![]() |
Favoriete Lifestyler verkiezingen 2007 - Ronde 2, poule B
Om voort te borduren op een halfbakken traditie gaan we dit jaar weer kiezen voor de meest favoriete Lifestyler! Om het anderhalf jaar bekijken we onderling wie van ons met de eer mag gaan strijken. De uitslagen van vorige edities waren als volgt:
juni 2004: 1. eXo 2. Teun 3. Hermione & Vixen 5. Mortischa, Snoodaard, Cha0s, Craig Rogen December 2005: 1. Bardamu 2. Metal 3. Craig Rogen & Paranoide 5. Avelon, Vixen, Teun, Tonsillitis aantal deelnemers: Voor de editie van dit jaar zijn maar liefst 92 forumers geselecteerd die in de eerste ronde zullen worden verdeeld over vier poules van 23 Lifestylers. Hoe word je geselecteerd: Een selectie maken uit honderden forumers is niet zo gemakkelijk. Er is gekeken naar de topics van de afgelopen maanden om een beeld te krijgen wie daarin een aandeel hadden; fototopics buiten beschouwing gelaten, aangezien daar ook niet-lifestylers komen pronken met hun smoel. Hoe gaan we in de tweede ronde aan de slag? Er zijn nog 24 mensen over die verdeeld zullen worden in twee poules van 12. Uit deze poules zullen acht mensen doorstromen naar de kwartfinales. Dat beketent dat nummers 1 t/m 4 van elke poule kans maakt op de al dan niet felbegeerde titel van meest populaire lifestyler. Ik wil jullie vragen om wederom per poule je vijf favoriete forumers te selecteren. Uitslag poule A 1. Paranoide & Tonsillitis 64,44% 3. Metal 53,44% 4. Botulismf 48,88% ------------------------------------- 5. Electriq 46,66% 6. Carn 40,00% 7. Escapism 37,77 8. Freek 35,55% 9. Vixen & Shoarm 28,88% 11. Cornel 26,66 12. Muziekvlinder 24,44% Ronde 2, poule B Craig Rogen Terror koekjes Back Door Man Blenderhead Biep Haligh Horror Kitty Broeder Uuuf ZerO Bardamu Dubbelfris Het zou leuk zijn als je je keuze onderbouwt Ik wil nog aantekenen dat alleen volledige stemmen meegeteld worden! Mocht er een fout gemaakt zijn (dubbele user, oude username etc.) Meld het even. |
Terror koekjes, want.
Biep; chick. Uuuf; chick Bardamu; daarom. Dubbelfris; held. |
Craig Rogan
Terror koekjes Haligh Dubbelfris Biep |
Terror koekjes - hilarisch
Biep - heet Haligh - skinnyjeansgate Uuuf - heet ZerO - sarcasme, roemeens(y) |
Ik mag natuurlijk niet 5 keer op Dubbelfris stemmen?
|
Craig for president!
|
Terror koekjes
Blenderhead Horror Kitty Uuuf Bardamu lijken me allemaal toffe mensen |
Terror koekjes; homie tot het bot en ze maakte net een mooi compliment over mn katten.
Back Door Man; boz Haligh; vanwege die bril die die tegenwoordig draagt. Broeder; "plukte iedereen maar zo fier van de kennisboom des levens." ik had het niet meer. :( ZerO; boz |
Craig Rogen - kan wel om zijn posts lachen
Biep - wederom, chick (Y) Horror Kitty - lijkt me wel toffe chick Broeder - zie Craig Bardamu - lijkt me gewoon een cool persoon juist ja. |
Craig Rogen -> Toffe posts
Biep -> Chick, zelfs genant Haligh -> Lijkt me een aardige gast Uuuf -> Chick Bardamu -> Aardige kerel, goede muzieksmaak |
Back Door Man
Biep Haligh Uuuf ZerO |
'Uitslag Poule D' moet zijn 'uitslag Poule A'.
Terror koekjes - Zelden een vrouw zo levendig heur menstruatiecyclus zien beschrijven. Broeder - Geniaal tegen beter weten in. Biep - Zou familie kunnen zijn en lijkt me wel stoer en aardig. ZerO - Had door dat ik tonsillitis leuk vond voordat ik het zelf toe durfde geven en lijkt me aardig. Bardamu - Fantastisch om 'm te zien drummen en goed gezelschap. |
Craig Rogen
Biep Uuuf Bardamu Haligh |
Haligh
Broeder ZerO Bardamu Dubbelfris daarom.... |
Craig Rogen
Biep Haligh Broeder Uuuf |
Back Door Man
Biep Haligh Broeder Horror Kitty |
He Lies, gezellig :cool:
Ronde 2, poule B Craig Rogen - Lepra. terror koekjes - Terror. Horror Kitty - Horror? Broeder - Broeder! Nu wordt het lastig. :| OKE; Back Door Man - The Doors. |
Back Door Man
Biep Haligh ZerO Bardamu |
haligh
horror kitty broeder bardamu zero |
Craig Rogen
Blenderhead Biep Uuuf ZerO |
Ik ga me verdrinken in mijn verdriet.
Cornel is niet door :( |
Citaat:
|
Nou, er staan op het moment vier mensen op de 4e plaats. Kan nog leuk worden morgen. (y)
Ik ga naar bed. Welterusten http://www.teachthechildrenwell.com/saw.gif |
Craig Rogen
Terror koekjes Biep Uuuf Dubbelfris |
Terror koekjes
Biep Broeder Uuuf Dubbelfris |
Terror koekjes
Biep Horror Kitty Broeder ZerO |
het lijkt of iedereen staat te springen om te mogen stemmen :eek:
maar het onweert. Terror koekjes Blenderhead Broeder Bardamu Dubbelfris |
Back Door Man : omdat we net samen een biertje dronken.
Horror Kitty : omdat ik haar gister zag op haar gothic kicks en emo haar. Broeder : gestoord. ZerO: yes i'm a like hot chick that you can't even touch. Bardamu : nog steeds door dat accent en dat matje wat hij had bij dcfc. |
Craig Rogen: Mr.Hell
Terror koekjes: Nieuwe Rotterdammer. Biep: Leuk mens. Uuuf: Ditto Broeder: Campe Forum Biatch. |
Blenderhead
Broeder Uuuf Bardamu Dubbelfris |
Back Door Man
Haligh ZerO Bardamu Dubbelfris ja ik weet het ook niet meer hoor. |
Back Door Man - aardig
Blenderhead - lam gezien op queensdayfest, dat beviel me wel Haligh - aardiggg ZerO - heet Bardamu - geen idee waarom eigenlijk, gewoon. |
haligh - lekkere oostblokker
zero - hometownchick uuuf - tof horror kitty - kolderrrr & bijna bergen op zoom broeder - want moet je zonder hem |
Terror koekjes - Grappig.
Back Door Man - Aandoenlijk. Horror Kitty - Duister. Broeder - Luguber. Dubbelfris - Spontaan. |
aandoenlijk :( ?
|
Beter dan spontaan, ja toch.
|
als jij het zegt
|
Back Door Man: aandoenlijk.
Haligh: Bergse emotrots. Broeder: Weltschmerz tot en met. Bardamu: grappig brilletje op zijn mik en een redelijke muzieksmaak. Dubbelfris: ik ben ogenschijnlijk de enige die zijn foto's kan waarderen en moet lachen om de pathetische aard van zijn verhalen. |
Craig Rogen
Terror koekjes Biep Broeder Uuuf |
Craig Rogen
Back Door Man Haligh Broeder Uuuf |
back door man : omdat hij de enigste forummer is die al gespot heb
uuuuf craig rogen bardamu horror kitty |
Craig Rogen - prutpurk
Blenderhead - hoe cool Biep - ponypony Haligh - vierdaagsefeesten en aardig Uuuf - aardig |
Terror koekjes
Back Door Man ZerO Bardamu Dubbelfris |
wat gaat dat hard
Craig Rogen want lepra he Biep want leuk en klein Haligh wan (y) Horror Kitty want (y) ZerO want (y) |
Citaat:
|
biep
uuuf bardamu horror kitty haligh |
Dubbelfris
Bardamu Broeder Biep ZerO |
Terror Koekjes.
Back Door Man. Haligh. Horror Kitty. Bardamu. Kkgaaf allemaal, iedereen. Prachtige dag. " :D " |
Citaat:
|
Ronde 2, poule B
Back Door Man - lekker. Blenderhead - mattie van glow. Biep - lekker. Broeder - ik heb een zwak voor mensen die zelfs het pellen van een mandarijn vermakelijk kunnen beschrijven. Bardamu - kinderen e.d. Gezellig, allemaal met een -B. Ik ben vergeten te stemmen op de vorige. :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |