![]() |
lapdance
Weet iemand hoe je een lapdance moet geven?
|
|
Je bent een vrouw, als je niet weet hoe je een jongen moet opgeilen zonder hem aan te raken zou ik vaker op stap gaan...
|
Lief zijn graag. :)
Kies de juiste muziek, dim het licht een beetje en wees zelfverzekerd en doelbewust. Dan kom je een heel eind. |
lapdance is belachelijk. Ik zou me kapot lachen als mn vriendin dat zou doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lapdance zelf is gewoon (N) Kan de chick er nog zo goed uitzien, maar het idee dat ze me op gaat geilen met een lapdance? Doet niks af hoe opgewonden je wordt van het mooie lichaam van dat meisje, maar de lapdance zelf is echt belachelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nouuuuu jaaaaaaaaaa lapdance niet geil? nou jaaaaaaaa
hhahaa ik zou t wel wete als ik een vent was hoor |
En wat vinden de vrouwen er eigenlijk van als de mannen een lapdance bij hun doen? hm?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word spontaan aseksueel van mannen die sensueel dansen
|
oh ik zou het wel leuk vinden als m'n vriend voor me zou strippen (y) maar een lapdance van 'm krijgen lijkt me bijzonder onhandig :D
en ts: Zet wat sensuele muziek op en improviseer wat (y) of ga van te voren oefenen met een stoel, als je niet durft te improviseren. |
Citaat:
|
Hahahaha
Best grappig. Als er mannen zijn die het belachelijk vinden als vrouwen strippen, worden ze voor gek verklaard. Maar als mannen zouden strippen voor vrouwen zou het belachelijk wezen omdat vrouwen minder visueel ingesteld zouden wezen. |
Citaat:
Maar ze moeten er ook niet echt als een zoutzak bij staan als jíj sensueel bij ze danst :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
:o ik moet altijd lachen als mijn vriend staat te strippen. Hij trekt dan van die afschuwelijke gekke bekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja een man die stript moet daarbij natuurlijk niet vrouwelijk gaan dansen, dat ziet er niet uit.
|
Ik zou t ook weleens willen proberen, kweet zeker dat mn vriend er geil van word. Alleen denk ik niet dat t me gaat lukken met 'vloeiend bewegen', ben onhandig in die dingen :P
|
Citaat:
Het is toch niet zo vreemd dat wat de een een turn-on vindt, voor de ander helemaal niks is? Je kunt niet gaan zeggen "is verdomde geil", want voor sommigen steekt het gewoon niet zo in elkaar. Bij de mannen die ik ken die er niet van houden, heeft het er vooral mee te maken dat dat overduidelijke seksgerichte bewegen hen niet aanspreekt.. ze hebben het liever wat subtieler. Een voetenfetishist gaat toch ook niet beweren dat voeten geil ZIJN. Voor de een is het wel het geval, voor de ander niet. Jou spreekt het aan, dan is het geil. Een ander voelt er weerzin tegen, soms misschien juist als het door diegenes vriendin gedaan wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien vinden sommige mensen het de lijn tussen 'sensueel' en 'hoerig' overschreiden? Ik vind een meid die zich sexy uitkleedt ook zeker opwindend. Een 'lapdance' vind ik gewoon goedkoop. |
Citaat:
|
kortom,
het ligt eraan wat voor type je bent. wauw ;) |
Lapdance is ongelooflijk sexy, uitdagend, opwindend, geil, mooi ... uiteraard als het meisje dat ook is ...
Ik heb het gezien in London (The Stringfellows) ... SUPERGEIL !! Go on Thursday evenings specials ...!! Maar zeer frustrerend als je alleen terug moet naar je hotelkamer :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
nouja, het altijd zo lekker makkelijk om alles over een kam te scheren, maar dat moet je lekker zelf weten. een lapdance is pas hoererij als je ervoor betaald wordt en anders kan het prima gezien worden als een seksueel opwindend cadeautje van een vrouw aan een man. |
Citaat:
Als iemand weet wat ze doet: nee |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wie had het bovendien over en-public? |
Citaat:
Het is puur een mening. Klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat je er verder van vindt, moet je zelf weten, ik vind het ook niks en ik denk dat mijn vriendje me net zo hard zou uitlachen als ik hem. Maar hij wil me wel zien buikdansen geloof ik :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53. |