![]() |
grote borsten kleine borsten
Het lijkt wel alsof mannen alleen maar op grote borsten vallen, je ziet ze op televisie, in bladen, 60 procent van alle vrouwelijke zangeressen heeft haar borsten laten vergroten enzovoort.
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat echt zo is, ik bedoel, kleine borsten zijn toch ook hartstikke mooi? Ik wou graag weten hoe jullie daar over denken. p.s. ondanks deze topic heb ik zelf zeker geen kleine borsten. |
Van deze topic zijn er ook al 100 van
|
Citaat:
|
Citaat:
Maakt nie uit ma voortaan ff eerst rond kijken :p |
Hangt van het hele figuur af.
De grootte zelf maakt dus weinig uit (zo lang ze niet helemaal plat is), maar het is wel leuk als ze in proportie zijn met de rest van haar lichaam. |
Klein is beter!!!!!!!
Groot zit gewoon in de weg, kolere dingen ;) Klein is fijn :) |
Mijn vriendin heeft 75B, maar MOOI! :eek:
hehe... het maakt echt nix uit, vaak passen kleine borsten beter in het figuur. Als mijn vriendin een D-cup zou hebben zou het een beetje raar eruit zien. Dat is leuk voor één avondje, maar daarna zou ik toch zoiets hebben van: omlaag met die maat! Veel meisjes met grote borsten klagen er vaak over dat ze nooit meteen recht in het gezicht worden aangesproken, maar dat mannen altijd eerst een centimeter of 30 lager kijken :p |
alles is mooi..als het maar in verhouding is van het lichaam :)
|
Citaat:
|
Vorm is veel belangrijker dan de grote :p
|
Veel mannelijke vrienden van me vinden dat het volume er niet toe doet, wél de proportie (in verhouding tot het lichaam) en de schoonheid van de borsten zelf.
|
doe mij maar klein
|
Heb liever een meisje met kleinere borsten, die zijn meestal wat steviger ook, en hangen niet zo snel.
|
check mijn avatar dat zijn mooie borsten :D
en echt :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klein! :o
Groot vind ik gewoon lelijk. Tot B is wel mooi, maar C en groter is een stuk minder. (n) ;) en ik ben nog beschikbaar, meiden met kleine borsten |
het maakt mij echt niks uit hoe groot borsten zijn.
|
Het maakt mij ook niet écht uit hoor...
Ik bedoelde in mijn post dus ook gewoon alleen wat gewoon, zonder denken, het leukst is. :o Heb ook wel eens iets (véél) gevoeld voor een meisje met D... evengoed een met A (dat schat ik maar hoor ;)). :) |
kvind dat het met het totale beeld van dat meisje te maken heeft of ze gezet is of heel tenger en of de borsten vol zijn of juist niet vol...want ik zie toch liever wat kleinere maar vollere borsten dan grote hangtieten .....
|
Citaat:
|
Te groot=lelijk en n beetje formaat is altijd mooi meegenomen :D
maar ik maak geen probleem van kleine borsten :) |
groter is beter vind ik, in zekere mate natuurlijk. En de vorm maakt ook uit, maar de rest vh meisje is belangrijker.
|
moet in proportie zijn.
(kan nu ff niet klagen) |
Citaat:
|
Het verschilt per lichaam of grote of kleine borsten mooi zijn...
|
liefst iets middelmaat, niet te groot, niet te klein
maar het is idd de vorm die het maakt eigenlijk en sommige mensen staan nu eenmaal beter met kleindere borsten |
Citaat:
|
kvind zelf kleine borsten mooier, maar soms staat dat niet en dan is groter mooier..
idd het moet in proportie zijn.. kwou dak wat kleiner had :( zucht.. mja. kmoet het doen met die ukkelige dingen en ze zijn nie eens mooi.. maar laak maar niet klagen, nobody's perfect right? en mn ex vond ze geweldig dus.. |
Als het maar in verhouding tot het lichaam is.
|
Qua uiterlijk in verhouding, bij sex is iets aan de grotere kant toch wel leuker om mee te klooien vinnik...
|
Ik vind grote borsten mooier. Groot is voor mij cup D. Maar dan wel stevig.
Bij mij zouden zulke grote borsten niet staan, omdat ik heel smal ben. Maar C wil ik toch zeker hebben, heb nu net B en daar ben ik absoluut niet tevreden mee. |
Dat vind ik jammer!
Klein is echt veel mooier, groter dan B hoeft echt niet! |
Citaat:
Maja, zou ik ook vinden iig. Heb 1 ervaring met een meisje gehad en die had echt heel grote borsten. Was heel fijn!! :D |
Hmmz ik vind kleine borsten mooier!
*me loves mijn vriendins borsten die zijn ook niet groot maar wel lief* :D |
hey ik ben 16 en ik heb ook kleine borsten ik vind dat langs de ene kant wel jammer maar toch! mijn vrienden zeggen er niets over en ik hoop da mijn lief daar achter mijn rug ook niets van over zeg! je kan er niet aan doen maar ik heb liever toch kleine borsten dan zo grote cups hoor! het kan mij nie schele wa ze er over zegge! je kan er niet aan doen en daarmee uit! ik ben er soms blij mee maar soms oook nie! :) :(
vele groeten stefje |
ben ik dan één van die weinigen die er eerlijk voor uit komt op grotere borsten te vallen? geen meloenen, maar gewoon ... cup D of E
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die ken ik wel degelijk :D
En dat zijn ook meloenen. Of vind jij het vanaf cup G soms pas meloenen worden? |
Woooooooo da lijk me erg grroooot cup g:d
|
Citaat:
|
Citaat:
en kweet toevallig dat zijn vriendin erg grote borsten heeft en dat ie da heel mooi vind, maar groter zou ie dan niet mooi vinden ws.. |
Citaat:
|
ik vind kleine borsten ook mooier dan grotere.. ik heb zelf cub 75 B.. en ben er super tevreden meej.. zou ook niet grotere willen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |