![]() |
Dying Fetus, Skinless, Cattle Decapitation SHOWS
BAROEG ROTTERDAM
zondag 20 mei Dying Fetus (US brute death) Skinless (US death) Cattle Decapitation (US death / grind) War From A Harlots Mouth (D metalcore / grind) Entree 12,50 euro. Open 15.00 uur TIVOLI UTRECHT Dying Fetus, Skinless and Cattle Decapitation, War from a Harlots Mouth, Ion Dissonance, Through the Eyes of the Dead, Dead to Fall 26 mei voor 17,50 Ik ben er zeker bij in Utrecht, ff vrij moeten vragen van mijn werk maar dat had ik er zeker voor over, het is btw al vroeg afgelopen. ps. voor de geïnteresseerden: op www.metalrage.com is hier een prijsvraag over |
attn Mikkel: voed je collega's eens op.
Dankje. |
Wat een PR offensief!
|
Citaat:
|
lala. :)
|
Zo, ik heb het wat discreter gemaakt, ik had geen idee dat mensen zich eraan zouden storen, kon alleen de titel niet aanpassen. Zo beter? *halo*
|
wat een onzin dat ze op metalrage punten uitdelen aan platen.
waar baseer je dat op? zoveel punten voor het hoesje, zoveel punten omdat er meer dan 10 nummers opstaan, zoveel punten voor de originaliteit zz. |
Citaat:
|
ik vind het nogal lomp, je kan best gewoon een subjectieve recentie geven en daar de lezer zelf laten afleiden of het iets is voor hem of niet?
|
Citaat:
ik vind het vaak wel relaxt zoiets. als ik een recensie van een band tegenkom die ik niet ken, maar de genreomschrijving me wel ligt en ze veel sterren/punten/whatever krijgen ben ik eerder geneigd om em te lezen. is gewoon handig als je snel teksten aan t scannen bent. |
Groovy Death is een betere omschrijving voor DF
|
Citaat:
Citaat:
Maar ach, er zit ook hardcore en technische shit in, een precieze benaming is vaak nooit echt mogelijk en bovendien ga ik ervan uit dat iedereen die hier in geinteresseerd is wel weet waar Dying Fetus voor staat |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
leuke bands, kan helaas niet + te ver weg ;x
|
Citaat:
maar het was maar een mening hoor carn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Too bad...Shuvit, Fastfoodboys, Seein Red...volgens mij is Seein Red de enige band uit die scene die nog actief zijn....en die houden er volgens mij echt pas mee op als ze dood tussen het vuilnis worden gevonden :p Tijdje geleden Seein Red na jaren weer eens live gezien, echt helemaal geen steek veranderd! :D (10 minuten lullen, 5 seconde spelen :p) oeps, beetje off-topic zo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |