![]() |
Mooie/Lelijke lichaamsdelen.
Het heeft weinig met gezondheid te maken, maar alles met lichaam. Dus ik hoop dat het hier hoort.
Ik vraag me namelijk af wat anderen mooie of lelijke lichaamsdelen vinden. TS begint: Ik vind knieen echt heel lelijk maar buiken weer wel mooi. Ook vind ik tenen, als je er eventjes over nadenkt, heel lelijk maar vingers juist weer mooi. Over het algemeen natuurlijk. Er zijn mensen met minder mooie buiken of mooiere voeten. |
ik vind oksels lelijk. en sommige mensen hebben inderdaad van die rare, scheefstaande tenen, of knokige voeten, dat vind ik ook niet echt wat. Billen vind ik dan wel weer mooi en buiken:)
|
Ik vind eigenlijk alles mooi. Nou ja, sómmige mensen hebben lelijke lichaamsdelen :P
|
Knieën zijn echt lelijk, dat ben ik met ts eens. ik vind nek en schouders mooi. De meeste ogen ook.
|
Ik vind nek, schouders en bovenrug echt heel mooi. Ellebogen vind ik vaak lelijk
|
mooi: nek, hals, kaaklijn, schouders/sleutelbeen, polsen, heupen en dat hele zachte plekje in de heup/lies/buik-driehoek :p
minder mooi: knieeen, oren, voeten en tenen en ellebogen ja :o |
Bij een vrouw vind ik de onderrug vaak ook heel mooi. Vanaf de billen naar de bovenkant van de onderrug.
|
ja ellebogen zijn lelijk!
|
Sleutelbenen en décollés zijn mooi.
|
Citaat:
ruggen van vrouwen. benen van mannen. |
Tenen zijn lelijk. Halzen zijn mooi.
Handen zijn vaak mooi, ogen ook. |
Schouders en knieën vind ik mooi.
Neuzen vind ik lelijk, vooral als je er op gaat letten (let maar eens op ;) ) |
Citaat:
|
Ik vind tenen, knieen en navels lelijk en ik vind oren en neuzen raar als ik er over ga denken.
|
TETTEN UND BILLEN :d
erghm... moest gezegd worden. |
Uiteraard zijn borsten mooi! En ook platte buikjes (y)
En bij mannen vind ik vooral de schouders (breed :o) en borst en handen mooi. Minder mooi vind ik vaak voeten. |
Ik vind geslachtsorganen lelijk, maar borsten en billen mooi. Knieen vind ik lelijk, onderrug mooi
|
Citaat:
|
Ik vind ruggen een fantastisch lichaamsdeel. En vooral sleutelbenen en ogen. Voeten vind ik lelijk, en neuzen ook.
|
ik heb het niet zo op neushaar;/
|
Ik vind dat er een verschil is tussen mannen en vrouwen.
Mooi bij vrouwen: rug, nek, schouders Lelijk bij vrouwen: voeten, knieen, buiken vaak (ik hou alleen van heel platte buiken en tsja... maar weinig vrouwen hebben dat) Mooi bij mannen: kaaklijn, ogen, onderarmen :D Lelijk bij mannen: voeten, knieen, borsthaar! |
Mooi bij mannen: een (niet al te) gespierde rug (y)
|
Citaat:
|
Als ik iemand leuk vind of verliefd ben is het hele lichaam van top tot teen één grote homp lustig vlees waar ik aan wil zitten. Dan is niks lelijk en alles opwindend.
Maar, over het algemeen zijn voeten wel lelijke dingen zčg. |
http://www.colorsoftheworld.nl/images/ballet.jpg
Hoezo knieën zijn lelijk? Prachtig toch, zo, stel je voor hoe onaf een been eruit zou zien zonder knie. Alsof alleen vloeiende lijnen mooi zijn (N) Of hier, die lijnen: http://www.camp4.com/photos/1/Phil_St-Agathe2.jpg Prachtig toch, hoe je zo'n strak lijntje hebt dat binnen de lijn van de arm golft.. http://www.fotosearch.com/comp/IGS/IGS015/IS259-030.jpg Gewoon beter kijken, mensen :P |
Eigenlijk vind ik zowel de mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen vrij lelijk.
Als je lang naar oren en neus kijkt, zijn dat eigenlijk hele rare uitstekende dingen :P. Maar verder vind ik ze meestal niet lelijk ofzo. Ogen vind ik (meestal) erg mooi, net als gewoon de huid, vooral de gezichtshuid en de huid op de buik, billen en rug. En verder vind ik sowieso borsten, buik en rug mooi en meestal billen ook wel. De nek kan ook heel mooi zijn, net als handen. Mjah, het meeste eigenlijk wel :).Voeten KUNNEN heel mooi zijn (zie ook bovenstaande foto), maar ook heel erg lelijk. |
http://medicine.ucsd.edu/Clinicalimg...e-effusion.jpg
http://medicine.ucsd.edu/clinicalmed/KneeVerus.jpg Kijk nou, die prachtige lijnen van de benen. Met er tussen een vieze knie. Zo'n botuitstekend, walgelijk, schokkerig vieze knie. Buch |
Het verschilt heel erg van persoon tot persoon, maar ik vind benen over het algemeen maar lelijke dingen (waarschijnlijk omdat ik bij benen meteen aan mijn eigen benen denk en ik heb nou eenmaal lichtelijk wortel- en x-vormige benen). Verder vind ik handen vaak mooi en tenen maar raar (niet mooi maar ook niet lelijk). De huid vind ik weer heel erg mooi, nagels, mits ze goed verzorgd zijn, ook. Wenkbrauwen vind ik weer lelijk en oren weer mooi.
|
lelijk bij mannen: knieen en onderbenen, voeten, dat ze van die smalle heupen hebben, nagelbijters
mooi bij mannen: bespiering, vooral op de rug. dat je kunt zien dat ze van aanpakken weten maar dat het geen uitslovers zijn. en slanke polsen zijn mooi. mannen hebben vaak drogere benen ( dat is een paardenterm, betekent dat je weinig vet aan je benen hebt en goed spieren en pezen ziet) lelijk bij vrouwen: dat ze snel de neiging hebben tot vette benen, bolle buiken, overtollig vet bij de oksels, flubberbovenarmen, onderkinnen mooi bij vrouwen: slanke halzen met duidelijk zichtbare sleutelbeenderen, hoge jukbeenderen, een zittende vrouw van achteren gezien ( coca cola figuur) ranke handen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Citaat:
|
De borstplaat. Vanaf de borst tot en met de keel.
|
Ik vind over het algemeen ogen en handen mooi :) Da's vaak ook het eerste waar ik naar kijk als ik iemand ontmoet (samen met het toaalplaatje dan).
Voor de rest is er niet echt iets wat ik lelijk vind, dat verschilt ook per persoon. |
Van die kuiltjes in je onderrug vind ik meestal wel mooi. :o
|
Citaat:
|
Ik vind onderarmen bij mannen en vrouwen vrijwel altijd prachtig.
|
mooi bij vrouwen: Buik, borsten, billen, hals en nek en de onderrug, ogen
lelijk bij vrouwen: flubberige bovenbenen mooi bij mannen: gespierde borst, buik, ogen lelijk bij mannen: billen, voeten |
Ik vind de arm altijd wel mooi. En dan vooral het stuk bovenarm en elleboog. Maar sommige mensen hebben ook lelijke armen, natuurlijk.
Ruggen kunnen heel erg mooi zijn, soms in combinatie met billen. Voeten doen me niet zo veel, buiken ook niet. |
Ik vind ellebogen meestal gewoon lelijk, evenals voeten (op mooie verzorgde vrouwenvoeten waarvan de tweede teen NIET groter is dan de eerste in leuke haksandaaltjes na :p ). Ook teveel haar (rug, borst etc.) op mannenlichamen vind ik juk. (n) En piemels, enorm leuke dingen hoor maar ik vind ze echt niet mooi om naar te kijken.
Ik vind het prachtig als een man een smalle taille heeft met brede borst, schouders en armen erboven. Ook gespierde doch zachte billen zijn geweldig. (y) En hardloopbenen! (L) Gespierd dus, maar niet té. Vrouwen moeten juist zacht en rond zijn, smalle taille met beetje brede heupen en leuke (=zachte :bloos: ) borsten is mooooi. (y) En mooie onderbenen bij jurkjes :liefde: en bij vrouwen vind ik de rug en hals vooral supermooi. Bij zowel mannen als vrouwen vind ik handen heel interessant, en ogen natuurlijk, en lach. :o |
Ik vind de ogen heel erg mooi, vooral bij sommige mensen. Ik vind de onderrug, billen en buik ook er mooi uitzien, alswel de borsten bij vrouwen.
Lichaamsbeharing vind ik in het algemeen minder geweldig. |
(y) Ruggen. En sleutelbeenderen. En ik vind een beetje uitstekende heupbotten ook mooi, zonder dat je daar graatmager voor hoeft te zijn. En polsen/handen/vingers.
|
Algemeen
mooi schouders rug gezicht (voornl. ogen) handen lelijk ellebogen tenen knieeen knieholten bij mezelf mooi schouders rug ogen borsten :o (niet supermooi hoor, maar zeker niet lelijk) lelijk heupen/bovenbenen/kont scheenbenen (snel blauwe plekken en erg droog) buik |
Mooi: armen en handen, buik, borsten/borst, ogen
Lelijk: bovenbenen en knieen |
Ik vind zwangerschapsbuiken ook heel mooi.
|
ik vind ogen heel mooi
|
Citaat:
Ik houd van handen, sleutelbeenderen, decoletés, schouderbladeren en soms buiken van mannen en heel soms de onderruggen van vrouwen (als ze niet zijn verpest door MacDonalds), maar toch vooral van handen. Minder mooi zijn knieën, benen überhaupt eigenlijk, en ik vind niks lelijkers dan mannen met meer borst dan ikzelf, of het nou vet of spieren is, beide afschuwelijk. |
Ik houd van een mooie, brede gespierde rug bij mannen met onderin 2 van die kuiltjes :o
|
niemand hier die lippen mooi vind???
|
Mooi: Ruggen, buiken, jukbeenderen, wipneuzen, ogen, plosen en schouders.
Lelijk: Tenen, monobrauwen, ingevallen ogen en knieën. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24. |