![]() |
liefde
Soms vraag ik me af wr meisjes me zo slecht behandelen op vlak van liefde . je weet wel ze laten je vallen zoals een baksteen of geven je valse hoop. daarnet nog kreeg ik zo'n bericht. kan dan niemand serieus doen tegen mij ik ben gvd 17 :evil: . das bij na volwassen . nee?! :s kan iemand mij het uitleggen. ps zijn er mensen on van uit de omgeving deinze tss 15 en 18
|
:nono:
|
Ik begrijp geen hol van je berichtje, maar als je je afvraagt waarom 15-18 jarigen je slecht behandelen... dat heet waarschijnlijk puberteit.
Op je 18e volwassen.... bwahaha. |
get over it.
iemand die bijna 18 zegt te zijn, zou dat op zijn minst kunnen staven door fatsoenlijk te typen. |
:nono: Shame on you ts!
|
Citaat:
|
Heaueaheuaaehueaueauhaeu
|
En nu weer braaf ontopic :)
@kiroko Meisjes van die leeftijd weten zelf ook nog niet wat ze willen ;) Waarschijnlijk trek jij de verkeerde soort meisjes aan. Misschien moet je daar eens naar kijken :) |
Ik vind het niet meer dan terecht.
|
serieus, open een nieuw topic en typ in algemeen beschaafd nederlands je strubbelingen. En aub. geen ' :evil: ' en weet ik veel wat, je komt op deze manier verre van serieus over. doe er wat mee zou ik zeggen.
|
Als je op die leeftijd niet op zeekoeien, wrattenmonsters, depressieve ik-weet-niet-wat-ik-wil of ik-blijf-maar-bij-mijn-vriendje-omdat-het-moet types valt kan je maar beter een open relatie oid hebben of gewoon neuken wat te neuken valt.
|
Citaat:
|
Jong, je kiest de verkeerde meisjes uit.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |