![]() |
Goed of slecht?
Heey,
Ik hou echt heel veel van m'n vriend en hij is superlief. Maar de laatste tijd heb ik het gevoel dat hij niet meer zoveel van me houd. Laatst waren we met me beste vriend en op het kermis. En een meisje (z'n klasgenoot) gaf hem een knuffel. Daar werd ik pissig om. Hij kwam ook steeds naar mij om het goed te maken en me troosten. Maar ik deed afstandelijk. Maar dat kwam weer goed die dag. Sinds de meivakantie heb ik hem niet meer gezien. Hij zegt dat hij het erg druk heeft en moet repeteren met de band en huiswerk enzo. Hij komt amper online op msn. Ik stuurde hem een berichtje, en hij reageert niet. Ik vraag hem 'waarom heb je niet gereageert'? Hij zegt 'I don't know :s ' En ik bel, het komt op voicemail. Hij heeft mijn naam uit z'n msnnaam gehaald. Hij maakt niet veel meer tijd voor me. Me beste vriendin zegt ook dat het niet normaal is. En me beste vriend vind dat ik het uit moet maken. Overigens zit me beste vriend ook steeds aan me. Ik heb ook het gevoel dat m'n vriend mijn slipknot ketting gestolen heeft toen hij bij mij thuis was. Ik weet het echt niet meer... :( |
Dump die jongen.
|
Citaat:
Waarom dumpen...? He takes you for granted! |
Misschien kun je de volgende keer een verhaal schrijven dat niet alleen uit witregels bestaat en ietsje samenhangender is.
Ik zou hem dumpen, voor hij jou dumpt. |
hij dumpt jou vanzelf wel, idd
|
Ik weet het wel en het is niet best.
|
ga naar zijn huis, voer m dronken,
al hij lekker bezopen is neuk je m verrot, waarna hij spoedig in diepe slaap zal vallen dit is wat je wil, want nu heb je alle tijd zijn kamer te doorzoeken naar je ketting ebn op zijn spiegel/muur te kalken (met lippestift oid) dat het uit is, waarna je zonder kleerscheuren en met een gerust hart the crime scene kan verlaten succes verzekerd (y) |
Citaat:
|
Slecht.
|
Citaat:
Juist. :cool: |
Praat met hem, en zeg dat je er zo geen zin meer in hebt. En kijk dan wat zijn reactie is. Als hij reageert als "boeie" of "i don't know", zou ik hem dumpen. Als hij lief en betrokken reageert, en ook wilt dat jullie relatie weer beter wordt, kan het misschien zo weer goedkomen.
Overigens vind ik het ook niet normaal dat jij zo pissig kan worden als je vriend een meisje een knuffel geeft. |
Tsja... Als ik zoiets had, had ik net zo hard teruggedaan. Laat hem maar ff voelen. Probeer met hem te praten en als er niks zinnigs uitkomt dan zou ik hem weleens stiekem gaan controleren, maar dan ook héél stiekem. Ja klinkt gemeen maarja dat maakt hij er zelf naar :o
|
Het klinkt niet echt goed.
Als een jongen I don't know gaat zeggen op de vraag waarom hij niet reageerde, komt dat niet echt serieus over. Woont je vriend dichtbij? |
Dat hij een klasgenoot een knuffel geeft zou toch niets uit moeten maken? Zolang hij haar niet voor je neus op d'r bek pakt moet je je geen zorgen maken. Dat hij je daarna wil troosten omdat hij blijkbaar begrijpt dat hij je gekwetst heeft is toch alleen maar aardig? Waarom deed je dan afstandelijk, omdat je gekwetst was?
Hoeveel tijd zat er tussen het 1e smsje, het 2e smsje, de keer dat je hem belde en de keer dat je erachter kwam dat je naam uit z'n msn naam weg is? Een paar weken, een paar dagen of een paar uur? Ik neem aan dat als er een paar weken tussen zitten je je zorgen kan gaan maken, maar met een dag of 2 zou je je er beter niet nu al druk over kunnen gaan maken. Natuurlijk is het niet leuk dat hij geen tijd voor je maakt, geen smsje terug stuurt en/of je slipknotketting misschien heeft gestolen. Maar ga iig op je eigen gevoel af, sla die beste vriend van je af als die weer eens aan je zit en kijk of je een goed moment kan vinden om met je vriend te gaan praten. (probeer hier niet het gedrag van je vriend goed te praten ofzo, maar als je gewoon ff met hem gaat babbelen komt er vast wel iets uit) |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
dumpen voordat hij de kans krijgt jou te dumpen en per direct je ketting terugeisen.
|
geef m aan voor diefstal
|
Citaat:
|
Nou weet ik meteen waarom het met de sex niet wil lukken. Verklaart een hoop hoor!
|
Citaat:
En zoals iedereen al zegt: dump hem! Zo te lezen is het ook geen serieuze relatie als hij jou gewoon weken negeert terwijl jullie iets met elkaar hebben :| |
Ik vind het zo mooi dat dit soort posts altijd beginnen met "Hij is superlief."
|
Ja ik weet het ook niet meer.
Hij was echt zo lief in het begin. Maar dat is nu minder. Ik denk niet dat hij me express negeert, want z'n beste vriend hoort ook niet zoveel meer over hem. Hij zegt dat hij het heel erg druk heeft met school. Toen ik hem vroeg of hij me slipknot ketting gezien heeft, zei hij 'nee ik heb hem niet gezien :( '. Die ketting is heel speciaal voor mij, want ik kreeg hem van een hele goeie vriendin die overleden is.. Ik heb overal in mijn kamer gekeken, m'n halfzusje heeft zelfs meegeholpen maar zij zag ook niks terwijl ze heel goed is in zoeken. Dit vind ik erg kut. En ik vroeg hem 'hoe zie je onze relatie'? Hij zei 'ik weet het niet' 'ik denk dat het verpest word door mij omdat ik het zo druk heb'. Ik vroeg 'maar vind je me nog wel leuk, voel je nog wat voor mij?' Hij zegt 'I still love you'. Hij zei daarna 'love you' en moest weer weg want hij zou gaan leren. :( |
Je moet ook geen verkering nemen op je vijftiende en denken dat het dan nog aanblijft ook.
Beschouw het maar als een leerervaring. Voor de volgende verkeringen. |
Ach meis, misschien kun je hem beter vergeten en opzoek gaan naar iemand die echt super gek op je is.
|
Citaat:
Maar ik vind hem eng en hij is oversekst. |
Citaat:
|
Ik zit met een klein dipje.
Mijn vriendin vindt dat ik téveel langskom en dat we elkaar téveel zien. ook vindt zij dat ik haar tevaak bel..... ( eigg heeft ze in alle 3 de dingen wel gelijk ) Hoe moet ik loslaten, zodat ik haar grotendeels laat bepalen, wanneer wij elkaar sien? hoe moet ik loslaten, en gwn maar afwachten totdat zij mij miss een keertje zou bellen ? Iemand misschien een tip of idee, of een ander idee wat i kzou kunnen doen?? |
sjees post niet steeds in topics van iemand anders
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mafkees gewoon dumpen. Offtopic: en kaj, niet zo kansloos. Je kan toch wel gewoon accepteren dat je haar 3 a 4 keer per week ziet? Als je dat niet kan dan zou ik voordat het te laat is maar eens langs gaan bij een psycholoog. |
Je beste vriend wil meer van je (Y)
|
Citaat:
Waar over het algemeen vrijwel elke jongen op afhaakt is Drama-queen gedrag. En dat was dat toch wel pur-sang :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
alle drie de dingen minder doen |
Citaat:
achteraf vraag ik me ook af waarom ik me zo'n zorgen heb gemaakt ,maar goed...... Toch bedankt in ieder geval |
Hmm, ik ben ook een dramaqueen hihi, maar het wordt wel minder :eek:
|
Damn. Hij komt nog naar je terug ook om t goed te maken dat hij met iemand anders knuffelt.
Ergo; hij begrijpt je, dat jij t niet leuk vindt, dat een ander aan hem zit. En misschien leertie wel omdattie.. hmm.. over wil gaan / slagen dit jaar? En voor heel veel mensen is school > vriend(in). En misschien spreektie wel de waarheid over je ketting he, en heeft je halfzusje die zo goed kan zoeken m wel. Misschien.. moet je even een paar dagen goed slapen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ogod.. rot op met die msnnamen :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
^^ dit ! en iedereen zit hier te zeggn da ze hem moet dumpen, maar denk ook eens aan dat meisje! als je verliefd bent op iemand kan je het toch moeilijk gewoon gaat uitmaken, oke, hij is nvoor het moment niet bepaald het ideale vriendje, maar praat er eens mee, zeg eens waar je mee zit, en als het dan nog altijd niet beter gaat, zou ik er eens over gaan nadenken of het je wel goed doet om verder te gaan |
*denkt niet aan het meisje* :bloos:
|
Citaat:
|
geweldig topic :')
|
Citaat:
Als je serieus denkt dat je vriend een ketting van je heeft gestolen die je ook nog eens hebt gekregen van een overleden vriendin dump je hem toch zonder twijfel? :s Sowieso doen, hij moet je niet, spijtig, maar waar. Tegen je beste vriend zeggen dat ie van je af moet blijven of seks met m hebben als je dat wilt. Die engerd wegjagen. Oh ja, en eens lekker normaal gaan doen als ie n vriendin van hem begroet. :s |
Citaat:
Het was maar een knuffel. Mja, ik zie wel hoe het verdergaat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12. |