![]() |
ruzziej bijpraten
heejj
wie kan mij helpen kheb ruzziej met een jonge die mij erg leuk vind en ik hem ook alleen hebe in een ruzziej gezegt dat dat ie kon oplazeren en hij ook tegen mij kheb alles geprobeert om het goed te krijgen alleen het lukt niet wie kan mij helpe? xxxjuhzz |
Eh ja dat ligt aan:
- hoe ernstig was de ruzie, waar ging het om? - hoe lang is het geleden? Maar als het kort geleden is: laat 'm even met rust. Als hij je echt leuk vindt en de ruzie was niet om iets heel ergs, dan trekt hij wel weer bij en kunnen jullie het uitpraten. |
tis niet lang geleden
en zo erg was het ook niet... |
Proberen Nederlands te praten en schrijven, dan snapt hij misschien wat je bedoelt.
|
dat begrijpt hij wel ;)
|
doe een briefje in zn schoollaatje of zn tas...meet me behind the school 4 PM:D en dan..kus de lieve jongen:) Je bent zo jong..heerlijk toch dat soort "relatie"perikelen, beetje kloten op het schoolplein, ik wens je veel plezier.
|
een hele goeie maar hij zit niet bij mij op school
|
ruzziej, hebe, geprobeert, gezegt:(
Anyways, even on topic: gewoon zeggen dat je 'm leuk vind en niet echt meende dat ie op kon lazeren? :s |
ooit gehoort van dislectie met die t's
|
Citaat:
OT: 2 dagen laten afkoelen, allebei je koppigheid opzij zetten, en dan komt dat wel weer goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: goedmaakseks heeft niet voor niets zo'n goede reputatie. |
Citaat:
|
Geniaal dit.
|
In Ruzzland spreken ze Ruzziejs, niet hier.
|
Gewoon sorry zeggen, dat je het niet meende... Dat je niet echt wilde dat hij oprotte maar dat je het gewoon even gehad had ofzo... Hij zal vast niet meer boos zijn nu :)
|
laat hem maar lekker de eerste stap nemen.. alstie je echt zo leuk vind doet hij dat wel.
vooral als jij al vanalles geprobeerd hebt: Quote: "kheb alles geprobeert om het goed te krijgen alleen het lukt niet" Hoe wanhopig kan je over komen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |