![]() |
Hoe voel jij je op seksueel gebied #8?
|
Gefrustreerd. Zoek andere mensen op :)
|
Best heel goed (Y)
|
Alweer oelala (y) :p
|
Vrijdagavond ging ie rond 12 uur naar huis. Althans dat was de bedoeling min of meer. Dus ik zette de tv weer in de kast, hij komt achter me aan en sluit de kast. Hebben we eerst een beetje lopen vozen in de kast, daarna het maar afgemaakt op de bank, in het donker, terwijl iedereen al sliep.
It was lovely. |
Citaat:
ot: :cool: (y) |
Ik zie echt rare beelden als je in een kast zit. :p;)
|
Ik ben ziek, maar dat maakt het er niet minder op. :)
|
Citaat:
|
Wauwwww...... wij (eigenlijk vooral ik) zijn niet zo van de ochtendseks... behalve vanochtend :D
|
Dat was behoorlijk fijn..:o
EN: mijn vibrator is gemaakt! (y) :p |
omg :eek: Dat was voor het eerst! (y)
|
Erg goed! Met name door de setting (Elysium) en omdat het stiekem moest.
|
Citaat:
|
oeh.. Zaterdagavond was echt fijn. Voor de tweede keer dat we verder gaan maar het voelde zo goed dat we 'all the way' zijn gegaan! Het was voor hem de eerste keer, wat hij enorm spannend vond, en wat ook nog wat gekluns opleverde. Maar het was perfect! Ik had niet verwacht dat zoon broekie zo goed zou presteren in bed, en bij het voorspel :cool:
|
Hard dierlijk gerag en gegrom (Y)
|
Mijn vriendin heeft een antibioticakuur waardoor haar pil tijdelijk onbetrouwbaar is en we dus niet (zonder condoom) kunnen neuken. :mad:
|
droog, al een tijdje :o
|
Citaat:
|
Jeetje!!!!!!!!!!!!!! Gister avond voor het eerst... tegelijk (tijdens de penetratie) klaargekomen!!!!!!!!!!
Het was super!!!! En het was me nog nooit gelukt :o :eek: (y) :cool: :) ;) :bloos: :evil: |
Citaat:
|
Momenteel helemaal niets te klagen! En dat werd ook hóóg tijd!
|
aanbod zat, maar geen zin :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik wist niet of ik het droomde of niet, maar nu blijkt dus van niet. :D(N) |
al heel lang droog:p maar het maakt ook niet zoveel meer uit eigenlijk, ik wil toch alleen nog maar sex uit liefde, de rest is goedkoop en niet goed, dus dan moet ik nog maar even langer wachten en mezelf vermaken met mijn mini.
|
Citaat:
Minder hier. (n) Of het nu allemaal zo verstandig was? |
Citaat:
Verder: Succesvol weekend (y) Op naar vrijdag :D |
Idem hier:), maar desbetreffende luidruchtige buurvrouw is alweer eventjes verhuist, dus het is ondertussen angstvallig stil in deze flat..
dat *kreun kreun* *ah zo lekker* *kreun* *kreun* *(mannelijke stem)sst, je maakt teveel geluid* *kreun*.. was eigenlijk ook wel komisch (n) :) |
Ik sliep met mijn moeder in Parijs en van de andere kant van de muur kwam werkelijk de héle nacht gekreun. Vreselijk ergerlijk. Op een gegeven moment zijn we maar terug gaan kreunen, totdat we bedachten hoe bizar dat zou staan, moeder en dochter...
|
lol :D
|
Ik begin langzamerhand steeds beter te begrijpen waarom aristoteles seks in hetzelfde rijtje als eten en drinken plaatste (n)
|
Zie je wel dat wij vaker hetzelfde bioritme moeten hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe (a) |
Citaat:
|
Zin ! :mad: :o :bloos:
|
Dat was écht heerlijk...damn :bloos:
|
Wauw wij zijn deze week bloedgeil. Gisteravond opnieuw naar het kuuroord gegaan en het wéér stiekem tussen de andere mensen gedaan.
|
hmm heerlijk!!
hij laat mij versteld staan en ik hem (volgens hem) En we hebben zo'n beetje dezelfde sexdrive dus dat is geweldig!:) |
Citaat:
ik sta geloof ik wat dichter bij de apen dan de meeste mensen |
Hehe, goed.
|
mateloos irritant. Lijk totaal niet geinteresseerd meer te zijn. Weer een uitnodiging laten schieten omdat ik geen zin heb. Volgende week maar lekker los in het Midden Oosten:)
|
Citaat:
Helpt vrijwel altijd (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Haha, dat zouden m'n moeder en ik PRECIES zo kunnen hebben. :D (y) Ontopic: gah nog even wachten.. hoe moet dat nou..:o |
Fijn (y)
|
Shit, dit is nog eens balen. Dit was DE kans op een trio. Het zit ook nooit eens mee :confused:
|
nice!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |