![]() |
Wat nu?
Ik had laatst een feest. Daar kwam ik een hele leuke jongen tegen. We hadden steeds oogcontact. Meer is er niet gebeurd. Na en tijdje kwam ik erachter waar hij werkt. Als ik daar kom hebben we weer steeds oogcontact. Meer gebeurt er niet. Wat kan ik nu doen? Zo moet hij helemaal niets van me weten..
|
here's a crazy thought...
spreek hem aan |
Niet zo sarcastisch zijn he, uiteraard moet ze dat niet doen. Ze moet keihard gillend wegrennen als ze hem ziet en vooral niet praten want o wee als ze hem leert kennen. Dan is ze bij voorbaat al kansloos!
|
Waar heb jij nou weer last van?
Ontopic, gewoon een gesprekje mee beginnen. Hij lijkt interesse te hebben, jij hebt interesse. .... |
Vraag hem iets over waar iets ligt ofzo. Blijf zoveel mogelijk vragen stellen en kijk heel ondeugend.
|
Citaat:
|
Ik denk dat hij wel in je is geïnteresseerd. Zowel bij het feest als de keren dat jij bij zijn werk was hadden jullie contact. Probeer hem aan te spreken de volgende keer dat je weer op zn werk komt. Mssn dat je het over die feest kan hebben oid.
|
Citaat:
Heel ondeugend naar een stuk kaas vragen staat misschien een beetje onnozel.. |
Gewoon een keer glimlachen als je oogcontact hebt, op hem afstappen en een gesprekje beginnen (wat ben je aan het doen? werk je hier al lang? Zoiets stoms, tenzij je zelf iets leuks weet :P) Misschien kun je dan zijn e-mail of zijn nummer vragen.. Misschien vraagt hij die van jou wel, zo ja dan weet je gelijk dat ie je wel ziet zitten :)
|
Hmm zorg dat je nog een keer op zo'n feest bent, waar hij waarschijnlijk ook komt. Als je dan een beetje drank op hebt durf je 't sowieso, en anders kun je de drank de schuld geven :P Okee slecht..
Nee oke. Probeer anders erachter te komen via degene die dat feestje gaf wie hij precies is.. Ga leuk smsjes sturen als een geheime aanbidster :P. Of regel z'n msn. Weetikveel, wees creatief! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |