![]() |
Scheikunde
Morgen scheikunde.
Hebben jullie er veel voor geleerd, of alleen maar oefenen? Wat zet je in je gr? Ben je al zenuwachtig voor? :o |
Ik ga hopelijk rond de 5.5 halen. Ik wil graag die programma die op scholieren.com op me rekenmachine zetten..Maar..me computer wilt me GR niet zien..Iemand misschien tips?
Heb TI 83+ en zo'n grijze kabel ...met zo'n seriële aansluiting en heb de software etc al geinstalleerd |
Net proefexamen gemaakt, viel tegen :|
Hopen dat ik iig die acht kan blijven staan. :o |
8
wauuuw Ik snap nog steeds sommige dingen niet maar ik sta gemiddeld een 6.4 maar ik moet voldoende halen... want natuurkunde gaat zeker een onvoldoende worden |
leuk man (y)
|
Citaat:
|
het kan zelfs een 4.5 zijn ..gaat goed komen
succes!! |
Ik maak me niet zo'n zorgen om scheikunde....
In de proefwerken die we kregen van onze leraar zaten bijna alleen maar eindexamenopgaven en ik sta een 7,nogwat gemiddeld... natuurkunde ga ik wel verkloten en wiskunde b1,2 al helemaal... |
Prima, het was echt een eitje. Ik had werkelijk geen reet aan voorbereiding gedaan. Heb iig 69 van de 81 punten, dus tussen de 7,7 en 9,7.
Ik had 3 vragen van in totaal 6 punten opengelaten, 2 punten verspilt door een erg domme fout en 4 punten gemist door onvolledige danwel foute antwoorden. En ik was al tevreden met een 4,6 :rolleyes: :d |
Het was heel goed te doen! Ik ga het verder niet nakijken maar ik heb er een heel goed gevoel over :). Morgen natuurkunde1,2 en daar ga ik nog even hard voor leren maar dat moet ook wel goed komen denk ik zo.
|
Ging het goed Hanneke?
|
En ik mag blij zijn als ik een 4,5 heb...
Ik kan dat stomme mol dingen niet |
Ik hoorde dat het 39 vragen was? Dat is toch absurd lang?
|
Volgens mij hadden de examens van vorig jaar ook wel zoiets
Maar 39 vragen...81 punten.. lalalalaaaaa maar goed...natuurkunde..here we come 8-) |
Citaat:
Juh, ik geloof het wel :) Ik heb het nog niet nagekeken. Weet m'n antwoorden ook niet meer precies enzo. Maar ik heb denk wel een 6,8 dus 8 afgerond (Y) |
Super joh!
|
k vond t eigenlijk zeer kut :bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |