![]() |
vingeren
Hoi,
Ik wil mezelf graag een keertje vingeren, maar steeds als ik bij m'n binnenste schaamlippen ben, dan voel ik helemaal niet echt een vagina opening (bijvoorbeeld een gaatje) maar dan lijkt het wel of er een knobbeltje zit met harde randjes. Ik weet niet wat ik moet doen, heeft iemand tips en is dit normaal?? Dankjewel |
Citaat:
Je vagina-opening zit iets lager - want of jouw 'knobbeltje' is je clitoris; dan zit je vagina wat lager of - je maakt een verkeerde hoek, en dan kom je de vagina niet in. Maar misschien kan een vrouw het helemaal uitleggen. Het wordt wat warrig zo. |
Kijk eens met een spiegeltje.
|
:) bedankt voor je reactie
Nee dat is niet m'n clit, die zit inderdaad hoger :bloos: die weet ik wel te vinden:) |
Met een spiegeltje heb ik idd al eens gedaan, maar ik weet die opening wel te vinden, maar het voelt aan als iets met harde randjes, vroeg me af of dat normaal is:)
|
damn je bent 18 en je weet niet eens waar je eigen gaatje zit? :eek:
|
hartstikke normaal, voorzichtig doen, uitkijken met je nagels en zorgen voor voldoende vochtigheid, stukje voor stukje, relaxt etc :)
|
hoe komt het dat je nog nooit hebt gevingert dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Och, beter laat dan nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe dan ook, ik zou met een spiegeltje eens gaan experimenteren. :) |
Omg, wat erg. Een spiegeltje nodig hebben om je vagina te vinden. :'(
|
Citaat:
|
ik ben niet gelovig, de reden is eigenlijk dat ik enkele jaren geleden seksueel misbruikt ben en had er totaal geen behoefte aan, maar heb nu een vriendje, heel lief overigens ...en het is niet zo dat ik het niet kan vinden ofzo, maar het voelt gewoon anders aan:S
|
mja dat moest ik ff kwijt, voordat jullie denken dat ik één of andere freak ben..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat je je vriend in dat geval kan laten voelen, kijken of die er een mening over heeft? |
wat een belachelijke reacties zeg, sorry hoor.
Maar gelukkig ook wat hulp-volle. Have fun :-) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anders moet je het eens aan je ouders vragen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie het al voor me.. 'mam, hoe moet je vingeren?' |
Citaat:
Nou ik denk niet dat veel meiden dat aan hun ouders zullen vragen,denk je wel? |
Citaat:
/vriendelijkheid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dadelijk gaat ze het ook nog echt doen, denk eens even na.
|
Citaat:
Dicht. Ik verwacht geen serieuze reacties meer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |