![]() |
Waar vind ik goedkope, leuke hiking jongerenvakanties in de Alpen?
Leeftijdscategorie 19 - 15 jaar, bij voorkeur in Oostenrijk oid. Ik heb me suf gezocht, maar vind alleen superdure vakanties van 700, 800 euro.
Ik zoek iets voor rond de 500 euro max, hiking, bergbeklimmen, jeugdherbergen. Iemand tips? |
|
kijk ook eens bij nivon jongeren reizen, treq heten ze tegenwoordig, die bieden erg leuke en niet prijzige vakanties aan.
|
Misschien bij Labyrinth, of had je dat al gezien?
Moet je wel even kijken wat je wilt, ik zag wel iets in Frankrijk staan (400 euro of zo), en ook in Oostenrijk, maar dat bleek ineens een 1-ouder-vakantie of zo te zijn. :confused: |
Explorado :)
Actieve reizen voor jongeren van 18 tot 30 jaar. (wandeltochten, trekkings, exploratiereizen, mountainbiken). (En t Zuiderhuis is de overkoepelende organisatie.) |
Labyrinth folder van ontvangen, maar het blijft te duur. Zelfs de goedkoopste reis (die ik leuk vind) is 400 incl eten, dat vind ik gewoon teveel. :((ik kom dus terug op mn budget.)
Explorado is ook te duur, helaas. |
Je moet natuurlijk wel een realistisch budget houden. Overnachten in berghutten/hostels is nou eenmaal best prijzig. Tel daar je reis heen en terug bij op en dan zit je al snel op 500 euro. Je kan het ook zelf proberen te regelen met een groepje? Dat zal wel iets goedkoper zijn.
|
Ik heb me bedacht en zojuist de vakantie naar Slovenie geboekt! :cool: :cool: Realistisch budget indeed, vakantie is lekker. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |