![]() |
zangeres gezocht...
Wij (gitarist(24), bassist(20),drummer(18)) zoeken voor onze band een zangeres. Invloeden zijn : Guano apes, rage against the machine, maar soms ook wel wat steviger (lees : pantera).
dus als je een leuke stem hebt en je bent gemotiveerd...mailen!! pascaldht@hotmail.com [Dit bericht is aangepast door DeadHearT (24-08-2001).] |
hoe oud moet zij zijn? waar moet zij wonen? xx melissa
|
hoe oud zij is is niet zo belangrijk. Maar boven de 16 is wel een stuk makkelijk met optredens.
wij komen overigens uit den haag |
Citaat:
|
helaas..
|
Citaat:
wat vind jij er eigenklijk van? dat ik 13 ben? |
je bent te jong...sorry
|
Nou, ik ben 16, zit op zangles, en woon redelijk in de buurt, bij Rotterdam. Ik zit nu ongeveer wel in een bandje, af en toe zingen, maar daar was ik al van plan om mee te stoppen. Enige nadeel voor mij ten opzichte van jullie is dan wel, dat ik een iets rusterige muzieksmaak heb, en ik vraag me dan ook wel een beetje af wat jullie van de zangeres verwachten. Een beetje een harde, schreeuwerige stem? Ik hoor het wel http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
het is combinatie van raps (a la rage against the machine, deze worden gedaan door de gitarist) en zang van eem zangeres..de invulling die je daaraan geeft is in principe vrij..hoogstens geven wij wat suggesties. Uiteraard zullen er ook stukken zijn waar je wat agressiever (guano apes) moet zingen..
Voornaamste wat onze zangeres moet hebben...is LEF! Je moet durven zingen.. |
ik zit wel een beetje op het zelfde muziek niveau, eigenlijk wat hoger (cradle, dimmu)
volgens de meeste mensen kan ik wel zingen, maar ik kan dus absoluut niet gillen (cradle achtig) ik ben 16 ik februari wordt ik 17 maar ik woon wel in zeeland. dus das dan wel kut opzich, maar goed, hoor het nog wel |
Mijn stem is te vergelijken met die van anneke van giersbergen (zangeres van the gathering) en within temptation kan ik ook wel, ik kan ook grunten en 'gillen' enzow
Ik woon vlakbij, in lisse! Ik hoor nog wel wat! http://forum.scholieren.com/smile.gif Owjah en ik ben 16 |
cool
reageer maar op mij... |
Hee kool joh, jammer dat ik nie kan zingen, maar 't is wel toff dat je ook guano apes speelt. They rulezzzz...
xxxies heh |
ik hou wel van zingen. Ook vind ik de muziek die je noemt erg leuk.
ik ben 17 en woon in amsterdam. ow klein detail...ik mag nooit zingen waar me moeder bij is...misschien een teken dat ik niet kan zingen? hm maar van andere mensen heb ik wel eens gehoord dat ik het WEL kan...kweet het eigenlijk niet. Ben niet supergoed iig denk ik. Maar ja het klinkt wel erg leuk, zo'n band. |
hey,ik ben 16 en kom uit den haag! kan ook wel zingen (5 jaar op zangles gezeten).duusuuuh als jullie me nodig hebben mail me maar!! mietje16@hotmail.com
kus mireille |
oh kut ben pas 17 geworden hahaha bijna vergeten xx xmireille
|
dit is een beetje uppen van een topic.
sorry, close... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |