![]() |
[compex] Natuurkunde (1,2)
Weet iemand of je de programma's/bestanden van examens compex ook ergens van internet kan halen?
|
Kweet zo niet echt waar je die kunt vinden... Je moet wel kunnen werken met Coach 5 videometen en met Systematic...
Hebben jullie dat niet op school geoefend dan? Ohja en volgens mij is een beetje kennis van Excel wel handig... Trouwens, we hoeven niets te weten over trillingen en golven dit jaar... |
Juh, wel wat geoefend, maar nooit zo opgelet :p Maar ik had gister met een klasgenoot geoefend en hij kon coach goed uitleggen en ik kon systematic goed. Dus dat was wel handig (Y)
Komt er ook excel in? Want dat zit wel in oude examens en daar kan ik echt nauwelijks wat mee. :p |
http://i165.photobucket.com/albums/u...amenkachel.png
Prima ;) Ik vond die systematicsom raar zo makkelijk. :o |
Moeten jullie op de havo systematic wel kennen? Op 't vwo namelijk niet. Dat staat verkeerd in de examenkrant .. hoe dom kan je zijn, maar goed. Maar jullie hoeven dus ook niet te modelleren? Wees blij. ;) Wij kregen trouwens een inlogcode voor één of andere site mee naar huis waardoor je thuis met Coach kon oefenen. Heel handig, al heb ik er nog niet zo veel mee gedaan, moet ik maar 's doen .. Ik haat compex.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het computerdeel was vrij makkelijk. En de tafels zijn groter dan normaal, dus meer ruimte. :p Neh, het is niet zo veel anders ofzo, vond ik iig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |