![]() |
Het vertel een geheimpje topic
Hoeft niet persé schokkend te zijn, maar mag wel =)
Oke, mijn geheim: Ik vond mijn leraar vorig jaar, die met pensioen is gegaan een aantrekkelijke man. Geheimpje 2: Ik at vroeger soms kattenbrokjes, omdat ik een kat wilde zijn :( |
Citaat:
Ik dacht vroeger dat wolken in fabrieken werden gemaakt. Ook moest ik heel hard huilen toen mijn ouders zeiden dat sinterklaas niet bestond. |
Is dat niet ongeveer hetzelfde als het schokkende bekentenissen topic?
Nouja, ik kan soms in een keer heel gemeen zijn als iemand me langdurig heel erg irriteert. Ik negeer alles, tot een bepaald punt, en laat het dan héél duidelijk merken. |
Is dat niet hetzelfde als het bekentenissen-topic? :o
|
Ik hou van hagelslag :bloos: <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik liep heel boos naar mijn moeder toe en zei ''Nandi zegt dat sinterklaas niet bestaat!'' Toen mijn moeder zei dat Nandi gelijk had, moest ik heeeel erg huilen. |
Citaat:
En ik wil ook gewoon een topic aangemaakt hebben een keer, die ook populair wordt, want ik ben aandachtsgeil enzo, zoals ik al had bekend in het schokkende bekentenisen topic. |
Citaat:
Ik hou niet van geheimpjes vertellen. IK hou het bij bekentenissen |
Ik kan niet geloven dat kleine kinderen niet door hebben dat Sinterklaas niet bestaat. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vind dat het wel even mag blijven hoor :o |
Citaat:
|
IK droomde vroeger dat ik kon vliegen en als ik dan wakker was ging ik het proberen. Veel blauwe plekken.
Ik droomde ook wel eens dat mijn ouders dood waren en dan ging ik heel hard huilen en mijn ouders roepen-->meestal reageerden ze niet in een keer omdat ze sliepen en dan was ik heeeeeeeeeel bang :( |
Ik heb nog steeds niets geleerd voor mijn examens.
|
Ik heb er ook heel wat blauwe plekken aan overgehouden :o Ik had ook vleugels nagemaakt, zodat het misschien lukte, en toen was ik heel teleurgesteld. Of ik blies allemaal ballonnen op en die bond ik dan aan me :o Ik probeerde zelfs van mijn hoogtevrees af te komen door over het dak te lopen en het raam uit te klimmen omdat je als vogel natuurlijk wel hoog moet durven vliegen.
|
Citaat:
|
awww wat een leuke geheimpjes allemaal :D
|
Citaat:
Maar ze werden wel boos toen ik 's nachts ineens 'verdwenen' was :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik heb een oudere broer die mij alles kon wijsmaken. Op een gegeven moment had hij me verteld dat er een clubje was waar alle kinderen bij hoorden. Maar je moest precies 2 jaar ouder zijn dan ik was, maar omdat mijn broer leider was mocht ik er al bij. Dus moest ik elke maandag van 4 tot half6 op de uitkijk. Dan moest ik bij de brug gaan staan en wachten tot er een man voorbij kwam met een groene muts. Ik heb daar 4 weken gestaan :bloos: |
oeh.. nu ik
ik ben ooit op vakantie in Frankrijk de camping uit geslaapwandeld.. best apart als je ergens op een onbekend weggetje wakker wordt:P |
Oh nu ik weer 0_0
Ik was toen ik 7 was ook eens gaan slaapwandelen entoen zag ik de trap voor het toilet aan :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel eens rare dingen in mijn slaap gedaan :o
|
Ik haalde stiekem eigenlijk wel soms kattenkwaad uit :bloos:
|
Ik durf het nooit te zeggen als ik verliefd ben. :o
|
Ik heb één keer, de hele badkamer overhoop gehaald (beetje met mijn broer, maar vooral ik) overal was water en zeep. Toen ben ik gaan huilen en heb ik mijn broer de schuld van gegeven. :bloos:
Citaat:
Citaat:
|
Ik had in mijn droom wel eens ruzie met mijn broertje. Ik was zo boos dat ik hem een dreun verkocht. Helaas deed ik dit ook echt en kwam mijn hand tegen de verwarming terrecht --> blauwe plek en auw.
|
Ik ben voor een slotje, omdat dit hetzelfde is als het bekentenissentopic. ;)
|
Citaat:
Waarom durf je dat niet te zeggen? :o |
Citaat:
|
Citaat:
De eerste stap is het zeggen tegen de goede persoon. Das eng, straks vind ie je eigenlijk maar stom. Tegen vrienden durf ik het meestal te zeggen maar ik bel niet iemand op om te vertellen dat ik verliefd ben ofzo, het gesprek moet er maar op komen. Mijn ouders vertel ik (bijna)niets |
Citaat:
Tegen vrienden vertel ik het wel meestal, als het gesprek er op komt. M'n ouders merken het alleen als ik een relatie heb.. :o ot; Ik kan heel slecht tegen stress. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |