Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Grote borsten + Pil (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1585151)

Bambina 20-05-2007 11:55

Grote borsten + Pil

Hee, ik had een vraagje over de pil.
Ik slik al een paar jaar Microgynon30, en heb daar in het begin flink last gehad van de bijverschijnselen, waaronder de groei van mijn borsten.
Alle bijverschijnselen zijn (voor zover ik merk) verdwenen, behalve dat mijn borsten nog steeds tenminste een cup zijn gegroeid en nooit meer kleiner zijn geworden.
Is er een pil waardoor ik dit verschijnsel niet heb? Ook heb ik weleens last van een slechte huid, ik hoorde dat de Jasmine Pil hier goed tegen werkte.

En als ik overstap, krijg ik dan opnieuw last van de bijverschijnselen?

Alvast bedankt, xx Bambina

koekjes 20-05-2007 11:58

er is een piltopic bovenaan de pagina....

bingomassacre 20-05-2007 12:00

toen ik aan de pil ging hoopte ik nog zo op spontane borstgroei :o
Too bad nothing happend .

koekjes 20-05-2007 12:03

Citaat:

bingomassacre schreef op 20-05-2007 @ 13:00 :

same here :D (n)

Poepkind 20-05-2007 12:04

Citaat:

koekjes schreef op 20-05-2007 @ 13:03 :
same here :D (n)
mi heeft het helaas ook niet geholpen:(

Little Sister 20-05-2007 12:13

Citaat:

bingomassacre schreef op 20-05-2007 @ 13:00 :

Ja :(

Zut Alors! 20-05-2007 12:21

Citaat:

Bambina schreef op 20-05-2007 @ 12:55 :
Is er een pil waardoor ik dit verschijnsel niet heb? Ook heb ik weleens last van een slechte huid, ik hoorde dat de Jasmine Pil hier goed tegen werkte.

En als ik overstap, krijg ik dan opnieuw last van de bijverschijnselen?

Alvast bedankt, xx Bambina

Mijn vriendin gaat volgende week over van de Microgynon naar de Jasmin vanwege flink opspelende eczeem sinds de microgynon. Het wordt nog afwachten of het écht het effect heeft waar we op hopen, maar daar gaan we wel van uit. Zodra ik het weet zal ik er wel over laten horen in het piltopic. Of het effect heeft op de borstgroei weet ik niet (als ik eerlijk mag zijn; van mij hoeft het niet, ik ben wel blij met haar borsten, ze zijn ook iets gegroeid). Borstgroei is meer oestrogeen-gebonden, en bij Jasmin is het vooral de progesteron die anders werkt. Mocht het wel effect hebben dan hoor je het.

*amélie* 20-05-2007 13:05

Dit hoort eigenlijk in het andere topic...

Toen ik aan de pil ging heb ik de huisarts om een pil gevraagd die zo min mogelijk groei als bijwerking had zeg maar. Ik heb toen de Yasmin gekregen en ik ben daarvaan niets aangekomen en geen groter borsten gekregen. Ook is mijn huid iets rustiger geworden, maar dit kan natuurlijk ook gewoon aan het ouder worden liggen haha.

Dus als het goed is, blijven je borsten zoals ze nu zijn als je overstapt naar de Yasmin. Wel is het belangrijk op de andere bijwerkingen van de Yasmin te letten (bijv. combinatie met roken!).

coopergirl 20-05-2007 13:07

Ik heb nooit zo in spontane borstgroei door pilgebruik geloofd.. Tot je 21 kunnen je borsten groeien, aldus de natuur.. Hoe weet je nu of dit te wijten is aan de pil of aan een natuurlijke groeispurt..

Ik ondervond overigens geen verschil.

Bloem 20-05-2007 13:11

Citaat:

koekjes schreef op 20-05-2007 @ 12:58 :
er is een piltopic bovenaan de pagina....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.