![]() |
Wat is CyberMetal?
Ik kwam gister een ouwe klasgenoot tegen.. Blah blah blah.. Hij zei dat hij CyberMetal ging maken. Wat is dat? Iemand met bandtips of uitleg?
|
Waarom vroeg je het niet aan hem?
Ik weet het niet zeker maar het lijkt me iets Industrialigs |
Misschien heb ik dat ook wel gedaan.. :confused: 't Zou wel logisch zijn ja. Er staat me iniedergeval wel iets bij van: "Kovenant". Maar dan van toen ze nog: "Covenant" hete ofzo..
|
mjah, volgens mij valt Fear Factory en S.Y.L. er ook onder, dus in die stijl moet je het zoeken denkik
|
Citaat:
Ow god, niet weer deze discussie ik ben net over m'n covanant/kovenant trauma's heen.. |
Citaat:
|
Citaat:
*hilariteit* |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
S.Y.L= strapping young lad |
Meshuggah wordt ook wel cyberthrash genoemd
en Strapping Young Lad (SYL) is gewoon knetterharde industrial-metal maar gaat inderdaad ook onder de noemer cybermetal/cyberthrash over toonbank... Typisch een geval van geef het beestje een naam. |
pfff
beestje -> naam -> kolere harde teringherrie |
Citaat:
Meshuggah en SYL roeleren |
ram-zet wordt volgens mij ook cybermetal genoemd tog?
|
Tot hier avast bedankt enzo. Maare, wat zijn de eigenschappen van CyberMetal?
|
Citaat:
|
ram-zet cybermetal? oh..?
bleeeh waarom moet alles ook altijd een naam hebben http://www.sintensity.com/blog/emoticons/sad.gif idd cel ew wan ofzwiets,is dat chinees of ben je wutan-clan fan? http://www.sintensity.com/blog/emoticons/satisfied.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gisteren toch maar mogen aanschouwen hoe goed strapping young lad speelt.
|
cyberdyne, is dat niet een of andere remix?
:P heb em wel ergens.....ohja, zo`n wazig drumnbass achtige poging, junkie xl heeft dat gedaan volgens mij. wel leuke track trouwens. |
Citaat:
;) Maargoed, cyber-metal lijkt me dus gewoon een andere term voor industrial metal? |
als SYL, Meshuggah, FF en Ram-Zet onder die noemer vallen dan is dit ineens een van mijn favo genres :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |