![]() |
Rimini
Iemand hier ervaring met Rimini?
Zo ja wat vond je ervan en ik wel appartement/hotel zaten jullie? Want ik weet echt niet naar welk apartement wij naar toen zouden kunnen, wat een beetje goed is namelijk... |
Ik ben er weleens 2 dagen geweest en stond op een camping, maar alles zit op een hoopje en al die appartementen lijke op elkaar
|
Ja, vorig jaar met een groep vrienden naar Rimini geweest.
SUPERVET! Je moet dr vooral heen gaan, supervet uitgaan en echt een topvakantie gehad daar. Wij zaten in Residence Paradiso, gloedniew, dus het personeel begon ook net wat voor wat gezeik zorgde enzo. Verder was het appartement + locatie prima. Ik denk niet dat je accomodatie heel veel uitmaakt, kijk vooral ff naar de oppervlakte die je hebt en of je dichtbij de boulevard zit (waarschijnlijk wel maartoch). Daar zitten veel uitgaansgelegenheden en rijden continu bussen enzo. Veel plezier! |
Ik ben net terug, en ik ga er nooit meer heen.
Gelukkig zijn we bijna elke dag op uitstap geweest, zodat we niet te veel in Rimini zelf moesten blijven. |
Ik ben in juli 10 dagen geweest, maar dat was lang zat en ik wil niet nog een keer. We zijn 4 dagen op pad geweest, 2 halve dagen gewinkeld en de rest op het strand of op de camping. De camping was best relaxt. Eerst was het wat geregel, maar we hadden een mooie en grote tent en totaal geen vervelende mensen. (Alleen 1 meisje die elke ochtend zat te wippen met onbekende jongens. Erg grappig tijdens het ontbijt als je het tentje tegenover je heen en weer ziet gaan. :o)
Uitgaan is best leuk, maar doordat alles ver van elkaar ligt is het of platpoten lopen of veel met de bus gaan. Maar opzich gezellig hoor. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |