![]() |
onderwerpen
heej mensen
zit met een probleempje als jullie uitgaan he en je benaderd een meisje hoe begin je het gesprek.. ik dans gewoon en vraag dr naam, of ze het leuk vind <- daarna weet ik niet meer over wat ik moet praten in een discotheek.. wat waar willen meisjes over hebben in een disco.. ?? vind enzo.. daarna vraag ik dr telefoon nummer of msn en dan geeft ze die.. en op msn of telefoon gesprek.. hoe houd je je gesprekken boeiend.. dat het niet saai word... over wat praten jullie meestal dan? |
Ben je interessant?
|
Praten in een discotheek?:confused:
Op msn of aan de telefoon hou je een gesprek interessant door het gewoon vanzelf te laten gaan. Op dezelfde manier als waarop je met vrienden praat, gewoon, over dingen die je mee maakt en wat je van dingen vindt, en dingen die zij mee maakt en wat zij van dingen vindt enzo. Als dat niet vanzelf gaat, dan klikt het niet. Hoewel dat op msn wat moeilijk te bepalen kan zijn. |
Ik open altijd met de vraag 'hoe heet deze tent/hoe heet het hier'..blabla ik doe net alsof ik er nog nooit bent geweest. Dan zegt ze altijd; kom je hier dan niet vandaan? dan zeg ik..jewel maar ik heb 16 jaar lang aan de bouw van mijn eigen supercomputer gewerkt/nee ik heb jarenlang alleen maar playstation gespeeld...iets doms waar ze om lacht. Dan vervolg ik gewoon met iets als..maar jij.. jij bent ook wel een playstation type of niet? blabla.. dan gewoon auwehoeren.. er zijn duizenden varianten te bedenken..
|
Dat lachen zal niet echt positief zijn, vriend.
Met je supercomputer. |
Doe inderdaad maar een van die duizenden varianten, anders denkt ze dat je een nerd bent die zelfs in een discotheek alleen maar aan computers kan denken. :o
|
Zeg maar dat je full time egeltjes verzorger was, doordat vele moeders gestorven zijn aan de hand van McFlurry's
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja, dan weet je maar meteen dat dit meisje niet jouw type is.
(De humor test, heel belangrijk. Minstens net zo belangrijk als de vleeskeuring.) |
Over de muziek. Als in afkraken als het volgens haar overduidelijk niks is (als ze ineens stopt met dansen of zo, of chagrijnig gaat kijken). Of juist het tegenovergestelde. Mij werd eens gevraagd of ik een Lowlands-ganger was omdat ik bijna alles meeblèrde, dat is op zich wel een basis voor een leuk gesprek. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sowieso niet meteen haar naam vragen idd, kijk eerst maar of het klikt tussen jullie.
probeer een standaard (cliché) openingszin te vermijden, heb het niet alleen over jezelf en ga zeker geen dingen uitbundig afzeiken. verder moet je het een beetje spannend/ uitdagend houden.. ach meestentijds gaan die gesprekken nergens over en grossieren ze in oppervlakkigheid.. maar het draait allemaal om die klik! |
precies wat ik me ook afvraag :) en waarom niet meteen haar naam voorstellen/jezelf voorstellen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je direct iemands naam vraagt lijkt het meer of je mensen komt ronselen voor een of ander goed doel en door het vragen van een naam een vertrouwensband wil kweken dan dat je gewoon gezellig met iemand een praatje wilt maken.
|
Citaat:
|
tsja in een discotheek praten gaat niet zo makkelijk, het gaat daar meer om body-language, tenzij je erg hard kunt praten en het ook leuk vindt half te schreeuwen. Je kunt altijd praten over de muziek, wat veilige vragen stellen over wat voor opleiding ze doet ofzo en dan daarover doorvragen zodat je al wat te weten komt waar je later op terug kunt komen. Mix die aandacht met een flirterige houding en het komt wel goed. En als je echt uitgepraat bent kun je altijd nog een of andere domme opmerking maken over de aardappeloogst dit jaar ofzo en de relatie tussen dat en een prijs van een patatje (been there, heard that).
|
vragen of ze maagd is
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die meteen mijn naam vraagt, daar ben ik juist een beetje terughoudend tegen. Zo van WTF moet die rare snuiter met mijn naam, ik ken hem niet eens. Wil-ie me bekeren ofzo?
Eerst even kletsen, kijken of het klikt, en dan pas namen uitwisselen. Kan al na een paar minuten hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |