel Liet het ontbloeide weer sprankelend stralen en leven Leerde mij voor heel even het mooie weer zien en verstaan Het gaf mij de hoop, om weer verder te gaan |
ik vind de eerste strofe heel erg mooi, maar daarna heb je em niet vinnik..
Bij de tweede strofe ga je ineens over naar de verleden tijd en 5 zinnen, kvind dat het ritme een beetje wegnemen eigenlijk.. in de erste strofe rijmen namelijk tweede en vierde zin op elkaar, das in de tweede niet zo, en in de derde strofe is het rijmritme ook weer anders.. dat maakt het wat rommelig, maar misschien als je de tweede stroge zou veranderen wil het wel weer met de laatste.. de eerste vinnik iig echt heel erg mooi en em helemaal 'hebben' |
Citaat:
xxxx |
Het geheel vind ik heel erg sprookjesachtig en je gebruikt erg goede en bijzondere zinnen om de inhoud kracht bij te zetten. Hij spreekt me heel erg aan.
|
Citaat:
|
je gedicht is goed, je einde geweldig (y)
|
Citaat:
('k geef weer nuttige reacties;)) |
Citaat:
|
heel mooi gedaan,
alleen de laatste zinnen van het schuin gedrukte lopen niet zo lekker. ik hoop je snel te spreken, is al weer lang geleden love you dennis |
Je woorden geven magie aan het beeld waardoor ik in gedachten ga zweven
heel erg goed geschreven om dat te doen :) |
Citaat:
xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |