![]() |
Waar keek je vroeger veel naar op tv!
- Jerry Springer
- Darkwing Duck - Telekids - The turtles - Heman - DragonballZ |
- Telekids
- Dragonball Z - Cartoon Network in het algemeen. |
Definieer 'vroeger'.
|
Die ! moet een ? zijn :)
|
Citaat:
- David de Kabouter - Vrouwtje Theelepel - Natalie - Nils Holgerson - Familie Crusoe - Jodi en het Hertenjong - Onder moeders vleugels - Huckleberry Finn Dat soort dingen :) |
- Iznogoud.
- Leven met Louie. - DragonBallZ. - Digimon. |
BoesBoes!
Vicky de Viking! |
tot we kabelaansluiting kregen een heleboel disney videobanden..
|
Heel veel. :o
- Power Rangers - Teletubbies - Beugel Bekkie - Lizzie McGuire - ONM .. En nog veel meer van dit soort programma's. De echte meisjes programma's die op Fox Kids (nu Jetix) te zien waren. Ik keek altijd ook het kleine huisje op de prarie (ofzo!). |
Tegenlicht, daarom ben ik nu zo slim.
|
- Willem Wever
- Klokhuis - Jeugdjournaal - Jules Unlimited - Bassie en Adriaan - Samson en Gert |
- Bassie en Adriaan
- Dragonball Z - Kindernet met al z'n programma's (o.a. Boes, Dommel, Alfred J. Kwak, etc.) |
Teveel om op te noemen, afgelopen 20 jaar d eleukste tekenfilms die iedereen zo'n beetje keek, om het samen te vatten. :)
|
Citaat:
|
Power Puff Girls en Scooby Doo (y)
|
Citaat:
en later: Dragonball Z Digimon |
the A-team
the Knight Rider met oudere broers heb je weinig mogelijkheden zelf tv-programma's uit te zoeken.. gelukkig.. |
the a team.
Baywatch. knight rider. Keek alleen tv met me vader :) |
Alfred J. Kwak
Boes (Kindernet dus ja) De Fabeltjeskrant Sesamstraat Bassie en Adriaan Nils Hogersson TikTak En wel meer ja:D maar die weet ik even niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
- Telekids
- Pokemon - Sesamstraat - Onderweg naar morgen - Goede tijden, Slechte Tijden - Westenwind - De fabeltjeskrant - Knight rider - 12 steden, 13 ongelukken :o - Tante Soesa, bij foxkids - Villa Achterwerk |
Kindernet
Villa Achterwerk Power Rangers The A-team Willem Wever Jeugdjournaal Klokhuis |
Dommel
Pokemon Beugelbekkie Bassie en Adriaan Dommel A. Kwak Digimon Pink panter. :D |
-Dommel natuurlijk
-Alfred J kwak :P -Iets niet nederlands met postduiven, dat mijn tante altijd opstuurde.. -Telekids -Ovide :) verder weet ik het dus echt niet |
Ik was enigszins verslaafd :o
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk keek ik niet alles van ieder programma... :o |
Bassie en Adriaan
Powerpuff Girls Dexter's laboratory Courage, the cowardly dog Edd, Ed and Eddy Cow and Chicken Veel cartoon network, ja. ;) En ik keek met mijn broer altijd the simpsons, en met mijn vader en broer Married with Children. |
- Darkwin duck.
- Dommel de bommel. - Die Turkse zender. - Villa Achterwerk. - Beugelbekkie - Cartoon network aardig veel. - BBC 1 + 2 veel. |
sowieso al die programma's op kindernet, wat hierboven oa ook al wordt genoemd.
Verder op de zaterdag ochtend telekids. Zaterdagavonds en de rest: Geef nooit op, met Peter Jan Rens Mini playback show met Henny Huisman Willem wever Kinderen voor kinderen ( als ze weeres een optreden ofzo hadden ) 12 steden 13 ongelukken. Vrienden voor het leven. Oppassen Samson en Gert Benjamin Ben ( was smiddag op zo'n EO zender) Over de rooie ( met Matthias Scholten oa. moesten ze iets doen ,en was dat volbracht kregen ze 1000 gulden) Tatum en Jennifer Full house en dat soort.. :o |
Moet dit niet op Films & TV? :)
|
|
- Telekids
- Pokemon - Sesamstraat - Dinobabies - Ovide - David de kabouter - Goede tijden, Slechte Tijden - De fabeltjeskrant - The A-team - Tante Soesa - Villa Achterwerk - Bassie en Adriaan - Pipi Langkous |
Thundercats
Turtles GI Joe Transformers Spiderman X-Men Ko de boswachter Dommel Ovide A-Team Night Rider Villa Achterwerk Dinoriders He-man Alfred |
omg ja Ko de Boswachter! Anton Gleuf :cool:
en A-Team, dat speelden mijn broertje en ik altijd na. Ik was BA en Murdock en hij Hannibal en Face :D (n) |
Citaat:
Jij kent vrouwtje theelepel!!! :eek:!!! Dat was zo leuk!! Verder keek ik Villa Achterwerk en Sesamstraat, Barbapapa, Huisjeboompjebeestje en Ik Mik Loreland. Ik mocht geen kindernet kijken, mijn zusje wel, dus toen ik 10 was ofzo ging ik eindelijk al die rare tvprogramma's kijken als: Dommel Ovide Bassie en Adriaan Dexter Ed, Edd and Eddy (of andersom) Offtopic: Ik kijk trouwens nu nog wel eens de teletubbies, 's ochtends als ik wakker moet worden :o |
Dommel
Sindbad Turtles Alfred |
Kindernet met alle bijbehorende tekenfilms
Telekids Ik mik Loreland (Tink naamzoek :p) Kleine huis op de praire Ik weet niet zo heel goed meer, eignelijk. :o |
Citaat:
|
thundercats
transformers spider-man my little pony carebears en ehmmm.. ovide en zn vrienden :D |
Spiderman (de cartoon) was wel heel geniaal vind ik. Die opmerkingen van Spiderman waren geweldig :D
|
stick a fork in me, i'm done :D
|
spiderman, batman en turtles keek ik ook veel btw
|
Haha, mevrouwtje Theelepel inderdaad. En David de Kabouter met zijn Louisa en de trolls. Semafort en Dommel..
En Tom&Jerry natuurijk. En Te-Te-Te-Te-Telekidss want daar was ik meerdere keren geweest. :cool: |
David de Kabouter :bloos: (Y)
|
Ik begon met: Transformers, Teenage Mutant Ninja Turtles, My Little Pony, Jem and the Holograms, Ovide, Super Mario Super Show.
Wat later: Kindernet, Telekids, Alles Kids, Jeugdjournaal, Klokhuis Plus een wat jaartjes later: Cartoon Network, Foxkids en series als Goede Tijden, Slechte Tijden, Beverly Hills 90210 en nog meer. :confused: |
het testbeeld vond ik ook altijd reuze boeiend:P
|
Citaat:
en altijd veel films, met bruce lee en jacke chan, steven seagal enzovoorts (y) :) |
The A-Team :eek:
Ik kijk nog steeds wel eens the A team... :D :o |
- Ducktales
- Darking Duck - Telekids - Teddy Ruxpin |
Power rangers
Mirror Mirror en daarvoor Noddy Thomas het stoomlokomotiefje Telekids Ik mik loreland (op school, dat vond ik altijd zooo leuk!) Huisjeboompjebeestje (ook op school) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |