![]() |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - Ronde 2, poule A
Om voort te borduren op een halfbakken traditie gaan we dit jaar weer kiezen voor de meest favoriete Lifestyler! Om het anderhalf jaar bekijken we onderling wie van ons met de eer mag gaan strijken. De uitslagen van vorige edities waren als volgt:
juni 2004: 1. eXo 2. Teun 3. Hermione & Vixen 5. Mortischa, Snoodaard, Cha0s, Craig Rogen December 2005: 1. Bardamu 2. Metal 3. Craig Rogen & Paranoide 5. Avelon, Vixen, Teun, Tonsillitis aantal deelnemers: Voor de editie van dit jaar zijn maar liefst 92 forumers geselecteerd die in de eerste ronde zullen worden verdeeld over vier poules van 23 Lifestylers. Hoe word je geselecteerd: Een selectie maken uit honderden forumers is niet zo gemakkelijk. Er is gekeken naar de topics van de afgelopen maanden om een beeld te krijgen wie daarin een aandeel hadden; fototopics buiten beschouwing gelaten, aangezien daar ook niet-lifestylers komen pronken met hun smoel. Hoe gaan we in de tweede ronde aan de slag? Er zijn nog 24 mensen over die verdeeld zullen worden in twee poules van 12. Uit deze poules zullen acht mensen doorstromen naar de kwartfinales. Dat beketent dat nummers 1 t/m 4 van elke poule kans maakt op de al dan niet felbegeerde titel van meest populaire lifestyler. Ik wil jullie vragen om wederom per poule je vijf favoriete forumers te selecteren. Uitslag poule D 1. Metal 50.00% 2. Uuuf 47,62% 3. Vixen & Craig Rogen 40,48% 5. Muziekvlinder 38,01% 6. Back Door Man 35,71 ------------------------------------- 7. Teun 33,33% 8. EPD 23,80 9. Suvórov & Matt Trakker 21,42% Ronde 2, poule A Metal Escapism Freek Muziekvlinder Paranoide Electriq Vixen Botulismf Shoarm Carn Cornel Tonsillitis Het zou leuk zijn als je je keuze onderbouwt Ik wil nog aantekenen dat alleen volledige stemmen meegeteld worden! Mocht er een fout gemaakt zijn (dubbele user, oude username etc.) Meld het even. |
Paranoide
Shoarm Carn Cornel Tonsillitis hoppa |
Metal: grappige gast, lekker zichzelf
Muziekvlinder: vind ik wel een chick en tof naar ozzie Paranoide: hardloopmotivatie geweest en leuke posts! Electriq: leuk/zichzelf Carn: leuk/zichzelf |
Metal
Paranoide Botulismf Shoarm Tonsillitis |
Metal - Goede jongen
Escapism - Goede jongen Paranoide - De tofheid zelve Botulismf - Ik wilde dat ik zo'n leraar had op de basisschool Tonsillitis - Een der tofste tantes op 't forum |
Paranoide- crazy ass lekker
Electriq- vrouwen met snorren heersen Botulismf- niet alle spanjaarden zijn gladde eikels Shoarm- ik houd wel van een goeie portie shoarma Carn- PARAPAPAMPAM |
Escapism
Paranoide Electriq Vixen Cornel |
Metal - lijkt me wel een cool persoon
Escapism - zie metal Paranoide - leuke dame (Y) Botulismf - schattig met tonsilitis Tonsillitis - schattig met botulismf euhja. |
Metal
Paranoide Electriq Botulismf Tonsillitis |
Ronde 2, poule A
Metal - \m/ Electriq - lijkt me duidelijk, snode plannen (y) Botulismf - lijkt me duidelijk, snode kippen (y) Tonsillitis - lijkt me duidelijk, snode kip (y) Carn - 2012201220122012 :mad: bovendien heb ik nog ergens een MSN-voiceclipje waar hij aan het kotsen is (y) |
Escapism
Muziekvlinder Paranoide Carn Cornel |
Metal - Hij schudde ooit beleefd mijn handje ergens in Tilburg
Escapism - Knappe jongen Paranoide - Ik moet vaak lachen om haar posts Carn - Valkenswaard representin' Tonsillitis - Lijkt me een cool meisje |
Metal : toffe gozer en ja onderbouwing zie de vorige topic.
Escapism: tof. Freek: is ooit eens helemaal naar boz gekomen voor een waardeloos optreden haha. Vixen : aardig. Botulismf: goede muzieksmaak. |
haha ik eindig gelijk met geertje, hoe mooi:D
Freek - timmy en scrubs Paranoide - twee keer gezien, twee keer gelachen Electriq - hete donder die gek als een deur is Vixen - 00wf Carn - idiote dronkenlap die drumt, alleen jammer dat hij punk niet kwa waarde in kan schatten |
Freek
Muziekvlinder Vixen Botulismf Cornel ik zat te twijfelen tussen metal en freek, maar freek is ook een sucker voor karl pilkington, dusja. |
Freek.
Paranoide. Botulismf. Shoarm. Tonsillitis. |
Paranoide; masha is mn homie ;)
Electriq; chickieee Shoarm; chickieee :confused: Cornel; truien ;) Tonsillitis; chickieeee |
Escapism
Paranoide Botulismf Cornel Tonsillitis |
Escapism
Botulismf Cornel Tonsillitis Muziekvlinder |
Metal
Freek Paranoide Shoarm Carn |
Ik snap er niets van dat ik 2e ben :confused:
Metal nogmaals omdat hij naar trashfest gaat Freek omdat hij ook naar trashfest gaat? hehe. Electriq omdat aardig & lekker huhu Vixen omdat ik haar nog steeds grappig vind Tonsillitis omdat ehh gewoon (Y) |
Metal
Escapism Paranoide Electriq Botulismf |
Wat een eer dat ik tot een latere ronde ben doorgedrongen, ben ik toch nog ergens populair. ;)
Wordt nu wel moeilijk om 5 kandidaten uit te kiezen, maar mijn keuze valt toch wel op deze. Shoarm Botulismf Carn Paranoide (alternative meid ;) ) Metal Onderbouwen is niet mijn sterkste punt, maar de keus zegt al genoeg. ;) |
Metal
Freek Paranoide Electriq Tonsillitis |
Electriq
Metal Muziekvlinder Tonsillitis Vixen |
botulismf
shoarm freek tonsillitis metal |
Metal : eindhoven:cool:
Escapism: kende bright eyes al lang voor iedereen hier ze leerden kennen<3 Electriq: mooi meisje Vixen: mooi meisje Carn: grappige gozer en fijn msn gespreks partner en ik vind het ook wel een verrassing dat ik door ben en hoger dan backdoorman Teun en EPD ben geeindigd |
Freek
Muziekvlinder Electriq Vixen Carn |
Metal - goeie jongen volgens mij
Paranoide - want: heeft 'mijn' snes :( mede filosofie slachtoffer Carn - Lost mattie Cornel - nogmaals een grotere freak heb ik nooit gezien, dus hoort er gewoon bij Tonsillitis - moet ik altijd om lachen |
Paranoide
Electriq Vixen Shoarm Carn |
Escapism - cafe t'slik
Freek - schijndel en inderaad naar boz gekomen toen ! Shoarm - is weer eens wat anders Vixen - anders heb ik alleen mannen, en ja, zomerfeesten he Metal - omdat er dus maar 4 had :cool: |
Citaat:
Overigens heb ik net even de stemmen tot dusver geteld en de strijd om plaats 4 is enorm spannend! (y) Iemand suggesties wat te doen als er mensen gelijk eindigen? |
Een trui à la cornel laten breien en hij die de mooiste heeft gaat door. Lijkt me simpel.
|
Freek - Schreeuwend op de foto
Electriq - Hot Botulismf - Mejje krullen (of je kale harses) Cornel - Hoi Cornel wil je een trui voor me breien (L) Tonsillitis - Grappig + vette foto's = vote |
Citaat:
|
Citaat:
edit: die zijn er niet. de poule iets langer open laten? |
Citaat:
|
Escapism
Muziekvlinder Vixen Botulismf Tonsillitis |
Paranoide
Electriq Botulismf Shoarm Tonsillitis |
Paranoide
Freek Metal Cornel Botulismf |
Metal
Escapism Freek Botulismf Tonsillitis |
Metal
Tonsillitis Paranoide Escapism Carn |
Metal - meesterlijke posts in poul D (Y) goede en volgens mij vaak enthousiaste gast.
Freek - gevatte posts Paranoide - altijd lachen. Shoarm - wat een looks Tonsillitis - fan johooo |
Paranoide
Electriq Botulismf Shoarm Tonsillitis ze lijken me allemaal wel aardig en ik moet om ze lachen |
Escapism
Muziekvlinder Paranoide Carn Tonsillitis |
Freek
Paranoide Electriq Shoarm Tonsillitis |
Tonsillitis - Hete donder met onweerstaanbare giechel en moeder van mijn eventuele toekomstige kroost. Plus ze begint bier te waarderen.
Paranoide - Geniale (Russische?) humor en gave digikunst. Escapism - Sympathieke en niet zelden grappige knul met boyband-uitstraling. Carn - Ik wil onderdeel van zijn drumstel zijn. Vixen - Vriendelijk en leuk om mee te praten. |
Citaat:
|
Freek
Muziekvlinder Paranoide Electriq Cornel |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |