![]() |
Starcraft II
Naar aanleiding van de topic over de nieuwe Blizzard Game :)
Starcraft II http://www.starcraft2.com/ Ik kan echt niet wachten, Starcraft is een van mijn favorite single- en multiplayer games, nog steeds mijn favo RTS... Screenshots zien er goed uit, niet al teveel 3d voor zover ik kan zien, morgen de Gameplay trailer :) |
:cool: (y)
|
je was 7 toen ie uit kwam :).
Ik 13 :cool: |
Singleplayer gedeelte vond ik om eerlijk gezegd niet zo boeiend.
Het multiplayer van starcraft was gewoon te vet. Nu krijgen een mulitplayersysteem nog beter als TFT :). Laat het even snel uitkomen. Begin 2008 is wel reeel (hoop ik), dan heeft het 10 jaar geduurd voor een vervolg. |
Ik vind die tanks een beetje lelijk eruit zien als ik het vergelijk met deel 1.
|
i bee heppie now
ik hoop dat ze niet teveel aanpassen aan het originele concept omdat juist het starcraft gevoel gaf.. |
Citaat:
En ze zijn natuurlijk hartstikke bang dat ze het niet goed doen, aangezien men sc perfect vond. |
Citaat:
|
Misschien kan dit de c&c3 farce een beetje overstemmen, SupCom vond ik ook al niet echt leuk.
Is er al duidelijk hoever ze met de ontwikkeling zijn? |
Al een indicatie van een releasedate?
|
Ik las oktober.
Maja, Blizzard neemt de tijd. Terecht, als je ziet wat ze levert. Geduld dus :) |
|
dope! maar ik zal t denk ik niet kunnen spelen, maarja boeiend. (y)
|
Citaat:
|
Dit spel is nu nog pre-alpha, zei Blizzard. Lijkt me nog zeker 1.5 jaar te gaan duren.
|
heet
en de aanschaf van een PC stel ik bij deze nog effe 2 jaar uit :cool: |
Citaat:
Man 2010 yes. |
wwwwwooooooooohhhhhhhhhoooooooooooooooeeeeeeeeeee |
snoeiende snoei
|
Deze wil ik nu zo mogelijk nog erger dan spore :/.
|
Hmm.
De Blizzard-stijl is wel weer erg duidenlijk aanwezig. een goed iets (y) zal waarschijnlijk nog een flinke tijd duren voordat het af is. |
Citaat:
|
Ik schaf een nieuwe pc aan als dit spel uitkomt denk ik :)
|
Blizzard verklaart dat ze weer 'back to the roots' gaan. Dat is prettig, geen gezeik meer met hero's en creepen.
Ik start deel 1 maar weer ns op (y) |
Ik hoop dat ze voor Diablo III ook back to the roots gaan.
Vanavond heb ik weer even Starcraft Broodwar gespeeld. Ik geloof niet dat ik heel er goed was. Ik gooide een atoombom op het halve leger van mijn ally en schoot met een vijfdubbel Yamato-schot een vliegtuig van mezelf uit de lucht. :) LUH-3417 |
Heel even, in het tweede filmpje word er over physics gepraat: bedoelen ze hier dat je PC met een physics kaart deze game gaat ondersteunen?
Dat zou echt goeie zijn (y) Mooie game, we gaan weer lekker online gamen als deze uitkomt. |
Weet wat ik ook wel ergens hoop. Dat ze er extra erbij het orgineel in de nieuwe engine stoppen en dat je beide online kan spelen. wubbie!
|
Ik zou het wel ieder geval cool vinden als de volgende units nog te zien krijg: Een ghost, dark&high templer, reaver en een invested terran!
http://www.battle.net/images/battle/...pix/Ghost1.jpg http://www.battle.net/images/battle/...arktemplar.gif http://www.battle.net/images/battle/...up-templar.gif http://www.battle.net/images/battle/.../u-ITerran.gif |
Veeeeeeeeeeet :bloos:
|
Citaat:
Maar ik hoop eerlijk voor je dat je geen ageia kaart hebt, want volgens mij is dat redelijk weggegooid geld. |
Oblivion maakt ook gebruik van de Havoc engine. Die draait ook zonder speciale kaarten goed. Vooralsnog zijn er volgens mij geen physics-kaarten die de investering waard zijn. Als in: als je toch geld over hebt, stop het dan in een betere videokaart, daar heb je meer voordeel bij.
LUH-3417 |
Ik vind het wachten nu al vervelend!
|
Blij om te horen dat het om Havoc physics gaat, en niet om Ageia. Blijf erbij dat het waardeloos is, een insteekkaart voor iets wat je videokaart kan doen.
Grote download van 449MB trouwens .. is hij nog even mee bezig. Maar blij dat ik 't dan kan kijken in normale kwaliteit, ipv die Youtube pixelcrap :) edit: so true |
Op elke forum staat wel een starcraf 2 topic.
Ik word steeds nieuwgieriger, Ik hoop ieder geval een ghost te zien :). |
Op andere fora's zitten ze te bitchen dat ze bang zijn dat er te weinig vernieuwing is.
Ik zie allemaal een boel nieuwe units, dus onterrecht! |
|
DoraRing .. rustig .. neem wat valium ..
|
Hoe ga je het de komende twee jaar uithouden? :p
|
Ik denk dat iedereen die hier opgewacht heeft wel wat valium kan gebruiken ;).
@Snakez: Geen idee :( |
Ik heb veel dingen gelezen over SC2.
Persoonlijk vind ik de beste update dat je oneindig veel units kan selecteren, in plaats van maar twaalf. Ook ben ik blij dat het geen MMORTS is geworden, maar een gewone RTS. Ik ben niet zo'n fan van dat hele online-genre. Ik ben dan wel het meest fan van de Protoss, maar wat ik minder vond was dat ze na het zien van de gameplay video dat ze een beetje overpowered waren naar mijn mening. Maarja, in de gameplay video is er weinig laten zien van de Terran, en al helemaal weinig van de Zerg. Dus naarmate de ontwikkeling van het spel vordert, zal dit wel veranderen. :D De units die ik terug wil zien zijn van de Terran: - Ghost - Wraith Van de Protoss: - Dark Archon - Arbiter En van de Zerg: - Lurker - Queen - Ultralisk Ik vind het lauw dat Zerglings in wandelende(of eigenlijk rollende) bommen kunnen veranderen :p . Persoonlijk kan ik niet wachten totdat SC2 uitkomt. De release is ergens begin 2008 heb ik gelezen, maar dat zal wel wat later zijn Blizzard kennende :( . Als het spel toch begin 2008 uitkomt, duurt het alsnog een half jaar... iets te lang voor SC fans :p |
Ultralisk waren de meest lelijkste units ooit.
Tuurlijk is het maar een gameplay video en zijn de protoss niet overpowered. Ze zijn niet dom bij blizzard. Trouwens Mothership ziet er wel masterlijk uit zeg. |
In de gameplay video zie je op het einde van het gevecht tussen Protoss en Terran al Ghosts, 3 stuks
|
o ja
had het laatste stukje niet gezien :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heu..
Ik denk dat het ook de bedoeling was dat de zerg lelijk waren. .. Behalve dan Kerrigan. :bloos: |
Citaat:
Dat ding zag er gewoon niet uit. |
het werd tijd!
|
maarja,
ultralisk of niet, starcraft 2 wordt zwaar ownage. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |