![]() |
Maniertjes
Ik heb even een vraagje naar aanleiding van de laatste tijd. Het valt me namelijk zo op dat homos (mannen) eigenlijk ALTIJD allemaal maniertjes hebben.
Daar verbaas ik me zo over, want homos zijn ook gewoon mensen en zijn (zover ik weet) op geen enkele andere manier anders. Heeft iemand een antwoord voor mij waarom dat zo lijkt? Of mis ik gewoon de homos die niet dat soort maniertjes hebben? |
Ik snap dat dus ook niet. Homo's schijnen altijd aan iederen te moeten laten merken dat ze gay zijn maar ik vertel toch ook niet tegen iedereen dat ik vrouwen toch wel seksie vind?
|
Ja maar er zijn respectievelijk minder homo's dan hetero's, dus dan willen homo's het graag laten zien dat ze op mannen vallen, denk ik.
OF! Het is gewoon een hype in de homoscene. |
Ik ken ook wel homo's die geen 'trekjes' hebben. Ik denk dus dat het gewoon aan de persoon zelf ligt.
|
Het is gewoon gay, dat is het.
|
Ik ken ook heteromannen met gay trekjes.
|
Citaat:
|
misschien zijn homo's vaker in touch met hun inner divine goddess?
|
Citaat:
|
Een metro is een tram onder de grond.
Niets meer en niets minder! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk herken jij alleen homo's als zodanig als ze allerlei verwijfde trekjes hebben en heb je dus niet door dat er nog duizenden andere homo's zónder trekjes rondlopen.
|
Eerlijk gezegd vraag ik me meer af waarom ik tegenwoordig alleen maar hetero's tegenkom die zich als homo's gedragen.
:confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Soms wordt ik wel eens nageroepen door sommige jongeren als homo, flikker ed, alleen maar omdat ik een kleurige trui aan heb! :confused: |
Citaat:
|
lekker boeiende discussie zeg, slotje anyone
|
ja slotje :D woohoo
|
Vorige week in Berlijn stond ik bij de pisbak naast een kale man met ontbloot bovenlichaam en die had ook trekjes op een plek waar ik niet vrolijk van werd. Ook omdat 'ie tegelijkertijd naar mij zat te kijken.
Ik denk dat we kunnen aannemen dat hij homoseksueel is. Misschien heb je dus wel een punt, ja. |
Citaat:
|
belangrijk!
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder valt mij op dat met name op dit forum een vijandige sfeer heerst als er topics over homo's ed geopend worden. De meeste homo's leiden een onopvallend leven, die ''maniertjes'' die hier worden genoemd is zoals homo's in de media worden neergezet, maar komt totaal niet overeen met de werkelijkheid! :confused: |
Je bent gewoon erg avant-garde, Cornel. Laat ze maar kletsen.
|
Cornel ik wil een kind van je
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je naar een tent gaat waarvan je weet dat een grote groep relnicht is dan moet je ook niet zeuren als zoiets gebeurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn post was gewoon bedoeld als hele slechte woordgrap. 'trekjes', mhahe... hmm. |
ik ken geen homo's :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:48. |