![]() |
duits
Hoe vond je duits gaan?
ik vond het echt best klote :eek: |
eitje :cool:
36punten |
ik vond hem best gaan, straks ff nakijken :)
|
Waarschijnlijk rond de 26 punten
|
Makkelijk! :D
|
Citaat:
Kunnen ze niet ff rekening houden met wat wij leuk vinden ofzo? Er zijn toch ook teksten te vinden met beetje leuke onderwerpen :p Maar goed had wel 33 punten, vondk wel aardig :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk 25 punten ofzo. k moet een 4.5 dus denk dat t wel lukt. al dacht ik dat ik veel hoger had! :s
|
het ging niet zo goed, maarkon slechter gaan :D
|
ik had een 6.3 :D
vind ik knap van mezelf, aangezien ik altijd erg veel moeite met duits heb.. |
hallo!!
even een vraag. ik moet volgend jaar staatsexamen duits doen, maar ik maak me er nu al druk over omdat ik bijna geen woord duits spreek. Hoe hebben jullie je voorbereid op het examen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zelf heb me op 1 of 2 oefenexamens na niet voorbereid, maar Duits was bij mij ook geen probleem verder. |
ok dankjewel!
goeie tips! Ik koop wel een keer Das Bild owso iets.. |
Heb je het alleen over spreken of ook over 'de rest'?
In het eerste geval: zoek een vriend(in) of familielid die Duits spreekt (al is het maar een beetje) om mee te oefenen of ga op vakantie naar Duitsland (of nog beter: idd er werken) en oefen daar. In het tweede geval: koop een boek, neem les, enzovoorts. ;) |
haha heb duitse boekjes en lesboeken/stof en heb eerder al 4 jaar duits gehad, maar ik kan het gewoon nog steeds niet.
Werken/ vakantie in duitsland gaat niet lukken. Dus denk ik maar tijdschriftjes lezen toch bedankt(y) |
oja gaat over duits 1
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |