![]() |
John Rambo (2008, Sylverster Stallone)
Geen officiele trailer maar wel de eerste beelden:
Director: Sylvester Stallone Writers: Art Monterastelli (screenplay) and Kevin Bernhardt Sylvester Stallone ... John J. Rambo Sam Elliott ... Dick O' Gara Julie Benz ... Sarah Miller Release Date: 25 May 2008 (USA) The next chapter finds Rambo recruited by a group of Christian human rights missionaries to protect them against pirates, during a humanitarian aid deliver to the persecuted Karen people of Burma. After some of the missionaries are taken prisoner by sadistic Burmese soldiers, Rambo gets a second impossible job: to assemble a team of mercenaries to rescue the surviving relief workers. |
Hehe, Stallone die ouwe series upt. Nou ja, ziet er lekker hard en lomp uit.
|
die trailer ook al gezien, echt fantastisch lekker veel bloed alleen in deze 3 minuten al een tiental mensen dood.
Gewoon weer lekkere actie zoals het hoort :) |
Citaat:
|
Heb er zin in! :)
|
Ja, ik zag hem gisteren op Tube. Het enige jammere is dat Stallone weer katholiek is geworden en dat de boodschap waarschijnlijk weer anti-intellectueel en pro-religie is.
|
nieuwe rocky, nieuwe rambo
:| |
ah jammer, ik dacht even dat een dvd van rembo en rembo uitkwam :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Joah, mwah. Eigenlijk was alleen deel 1 wel okee. Daarna ging het behoorlijk downhill en het lijkt er niet op dat het nu weer veel beter wordt.
Wel verwonderlijk hoe die ouwe lul met zijn 61 jaren nog rond lijkt te rennen als iemand van 30 :P |
Citaat:
en wanneer gaat die botox kop nou eens met pensioen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vet (y)
|
Citaat:
|
Ik dl m dan wel een keer. Niet echt boeiend.
|
Haha, geweldig. Afgezien van de moralistische meuk is het een heerlijk ouderwetse '80s actiefilm.
Ik ga naar de bios in groene camo-kleding met een rode bandana :P |
rocky was vet, rambo wordt dat vast en zeker ook
|
Masterlijke one-liner, en dat al in een hele vroege compilatie/trailer:
''When you're pushed, killing is as easy as breathing'' Ook mooi om te zien dat er 'gore' in voorkomt zoals we voor het laatst in de eerste helft van de jaren negentig gezien hebben als het in actiefilms aankomt op de stijl en hardheid van de 'verwondingen' van de badguys die de 'hero' mag toedienen (y) |
wrod weer een gruwelijke film.
was ie niet al 40 toen ie die eerste film maakte ?? Ryan Chapelle van 24 zit er ook in :p |
Aldus de eerste recensies vanuit de VS is het zowaar een goede, harde actiefilm.
|
Old school actiefilm denk ik. Heerlijk, heb al afgesproken er met 2 vrienden heen te gaan en dan te gaan zuipen. Laatst weer een filmpje op break.com gezien..Ziet er gewoon monsterlijk grof uit :cool:
|
Cool, na Shoot 'em Up weer een gouwe ouwe :)
|
Yikes! Kritieken zijn niet mals, tot nu toe.
|
Gatverdamme, kan die bejaarde niet iets anders verzinnen om weer succesvolle films te maken i.p.v. oude films te vervolgen. :/
|
Kan niet wachten, de reviews die ik tot nu heb gelezen zijn allemaal erg positief.
Een actiefilm zoals het hoort te te zijn :D |
Dat script klopt van geen kant. :rolleyes: Missionarissen zijn evil. Zij moeten bestrijd worden door Rambo, niet geholpen.
|
Citaat:
|
Ja, Stallone schijnt het niet meer verantwoord te vinden om oorlogsgeweld als iets amusants te tonen en wilde het gritty en rauw hebben.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |