![]() |
Genante vertoning
Hoi Allemaal,
Wie van julllie heeft wel eens iets genants met je kleding meegemaakt? Zoals ik gisteren dus bv. de rits van m'n broek vergeten dicht te doen hebt. |
ik ging afgelopen dinsdag op m'n giecheltje en toen had ik een gat + ladder in mijn panty de rest van de dag :)(Y)
|
HALLOOO HERMA wat onkuis!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn riem stond vanmorgen naar voren onder m'n werkshirt, en toen leek het alsof ik een meisje met een piemel was :)
|
Ik heb wel eens op een bus staat wachten die die dag helemaal niet reed. :(
|
Citaat:
|
Heb vroeger wel eens met gym gehad, dat m'n gympakje iets te strak zat, en dat ik daarvoor uitgelachen ben, dus daar pas ik tegenwoordig altijd wel voor op.. als ik bikini of iets anders strak aan heb.
|
Cameltoe Gymclass?
|
Citaat:
|
ik heb een keer een t-shirt binnenste buiten gedragen en ik had het niet door de hele dag niet, tot ik thuis kwam :/
|
He.he.he.
Ik als 14 jarige had een keer mooie nieuwe kleertjes gekocht en die moest ik dan ook de volgende dag aan naar school. Helaas was ik vergeten de prijskaartjes eraf te halen (n) |
Nja wel es in een dronken bui vergeten de rits dicht te doen indd. Maar gelukkig waren dat altijd wel baggy broeken ofzo dus dan valt t minder op. Wel heel beschamend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet ik niet, ik moet iig aan carlo dinges en irene moors denken. :')
|
Vroeger ooit eens geen onderbroek aan gedaan, werd een vrij genante situatie toen we om moesten kleden met gym.
|
Citaat:
|
ik ging pas in een winkel aan een vriendin vertellen dat het shirtje wat ze nou in haar hand had lelijk was alleen toen bleek dat het mijn vriendin niet was :) :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe reageerde ze? |
Citaat:
|
Overzeas schuurt niet, dat scheelt. ;)
En wtf. :D |
Citaat:
|
ehh nou heel vaak. ik struikel heel vaak, ik heb denk ik een afwijking aan mn benen ofzo :confused: verder heb ik ook geregeld geen geld meer op m'n rekening als ik bij de kassa ben en dat is ook vrij jammer altijd (N)
|
Citaat:
|
mijn naam is Ludo, de slechterik van het stuk
|
haha :D ik vind meta ook echt geweldig, ik heb er nog een videoband van :cool:
|
Citaat:
en pittige tijden is de bom. en tja mijn blamaaages? ik ben weleens de deur uitgegaan met kledingstukken binnenstebuiten. en soms vergeet ik dingen. laatst vergat ik mascara op te doen. wat een drama was dat zeg, oei! :) |
Citaat:
ik dacht dat het echt zo oerhollands geschreven werd. |
Ik stond laatst bij de AH-kassa zonder portomonnee toen het gierend druk was dus werd iedereen gek van me.
|
ik heb ook al een paar keer gehad dat ik niet kon betalen in een winkel, dat is stom en dan loop ik snel weg :bloos: en ik maak soms een misstap ofzo op straat en dan ga ik altijd om mezelf lachen en dat ziet er altijd ook heel debiel uit denk ik.
|
Knetterhard met de bmx op je bek gaan in crowded places.
In de kroeg half door een chick ondergekotst worden. Halve liter bier over een monitoramp lazeren tijdens een gig. Als enige op een eighties feest aankomen in dito outfit. En per ongeluk 20 sinterklaasgedichtjes in een supermarkt opzuigen met een waterzuiger, huilende kiddo's all over the place. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog van die momenten dat ik mijn rits vergeet dicht te doen en dan zegt iemand dat mijn rits open staat en dan voel ik me zo'n sukkel:(
en ik struikel nogal vaak over dingen en dan probeer ik heel snel op te staan en stoer te doen en te lachen maar dan voel ik me ook een sukkel. en ik heb best vaak dat ik haast had en snel mascara op deed en een vriend of vriendin dan een mascara vlek op mijn gezicht weg moet vegen. en dan voel ik me ook een sukkel... |
ik heb vaak genante vertoningen.
meestal als ik dronken ben en mijn haar alle kanten opstaat en ik scheel van de drank kijk, domme dingen uitkraam en er een onverklaarbare liefde voor metal muziek ontstaat. |
ik ben een keer tegen een glazen deur aangelopen uhu :(
en wat haligh zegt als ik dronken ben dan ben ik een genante vertoning op zich :) |
ik had niet door dat mijn broek uitgescheurd was en ondertussen stond ik voor de klas bijles te geven :( :( :(
verder ben ik vaak na 2 biertjes al genant bezig, dwz op bijna dagelijkse basis. het went :) |
Eens wilde ik de post halen toen ik de postbode weg zag lopen. Ik had net gedoucht maar was nog niet aangekleed, had enkel een handdoek omgeslagen. Ik liep dus naar buiten om de post uit de bus te halen maar ik schrok omdat er opeens iemand naast me stond. Ja, het was de postbode die een fucking reclame brief vergeten was te posten. En door de schrik liet ik mijn handdoek half los. :(
Hij glimlachte me een goedemorgen.. |
Wat ook wel genant is, ik download net het hele album van The Fray terwijl ik erachter kom dat het een whinerige kutband is
|
ik scheurde laatst net als biep uit een broek. recht onder m'n bil. erg sexy.
|
Citaat:
|
Koopt iedereen hier dan gewoon standaard te kleine broeken?
|
Nee broeken slijten en als je dan op je hurken gaat zitten scheuren ze.
|
Citaat:
|
huu dat is mij nog nooit gebeurd maar toen ik in mijn overzeas periode zat ben ik een aantal keren op mijn muil gegaan omdat mijn schoenen in mijn broekspijpen bleven hangen of omdat mijn broek ergens aan bleef hangen...
en ik loop dagelijks tegen alles met hoeken aan en struikel overal overheen dus ik doe bijna de hele tijd genant... |
Citaat:
nee? ow dan ga ik naar buiten! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |