![]() |
Wat voor vreemde/interessante dingen vroeg jij je af? #2
Met een kleine wijziging :bloos: Omdat het een gaaf topic is (Y)
Ik vroeg me af als vaders zeggen "je mag, maar het is je eigen verantwoordelijkheid", wat er anders zou zijn als het zijn verantwoordelijkheid zou zijn. Want als je dan iets stoms doet kan je alsnog hem niet de schuld geven. :p |
(y)
Ik vroeg me in het vorige topic ook al af hoevaak er per seconde gegoogeld wordt. |
waarom ik zo gedemotiveerd ben en mensen ruzie zoeken.
|
Meerdere dingen op dit moment:
-Waarom ik niet iedereen en dan vooral de mensen waar ik om geef gelukkig kan maken. -Waarom ik niet naar bed ga ondanks dat ik weet dat ik morgen vroeg op moet en het verstandig zou zijn. -Waarom bluuuuuuh? enzo. |
Citaat:
en: tot je achtiende zijn je ouders je rechtspersoon/wettelijk verantwoordelijk.. ze willen er dan gewoon makkelijk onder uit komen..:P |
Citaat:
|
Of vel geld tot je beschikking hebben en kapsones iets met elkaar te maken heeft?
|
Wat bepaalt dat iets leeft. Ik bedoel, welke cellen maken een organisme? Want je verliest de hele dag cellen en maakt er bij, maar als grote hoop bij mekaar heet je toch levend. Kun je een lijntje om wat leeft trekken?
|
Volgens een artikel in Quest die ik ooit heb gelezen, is het moeilijk om een streep te trekken door de grens van leven en levenloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Ik vroeg me af, waarom trilt je bovenlip als je op het punt staat om te huilen? edit: Uberhaupt, huilen. Waarom tranen als je verdrietig bent :confused: Waarom is zo'n fysiek effect gekoppeld aan een emotie? Wat voor evolutionair voordeel heeft huilen in het algemeen en tranen in het bijzonder? |
Tranen is het uiten van je emoties? zodat anderen zien dat je moet huilen?
OT: Ik vroeg me af waarom je met mascara opdoen je mond open doet en waarom mensen zo hypocriet zijn :D |
Omdat het fijner is je mond open te houden als je het opdoet.
En mensen zijn van nature hypocriet. Waarom mensen alles willen weten. |
Waarom je zo alle mensen over één kam scheert. Waarom je denkt dat mensen alles willen weten.
|
Omdat ik een mens ben en graag generaliseer.
|
waarom jij je niet identificeert. Goeiemorgen
|
Wat er moeilijk is aan de tweede persoon enkelvoud.
|
Citaat:
OT:Waarom ik niet wil leren |
Citaat:
|
Citaat:
IK vraag me af waarom ik echt geen zin heb en niet meer kan denken. |
Citaat:
ot: Ik vraag me af wanneer het gaat regenen. Een aantal mensen zeiden vandaag (onafhankelijk van elkaar) dat het vanmiddag zou gaan regenen. |
Citaat:
w00t! ik quoot mezelf \o/ |
Waarom er niet één of ander lief persoon is die mij een paar miljoen euro doneert :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Waarom ik die haarverf niet van m'n voorhoofd afkrijg :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
ot: Waarom het numlock lampje op het toetsenbord blijft branden als je de computer uitzet. |
Citaat:
Omdat je dan kunt zien dat er nog stroom op staat ;) Waar de lont van een kaars heen gaat als je em opbrand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: ivm de aanwezigheid van vuur.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe het zou zijn om getrouwd te zijn :p
|
hoe het is om te moorden
|
Hoe het is om nergens aan te denken!
Dat lukt me gewoon niet, want dan denk ik nog ergens aan :o |
Wat dit nou precies betekent:
Fevrale dostat chernil i plakat, Pisat O Fevrale navsnryd, Poka grohochushaya slyakot Vesnoyu charnoyu gorit. |
Waarom mensen niet allemaal de zelfde taal spreken> Dom dom dom
|
wat otsuka ai nu aan het doen is
|
Citaat:
Ik vroeg me af wat ik nou wil, maar dat is alleen voor mezelf uiterst interessant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me al een tijdje af waarom ze G8-toppen niet gewoon geheim houden, dan zijn al die veiligheidsmaatregelen niet nodig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |