![]() |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - Poule C
Om voort te borduren op een halfbakken traditie gaan we dit jaar weer kiezen voor de meest favoriete Lifestyler! Om het anderhalf jaar bekijken we onderling wie van ons met de eer mag gaan strijken. De uitslagen van vorige edities waren als volgt:
juni 2004: 1. eXo 2. Teun 3. Hermione & Vixen 5. Mortischa, Snoodaard, Cha0s, Craig Rogen December 2005: 1. Bardamu 2. Metal 3. Craig Rigen & Paranoide 5. Avelon, Vixen, Teun, Tonsillitis aantal deelnemers: Voor de editie van dit jaar zijn maar liefst 92 forumers geselecteerd die in de eerste ronde zullen worden verdeeld over vier poules van 23 Lifestylers. Hoe word je geselecteerd: Een selectie maken uit honderden forumers is niet zo gemakkelijk. Er is gekeken naar de topics van de afgelopen maanden om een beeld te krijgen wie daarin een aandeel hadden; fototopics buiten beschouwing gelaten, aangezien daar ook niet-lifestylers komen pronken met hun smoel. Hoe gaan we in de eerste ronde aan de slag? Zoals gezegd zal de eerste ronde uit vier poules van 23 forumers bestaan. Kies uit elke poule vijf lifestylers. De zes forumers met de meeste stemmen zullen doorgaan naar de tweede ronde. Uitslag poule B 1. Botulismf 60,47% 2. Broeder 55,81% 3. Carn 48,84% 4. Terror koekjes 44,19% 5. Escapism 39,53% 6. ZerO 37,21% ------------------------------------- 7. Jimmy Who? 27,91% 8. G-Lo 23,46% 9. Scarlet 18,61% 10. Kuik & Metallicat 16,28% Poule C Dr. Aep Ceespop Strychnine Horror Kitty Z0pje Lapin Reverend Electriq STP Moustache Haligh Miles Paranoide Dirtyrocker HenkMul Jones Woezel jukeboxxx ragdoll Blenderhead Zeehond23 Shoarm Het zou leuk zijn als je je keuze onderbouwt Ik wil nog aantekenen dat alleen volledige stemmen meegeteld worden! Mocht er een fout gemaakt zijn (dubbele user, oude username etc.) Meld het even. |
Overigens ontvangt Wup de speciale Ridder-award aangezien zij met 0% gestrand is in de eerste ronde. :) (y)
|
Er staat uitslag Poule A ;)
z0pje - Hallo dope reli-chick! Electriq - Degelijke ogen en snor (y) STP - kale koppe niet te stoppe Haligh - lifestyle relnicht award Blenderhead - Nijmegen represent en de jumpstylemosh |
En Trimm Trabb is al geweest, dacht ik.
|
haligh - mattie
strychnine - uitgaan in nijmegen blenderhead - barman in nijmegen jukeboxxx - ja horror kitty - boz posse |
Haligh
Paranoide Z0pje Electriq jukeboxxx en ik ben te moe voor onderbouwingen. |
Scherp opgemerkt kinders! Ik heb te veel gedronken zz
|
Electriq - Heel aardig en nog een leuk snoet ook!
Reverend - Leuke poster. Blenderhead - leuke poster. Haligh - leuke poster Ragdoll - leuke postster. |
Citaat:
Lapin, omdat chick. Miles, omdat we vroeger fotoboekmatties waren. Paranoide, omdat ik moet lachen van haar bizarre posts. jukeboxxx, omdat ik haar heb gespot in tivoli en ze leuk haar heeft. Zeehond23, DAAROM! |
Daar gaat je toegewijde imago, Teun.
|
Horror Kitty - excentriekeling
Paranoide - schatje Electriq - Knappe vrouw Haligh - eigenzinnig baasje HenkMul - briljant |
Poule C
Dr. Aep - Warhammer, bier, gave humor, chille gast, blabla. Horror Kitty - Fijne sarcast, misantroop en kinderhater. Chick naar zowel m'n hart als m'n lever (y) Electriq - Heet en grappig. HenkMul - Media & Cultuur, bovendien moet ik vaak om 'm lachen. zeehond23 - Dronken voiceclips op MSN lal. |
kuik had haar foto's eerder moeten posten, dan had ze van mij nog wel een stem gekregen.
Haligh, boz en bier drinken. Miles, wat een feest op msn altijd. :) Paranoide, mijn online russische literatuur resource (L) HenkMul Shoarm |
Citaat:
|
Strychnine - omdat ik die wel eens spot en we af en toe sigaretten uitwisselen
Horror Kitty - gaaf kapsel (Y) Electriq - leuke chick (Y) Paranoide - ik moet wel eens lachen om der posts jukeboxxx - zie Electriq |
Strychnine: stef is altijd lief tegen mijn vriendin.
Horror Kitty: omdat als ze teveel bier drinkt altijd een hysterisch verhaal begint waar ik nikis van begrijp, want meestal heb ik dan ook altijd teveel op. en ach het is altijd gezellig met sam. Lapin: komt altijd met de meest vreselijke foto's van forummers aanzetten op msn. HenkMul: omdat hij de post rond brengt/bracht in bergen op zoom. Blenderhead: doordat toen ik hem in nijmegen tegen kwam een paar geniale zatte uitspreken deed tegen mij en backdo': 'jullie zijn minder gay in het echt als op jullie foto's' 'ik zag een foto van jullie band' 'welke?' 'ja 1 waarop jullie bier dronken, GOEDE ZAAK.' |
Paranoide
Dr. Aep Z0pje Lapin jukeboxxx |
Horror Kitty - Gaaf.
Paranoide - Gaaf. ragdoll - Geschiedenishhdkj : ( Haligh - OEI. Miles - AHA. |
Citaat:
|
O, en ik heb Paranoide waarschijnlijk ook nodig volgend jaar, als ik me door de krochten van het secretariaat van slavistiek heen weet te wringen. Dan weet ze dat alvast bij deze :) :(
|
Citaat:
|
Strychnine
Z0pje ragdoll Miles Zeehond23 verdomme, ik dacht dat je tot 12u kon stemmen, nu heb ik poule B gemist... |
hey, teun is ook maar een mens hoor !
|
zeehond23 -> een feest is geen feest als zeehond niet is geweest (Y)
horror kitty -> omdat nicht van mijn favo adhd'er (Y) Miles -> Omdat weg haar Blenderhead -> Foto's Haligh -> Omdat |
Dr. Aep - for being a baklap
Electriq - for being a fo fo fo STP - for being a martin Paranoide - for being a Laika-lover ragdoll - for being a chick with tuitlipjes |
Citaat:
Dan wil ik ook jullie opstellen over wat je hebt gedaan in de zomervakantie en over hoe je naar de boerderij bent geweest nakijken. :D |
Dr. Aep
Electriq STP Paranoide Zeehond23 |
Citaat:
|
Strychnine: ken ik van veel avondjes wijn drinken en series kijken
Lapin: lief (ex studie) vriendinnetje van me Paranoide: lijkt me een leuk persoon Blenderhead: ken ik van een memorabel avondje uit in nijmegen Shoarm: lijkt me wel een aardige jongen |
Paranoide
Shoarm Z0pje HenkMul jukeboxxx |
Citaat:
Maar goed, als je d'r een boek bij hebt waar regels uitgelegd staan en je vat de regels niet dan kan ik het alsnog uitleggen waarschijnlijk. Want het is makkelijker om te snappen waarom iets moet als je vanzelf al weet hóe het moet, dan te moeten leren hoe het moet aan de hand van waarom het moet. Of eh ofzo. En lal dan gaan we ook spreekvaardigheid oefenen. :D |
Dr. Aep
Horror Kitty Electriq Paranoide :cool: HenkMul |
Citaat:
|
Lapin - al bijna 2.5 jaar gelukkig getrouwd
HenkMul - AE jukeboxxx - denkt dat ik metal ben Blenderhead - nimwege Shoarm - toffe pet |
ik snap niet hoe ik boven zero ge-eindigt ben :confused:
ik snap niet hoe ik ge-eindigt moet schrijven :confused: Dr. Aep Strychnine Haligh jukeboxxx Shoarm |
strychnine- stefbef altooo schuifknoop
Horror Kitty- ik hou van kitty's en tsja Electriq- de missing link van het tenenkaasimperium en een meer dan leuk snuitje Miles- ik voel moedergevoelens en ik heb teveel kriek op dus dat is wel een goede reden he., Paranoide- er zitten spionnen achter mijn rug dus zwaaien maar b;laaargh escapism: geeindigd? met van die puntjes |
gah andaght?
|
Citaat:
|
Citaat:
ingsgelijks vrind |
Electriq -> Chick
STP -> kwam ik ooit eens tegen bij poptrash, relaxe gast (toen iig) Haligh -> Relaxe gast volgens mij Paranoide -> Gewoon leuke posts Henk Mul ! -> IDM |
Electriq - Jean-Pierre de garnaal.
Miles - Prince Bernhard Squadron 4000. Paranoide - Tekeningen, late MSN-sessies, gruwelijke humor en USSR. HenkMul - HenkMul! Shoarm - Doet me lachen. |
Citaat:
;) |
Die tijd van die spatie is wel weer voorbij.
|
Strychnine - goede smaak
Haligh - aardig , toffe posts (Y) HenkMul - ! Paranoide - Geen idee, maar ik moet wel om de posts lachen dacht ik ragdoll - beeldschoon. |
Z0pje
Miles Paranoide Jones Dirtyrocker |
Electriq
STP Paranoide Blenderhead Shoarm . |
Horror Kitty - bier
Paranoide - vodka HenkMul - !? Blenderhead - Nimwegen represent Zeehond23 - aoa mofo |
Dr. Aep - vet cool
Strychnine - vet cool Haligh - vierdaagsefeesten Blenderhead - sssspoes Shoarm - grappig |
Reverend - omdat we nog steeds een keertje samen een joint zouden roken ^^
Haligh - als ie niet te bot loopt te posten, is ie best ok :) Paranoide - goeie posts Blenderhead - vanzelf Zeehond23 - 23! omg wtf!!! taggen!!!!!! |
Electriq - omdat ze grappig en mooi is
Haligh - omdat ik hem vervelend en leuk tegelijk vind Paranoide - omdat ze niet op mij stemde :mad: Jones - omdat we over boeken en temptation island kunnen praten (y) Shoarm - omdat ik er geen zak van geloof dat hij 17 is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42. |