![]() |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #20
Mag nog wel een keer, toch? :)
Ontbijt: volkorenboterham met philadephia light en honing Lunch: volkorenboterham met beenham en gekookt ei Straks nog: Tussendoor: mueslireep Avondeten: kip met aardappelsalade Tussendoor: volkorenkoekjes of kersenyoghurt |
ontbijt:
- 2 boterhammen met vlokken - glas sinaasappelsap lunch: - 1 boterham met aardbeien/beetje suiker - 2 boterhammen oude kaas - glas melk tussendoor: - 1 cracotte met pindakaas - fruitsalade van banaan, aardbei, kiwi - 1 koekje avondeten: - groot bord pasta bolognese - glas water - bakje vla |
ontbijt:
2 boterhammen met appelstroop 2 boterhammen met hagelslag thee glas multivitaminesap tussendoor: 0,5 liter water lunch: pizza met spinazie tussendoor: nog meer water en een waterijsje denk ik avondeten: 4 boterhammen met chocopasta denk ik peer |
Ontbijt
2 meergranenboterhammen met halvarine (1x appelstroop, 1x speculaasje) 200 gram Optimel yoghurt Tussendoor 1 meergranenboterham (1x 15+ smeerkaas) Lunch 2 meergranenboterhammen (1x bosvruchtenjam light) 1 krentenbol Tussendoor 1 pakje Liga milkbreak 1 appel Diner 1 meergranenpistoletje met 15+ smeerkaas & hot ketchup 2 tomaten 200 gram Optimel yoghurt Komt nog: Tussendoor 1 appel 1 jodekoek |
@ Alopia: zit er geen fruit in je dieet?
OT: Ontbijt: 1 bot + pindakaas 1 bot + smeerkaas 1 bot + pasta Perzik Td:melk + peperkoek ‘smiddags: 1 zelfgemaakte bot (in broodbakmachine) + sandwichspread, komkommer en tomaat 1 zelfgemaakte bot + boter en anijshagel 1 beschuit + boter en anijshagel Td: Appel en sinaasappel komt nog: Macaroni Optimel yoghurt |
Ontbijt:
1 boterham pindakaas 2 boterhammen ham en komkommer 1 beker melk Tussendoor: 2 glazen water 1 bord biogarde roerjoghurt met appel en kaneel Lunch: 2 boterhammen ham en komkommer 1 boterham palingworst Tussendoor: 1 glas water 1 peer 1 perenijsje 1 glas cola light Avondeten: Frisse sambalboontjes met mie en kalkoenfilet 1 glas water Straks nog: 1 schaaltje aardbeienkwark 2 glaze cola light |
Ontbijt
- 1 bruine, getoaste boterhammen met minarine en granny smith appel - 1 bruine, getoaste boterham met verse kaas Tussendoortje - yoghurtje met muesli Lunch - tomatensoep - 2 bruine boterham met gerookt vlees - 0,5 bruine boterham met rabarberconfituur light Tussendoortje - sinaasappel - 1 koekje zonder suiker Diner (zal worden) - kipfilet - paprikasausje met pesto - tagliatelli |
yoghurt met appel en kaneel
thee 2 sesambolletjes met eiersalade theeee vivit vanavond weet ik niet want ik heb eigenlijk geen tijd om te eten, hahaaaa. |
Schaaltje fruit&fibre met soyamelk.
2 Volkoren boterhammen met pindakaas. 2 Volkoren boterhammen met kaas. En zo nog even iets want ik heb honger. Een appel ofzo dan maar. Vanavond couscous met doperwten, courgette, broccoli, feta en een of andere kruidenmix uit zo'n Turks kruidenwinkeltje. :cool: |
Ontbijt:
glas vifit boterham pindakaas aardbeien Lunch: 2 boterhammen 1 gekookt ei tussendoor: duizend koekjes (schatting :p): bokkepootje/sprits/krakeling/kletskop ahuh en dat heet dan werken :p Avondeten: tagliatelle met roomsaus en ui en champignon |
7 Witte boterhammen
2 daarvan met ham 1 met pindakaas 4 samen met een half kippetje 1 mini brosje 2 flesjes 0.5 liter water 2 bakken koffie 1 fles bier 1 glas pastis zometeen salade met spekjes daarna biefstuk met krieltjes en boontjes. Daarna een kwarkding met zwarte bessen Ik snap trouwens echt niet dat er hier lui zijn die tot het avondeten toekomen met 2 boterhammen en een mueslireep. :| |
ontbijt:
peer 2 boterhammen appelstroop kop thee tussendoor: pakje volkoren crackertjes lunch: sinaasappel waldkornbol met sandwichspread en sla glas vanille rijstemelk tussendoor: appel 3 dikke plakken ontbijtkoek (ik kan nooit maat houden met die dingen :o ) glas vanille rijstemelk avondeten: (straks) roerbakmie, ei, cashews, soyascheuten, chinese groentemix tussendoor: kop koffie met een stuk bittere chocolade :o |
2 bb hagelslag
4 bb marmite 1 pakje sultana hartig zometeen: rijst met quorn-kerrie en als toetje denk ik yoghurt met een verkruimelde stroopwafel (gisteren bedacht, smaakte (y) ) En fruit is misschien ook wel verstandig :o Drinken: water, thee, water-met-bosvruchten |
1 bakje yoghurt met cruesli
1 kop koffie 1 appel 1 banaan 2 kiwi's 3 boterhammen met kaas 1 boterham met eiersalade 1 beker sinaasappelsap 1 varkenskopje x aantal water + 1,5 handje pinda's x nasi met x pindasaus (maar het was niet zo veel) 1 gebakken ei x nog meer water 1 split |
Ontbijt:
- kom brinta - 2 sneetjes (en een ienie-mienie kapje) suikerbrood met roomboter Tussendoor: - banaan Lunch: - 5 boterhammen met halvarine en 2x jam, 2x bebogeen, 1x chocopasta - beker perzikyoghurt Avondeten: - grote-schelpjes-pasta met champignons, paprika en tomaat - beker perzikyoghurt Straks nog een peer, denk ik, en misschien een trosje druiven. |
Ontbijt:
2 boterhammen met heel veel komkommer en tomaat Middageten: 3 boterhammen met frambozenjam, 1 met anijshagelslag een nepevergreenkoek stuk komkommer Avondeten: mie met valessblokjes, heel veel roerbakgroenten en allerlei maffe kruiden En verder: appel, druiven, water, chai thee. |
Vanmiddag uitgebreid gelunched bij ''La Place'', we zaten er wel 2 uurtjes ofzo.. was echt gezellig :) en toen roken we de geur van een net vers gebakken appeltaart konden we het niet laten ;)
Ontbijt 2 boterhammen (beide met aardbeien) 1 glas halfvolle melk Lunch 1 focaccia met zalm/limoenspread/sla 1 grote punt appeltaart met slagroom Diner sedanini bolognese Toetje kommetje (zon 200gram) boer'n appeltaart vla (y) (y) Komt nog tegen de later op de avondse trek ;) 1 banaan glas vers geperst sinaassappelsap |
ontbijt:
geprakte banaan met biogarde stand volkoren boterham met crunchy pindakaas lunch: twee tosti's (volkoren) met 30+ kaas en rucola avondeten: ceasar salade na: zak casavechips en zo nog een peer denkik |
Ontbijt:
- krentenbol - glas melk Tussendoor: - melkliga - water Middageten: - 2 krentenbollen - 1 appel - water Tussendoor: - twix - zakje dorito chips - water - gombal - salmaniaklolly Avondeten: - glas cola - restje appel-rode vruchten sap - 2 aardappels uit de oven met fritessaus - 250 gr rauwe worteltjes - beker bouillon |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.katja.nl/afbeeldingen/big...rpakkingen.jpg ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontbijt:
2 boterhammen ham en komkommer 1 boterham pindakaas 1 beker melk Tussendoor: 3 glazen water Lunch: 1 bolletje ham en komkommer 1 bolletje gehaktballetjes in pindasaus Tussendoor: 1 perenijsje Avondeten: 0,5 pizza hawaai 0,5 pizza salami 1 ola frusi 1 glas cola light Tussendoor: 1 bonbon 2 glazen cola light |
6 cream crackers met kaas
thee Zometeen lunch: 2 bb marmite 2 peren thee en een merci, gekregen op de uni :) |
Ontbijt:
2 boterhammen pindakaas liter water |
Ontbijt:
30 gr cornflakes met 100 gr aardbeien en 150 ml melk Lunch: volkorenboterham met philadelphia en honing Straks nog: Tussendoor: Vruchtenyoghurt met kers Avondeten: Pasta met broccoli, wortel en champignon roomsaus Tussendoor: rijstwafels of volkorenkoekjes En dan nog drinken natuurlijk, een heleboel thee, water en nog wat cola light. |
|
Ontbijt: 1 snee fijn volkorenbrood met hagelslag, 1 glas ice tea
Tussendoor: 1 kop thee met suiker en een sultana Lunch: 2 sneetjes brood getostied, 1 glas ice tea Tussendoor: 1 cup a soup Avondeten: gaat tagliatelle met zalm, champignons en spinazie worden, en als toetje perzikyoghurt. Tussendoor: een flesje ranja en een sultana neem ik mee voor na de training |
Citaat:
2 bb marmite pakje sultana hartig 2 droge cream crackers halve plak kaas stukje chcolade handje muesli (trek, maar ik kan pas over een uur warm eten :() |
Ontbijt:
- Eén sneetje tarwe brood met vruchtenhagel - Kommetje Optimel vanille yoghurt - Peer Tussendoor: - Plakje ontbijtkoek - Koffie - Water Lunch: - Bruin pistoletje met sla, tomaat en een beetje eiersalade - Vers geperste sinaasappel/aardbeiensap Avondeten: - Witte rijst met kip in zoetzure saus Tussendoor: - Paar dropjes - Water |
Ontbijt
2 boterhammen (1 met chocopasta, 1 met chocolade vlokken) 1 glas halfvolle melk Tussendoor 1 banaan 0.3 liter flesje sinaassappelsap Lunch 4 boterhammen (2 met filet americain, 2 met ham) 1 glas halfvolle melk Diner rijst met kapucijners/prei/mosterd mix en een varkensoester erbij Toetje kommetje (zon 200gram ongeveer) boer'n appeltaart vla (y) (y) Komt nog tegen de latere trek ;) lekkere grote fuji appel glas vers geperst sinaassappelsap |
Ja laat ik het eens anders doen :cool:
Brood: 3 krentenbollen 3 boterhammen met jam Fruit: Appel, peer, banaan en 5 aardbeien Zuivel: Kom bananenyoghurt Snoepgoed: 1 sprits met chocoladelaag, 1 krakeling, 3 hazelnootpraliné paaseitjes Groenten en aanverwanten: Kastanjechampignons, paprika, wortel, kool, taugé, peultjes, ui, en doperwtjes. Vleesvervanging: quornstukjes Ehm, ik weet geen algemene naam voor pasta, rijst couscous, aardappels etc. Maar dus gebakken aardappeltjes in schil. edit: drinken: water en thee |
2 bb hagelslag
5 bb kip noodles 1 bb pindakaas 1 bb hagelslag 300 gr pasta met van die kaas erin met kaasfonduesaus erover en 200 gr doperwten zo: appel / banaan |
Ontbijt:
- kom brinta met lijnzaad - 2 boterhammen met pindakaas - halve kop witte thee (daarna moest ik weg :p ) Lunch: - 3 boterhammen met 1 banaan - 2 boterhammen met roomboter en chocovlokken Tussendoor: - beker perzikyoghurt - peer & tros druiven Avondeten: - quinoa met geroerbakte champignons, broccoli, wortel & sojabrokjes - beker perzikyoghurt En nu ben ik 2 tomaten aan het opeten, want die moeten nog op. Edit: En nog een banaan. |
(heel laat) ontbijt:
- yoghurt met all bran flakes - vers sap spul soort van middageten: - appel, banaan en aardbeien - optimel framboos avondeten: - 2 bakken bospaddestoelensoep - 2 broodjes met halfvolle roomboter en kalkoenfilet en tussendoor water en meer sap zooi snoepjes: - lays light, geen idee hoeveel - suikervrije dropjes |
Hmm, weer een lekker dagje vandaag.
Ontbijt: Gebakken ei met slagroom en pindakaas. Lunch: Een heerlijke boterham met sappen verkregen uit vermalen testes en natuurlijk Hagelslag. Avondeten: Restjes van het kerstdiner. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hongerrr vandaag.
6 Boterhammen met pindakaas. 2 Boterhammen met kaas. 2 Crackers met kaas. 2 Schaaltjes fruit&fibre met soyamelk. 2 Reuze krentenbollen. Couscous met doperwten, courgette, broccoli en feta. Thee en cola light gedronken. |
-Lion
-2 tosti's -2 appels -een banaan -koffie -cola -appelsap |
Twee boterhammen met chocopasta
Flesje actimel Mok zwarte koffie Liga evergreen Twee boterhammen met philadelphia bieslook Twee boterhammen met ardenner boterhamworst Beker thee Flesje water Mok thee Appel Handje borrelnootjes Drie bruine boterhammen met een gebakken ei en rauwkost Stukje chocola met hazelnoten Mok koffie Glas sinas |
Ontbijt:
2 boterhammen ham en komkommer 1 boterham pindakaas 1 beker melk Tussendoor 1 glas water 1 bord roerbiogarde met appel en kaneel Lunch: 2 boterhammen kalkoenfilet en komkommer 1 boterham palingworst 1 beker melk Tussendoor: 4 bonbons 1 bakje rijstepap 1 perenijsje Avondeten: Kip tandori 1 glas water 1 cornetto |
Gisteren:
ontbijt: 2 boterhammen met kaas, selleriesalade en pijnboompitjes 2 boterhammen met light aardbeienjam vruchtensap kop thee tussendoor: 1 liter water lunch: warme melk maaltijdsalade met biefstukreepjes, boontjes, cherrytomaatjes enzo tussendoor: 0,5 liter water glas karnemelk met verse jus glas verse jus avondeten: 2 boterhammen met pindakaas en hagelslag 2 boterhammen met hagelslag 0,5 liter water bakje tiramisu |
ontbijt:
- halve galiameloen - glas melk - rijstwafel met pindakaas - veel thee lunch: - 2 boterhammen vega boterhamworst/oude kaas/komkommer - thee |
Ontbijt:
4 boterhammen met vlokken, vega worst, jonge kaas, pindakaas, glas vifit. (En geen thee want dan moet ik het water lang (2 min.) koken (E-coli bacterie) en daar heb ik geen zin in. *luiheid*) Tussendoor: Reepje boterkoek en glas sap. |
Ontbijt:
- volkorenboterham met yorkham Straks: Tussendoor: - Mueslireep Lunch: (warm omdat ik moet werken) - 100 gr shoarmavlees, sla en 2 pitabroodjes Avondeten: - volkorenboterham met sla, kaas en kipfilet 's Avonds misschien nog wat tussendoor, maar mijn 'avondeten' valt al om half 9 / 9 uur. Verder heel veel thee, cola light en water. |
Ontbijt:
- kom brinta met lijnzaad - 2 boterhammen met halvarine en abrikozenjam - beker perzikthee Lunch: - 5 boterhammen (3x tomaat en een beetje suiker, 2x sandwich spread) - glas sojamelk Vanmiddag nog een banaan en een tros druiven, en wat we vanavond eten weet ik niet. |
yoghurt met muesli
thee 2 bb kaas 1 pakje sultana hartig 2 stukjes chocola |
Ontbijt
2 meergranenboterhammen met halvarine (1x appelstroop, 1x speculaasje) 200 gram Optimel yoghurt Tussendoor 1 eierkoek Lunch 2 meergranenpistoletjes (1x bosvruchtenjam light, 1x chocopasta) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |