![]() |
Grote borsten + Pil
Hee, ik had een vraagje over de pil.
Ik slik al een paar jaar Microgynon30, en heb daar in het begin flink last gehad van de bijverschijnselen, waaronder de groei van mijn borsten. Alle bijverschijnselen zijn (voor zover ik merk) verdwenen, behalve dat mijn borsten nog steeds tenminste een cup zijn gegroeid en nooit meer kleiner zijn geworden. Is er een pil waardoor ik dit verschijnsel niet heb? Ook heb ik weleens last van een slechte huid, ik hoorde dat de Jasmine Pil hier goed tegen werkte. En als ik overstap, krijg ik dan opnieuw last van de bijverschijnselen? Alvast bedankt, xx Bambina |
er is een piltopic bovenaan de pagina....
|
toen ik aan de pil ging hoopte ik nog zo op spontane borstgroei :o
Too bad nothing happend . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit hoort eigenlijk in het andere topic...
Toen ik aan de pil ging heb ik de huisarts om een pil gevraagd die zo min mogelijk groei als bijwerking had zeg maar. Ik heb toen de Yasmin gekregen en ik ben daarvaan niets aangekomen en geen groter borsten gekregen. Ook is mijn huid iets rustiger geworden, maar dit kan natuurlijk ook gewoon aan het ouder worden liggen haha. Dus als het goed is, blijven je borsten zoals ze nu zijn als je overstapt naar de Yasmin. Wel is het belangrijk op de andere bijwerkingen van de Yasmin te letten (bijv. combinatie met roken!). |
Ik heb nooit zo in spontane borstgroei door pilgebruik geloofd.. Tot je 21 kunnen je borsten groeien, aldus de natuur.. Hoe weet je nu of dit te wijten is aan de pil of aan een natuurlijke groeispurt..
Ik ondervond overigens geen verschil. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |