Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Vierdaagsefeesten in nijmegen! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=158569)

crazylou 14-07-2002 16:22

Vierdaagsefeesten in nijmegen!

Hey hallo ik vroeg me af of er nog andere mensen hier zijn die de vierdaagsfeesten in nijmegen vieren!
Ik wel iig ben gister (zaterdag) geweest eh dinsdag ga ik naar et vuurwerk en woensdag naar skik en de rosemary's sons enzo en verder zie ik wel!

WMAS 14-07-2002 16:34

Ik ga de hele week naar Nijmegen, maar dan wel om de 4 x 50 km te lopen. Dus feesten zit er voor mij niet in. Maar vrijdag probeer ik dat wel ruimschoots goed te maken.

vixen 14-07-2002 16:45

k ben dr natuurlijk elke avond, want brainpower en di-rect en kane wil k niet missen...

:rolleyes:

crazylou 14-07-2002 16:48

Citaat:

otherside schreef:
k ben dr natuurlijk elke avond, want brainpower en di-rect en kane wil k niet missen...

Precies!

Retarded 14-07-2002 18:46

Gisteravond ff een rondje gelopen en naar de Wolk geweest... werd op een gegeven moment wel doodmoe van de band die ze daar om middernachts binnen hadden... maarja... ik zie wel of ik zo nog ga,...

Roxy 16-07-2002 12:06

nou we hadden de bedoeling om ff langs mark foggo te gaan want dies altijd koewl... en verder misschien nog ff kijken bij the shavers en the dollybirds maar dat is meer zo als ik toch niks anders te doen heb... het hoeft nie zo voor mij, ik heb sowieso weinig met die hele vierdaagse te maken, misschien een dagje aan straat ijsjes/drinken verkopen voor de lopers

markiey_nmgn 17-07-2002 18:54

Citaat:

otherside schreef:

Jammer voor jou maar Di-rect en Kane komen op dezelfde tijd :p

ontopic... ben tot nu toe elke dag geweest maar vandaag sla ik over..... morgen weer naar Brainpower en Vrijdag.... gewoon de hele dag+nacht in de stad......

crazylou 18-07-2002 17:07

Hmz skik was echt lagge en bzb ook vanaaf naar Mark foggo en brainpower en morgen... oh ja dan ga ik op vakantie :) :)

Joris 18-07-2002 17:29

jaaaaaaa, kbenner ook. Hele week, behalve dinsdag geweest, toen wassik moe. Skik vonnik niet echt leuk, kben bij het eerste liedje weggelopen *schaaM*

maar het is wel heeeel leuk, ff vraagje, wie is er naar de "loco loco disco" op maandag geweest. voor die mensen

"loco loco"
"alles loco"
"samba samba"
"super partiiii"

die waren zeker beter :p

vanavond weer, kweet niet wat ik ga doen, misschien naar het spijkertje, misschien ook niet, we zien wel.

~

RenT 21-07-2002 22:39

Beetje pijn in me pootjes van t lopen overdag al :cool:

Voor de rest is t op zich wel gaaf, méga-druk in de binnenstad... en tijdens de Dance-4-daagse, die de Matrixx organiseert draaien er geen verkeerde DJ's.

Maja, t'is al weer over :).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.