![]() |
Waarom?
Waarom zijn kleine meisjes altijd zo oversekst? :confused:
Rare vraag, maar elk meisje/jongen die ik ken en klein of tenger zijn, zijn altijd zo oversekst. |
Misschien dat ze onzeker zijn door hun postuur ofzo, en zich daarom willen bewijzen met veel sekspraat, omdat ze denken dat dat stoer is?
|
Heb je een onderzoek gedaan om die bewering te staven?
|
Hm, nog nooit gemerkt. Ik vind het een beetje een vreemde opmerking.
|
Citaat:
Kutposts verwijderd, het zou leuk zijn als vaste gebruikers eens begonnen ontopic te posten. Ontopic: geen idee, ik weet ook niet of het waar is. Eigenlijk zie ik dat niet alleen in kleine mensen. Ik zie wel vaak dat kleine mensen een grote bek hebben, dat kan ik me ook best voorstellen (al die mensen die je willen bemoederen als je klein blijft als kind, zó irritant). Misschien speelt dat een beetje door naar de seksuele kant? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat dat eerder te maken heeft met het feit dat het domme hollanders zijn dan hun postuur.
|
Ik ben ook een klein meisje :p
|
Ik ben tenger. En in meer of mindere mate oversekst:p Maar dat komt omdat ik hartstikke geil ben :cool:
|
Het valt mij eerlijk gezegt wel op ja, maar daar geef ik het systeem de schuld van. Immers zijn onze broertjes en zussen, en andere jonge personen anders opgevoed dan wij. Als ik soms hoor wat voor kennis een klein meisje heeft van wat er allemaal gaande is, schrik ik soms wel.
Mooi voorbeeld: Er kwam laatst een meisje van ongeveer, 11 jaar naar ons toe, ze wou wiet van ons overkopen, of ruilen tegen pillen En dit is dan nog niet eens gerelateerd aan seks. Beeld het je maar in... |
Citaat:
Maar..ik ben ook klein. Maar heb nooit een grote bek gehad. Integendeel, ik zeg er nooit wat van. En als ik gepest word op school, (vanwege hoe ik eruitzie/kleed), doe ik er ook niks aan. Mja..ontopic. :D |
Misschien focus je ook alleen op kleine mensen waardoor het lijkt dat die meer oversekst zijn dan de rest.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met kleine meisjes bedoel je jonge meisjes??
seks is voor hun nieuw. Alles wat nieuw is is leuk... |
Citaat:
En ik denk niet dat kleinere mensen oversekster zijn dan grotere mensen. |
Citaat:
Maar klein. |
Omdat ze weten dat er personen zijn die daar op vallen :confused:
Ik vind kleine meisjes leuker dan meisjes die groter zijn dan mij. Waarom zou ik niet kunnen zeggen, ik ben denk ik gewoon een teder iemand, en als je dan een relatie hebt met iemand die kleiner is is dat gevoel sterker aanwezig. (teder zijn) |
Ik ben maar 1.62. Jeetje, nu ben ik oversekst.
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk ook niet dat de stelling waar is :) |
Citaat:
Heck, ik zou bang zijn per ongeluk op haar te stappen als ze korter dan 1,70 is. :D Dan mis je mensen soms doordat je ze simpelweg niet ziet. (en nee, dit is niet ironisch bedoeld) |
Citaat:
|
Citaat:
Does it make sense ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is geen kwestie van 'hoe meer hormonen hoe geiler'. Daarbij worden in het lichaam hormonen op een constant niveau in het bloed gehouden door feedbacksystemen en zitten klieren dus niet op eigen houtje met hormonen te strooien.
|
kleine meisje zitten gwoon op de juiste hoogte :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is dan klein en wat is dan tenger?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1.77 en hoog libido,
dan ben ik zeker een uitschieter op je normaalverdeling :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Voor iemand die 1,52 is en 50 kilo weegt zijn veel mensen juist weer groot en gezet. Dus wat is dan klein en wat is dan tenger? Niet zo'n hele moeilijke vraag lijkt me... |
ik ben wel klein, houdt van se, maar ben niet oversext
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42. |